Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Screens van Tony Hawk pro Skater 4 voor de GameCube zijn hiero te vinden. Ze zijn gescand uit een blad dus de kwaliteit is niet 100%
|
Het enigste nieuws wat ik kan geven is dat LucasArts al 6 titels heeft prijs gegeven.
RTX Red Rock (3Rd person Actie Avontuur spel dat gaat over Wheeler die naar Mars wordt gestuurt om tegen allientjes te vechten.) ![]() Indiana Jones and the Emperor's Tomb (3RD person Actie Avontuur spel dat gaat over Indiana Jones die op zoek gaat naar 'The Heart of the Dragon' in China.) ![]() Gladius (Combat spel met Gladiotor gevechten) ![]() Star Wars: Knights of the Old Republic (Wat voor soort spel het is weet ik niet, maar het speelt zich 4.000 jaar voor de eerste SW film af) ![]() Star Wars: Bounty Hunter (Actie avonturen spel waar je Jango Fett speelt.) ![]() Star Wars: Clone Wars (Combat en actie spel waar je Anakin, Obi- Wan of Mace Windu speelt om in de grootste battles te strijden.) ![]() Voor meer informatie over de spellen kan je op http://www.lucasarts.com/e3 kijken :-) waar je doorgelinkt kan worden naar de websites van de spellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zelda fans en geïnteresseerden, ga naar deze site en download de Zelda trailer. Vergeet die screenshots en kijk eens naar die animatie.
![]() http://hosting.powerchords.org/e3media/ Ik kan niet wachten! Trouwens, Mario Sunshine ziet er ook veel beter uit in het filmpje dan op de screenshots.
|
Verwijderd
|
Divine Divinity natuurlijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou zeggen: bekijk het forum eens over de mogelijkheden van het spel |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Xbox one of ps4! Jeroen_28 | 35 | 14-08-2013 19:05 | |
Games |
PS3 topic. Verwijderd | 84 | 17-12-2007 13:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Games |
Nintendo Revolution Verwijderd | 50 | 21-05-2005 17:49 | |
Games |
Doom 3 Alpha leak Verwijderd | 44 | 30-11-2002 13:58 | |
Games |
Doom III Opties en tips! Purgatori | 1 | 04-11-2002 21:34 |