Citaat:
Dat is niet genoeg info
Vertel! (of kom even online  , dan kan je eerlijk zijn  )
|
We zijn klein begonnen. Met Miekje, Sarah, Daboman en ik. Vrij snel daarna kwamen ook White Trash, Babs en Sander.. We hebben wat gedronken, niet zoveel bijzonders. Daarna voegden Commendatore, Jasper, deadlock en Elea zich bij ons. We zijn pizza gaan eten bij dezelfde pizzeria als vorige keer maar dit keer hadden we wat meer ruimte en waren ze een stuk sneller

Daarna hebben we nog 1 drankje gedaan bij Kafe Belgie maar daar was het saai dus zijn we weg gegaan. Ehm. En toen zijn we naar stairway gelopen waar Mephisto, Tigerly, Dittrich, Maaike, Changshan en eh.. nog wat mensen waren. Dat was het moment dat Sarah en Miekje naar huis gingen. Daboman is eerder al naar huis gegaan maar dat moment heb ik gemist

Rond kwart over 11 zijn deadlock en een Deense vriend van hem naar Tivoli gegaan. Rond een uur of half 12 zijn White Trash, Sander. en Babs ergens anders naar toegegaan. En om kwart over 12 zijn Maaike, Dittrich en ik naar het station gelopen. Wat er sindsdien gebeurd is weet ik niet.
Verder zijn er geen noemenswaardige roddels of geldt het "what happens at the meet, stays at the meet"-principe