| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
hoewel dit liedje wel origineel is volgensmij.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
|
|
||
|
Citaat:
Daarna hebben we nog 1 drankje gedaan bij Kafe Belgie maar daar was het saai dus zijn we weg gegaan. Ehm. En toen zijn we naar stairway gelopen waar Mephisto, Tigerly, Dittrich, Maaike, Changshan en eh.. nog wat mensen waren. Dat was het moment dat Sarah en Miekje naar huis gingen. Daboman is eerder al naar huis gegaan maar dat moment heb ik gemist Rond kwart over 11 zijn deadlock en een Deense vriend van hem naar Tivoli gegaan. Rond een uur of half 12 zijn White Trash, Sander. en Babs ergens anders naar toegegaan. En om kwart over 12 zijn Maaike, Dittrich en ik naar het station gelopen. Wat er sindsdien gebeurd is weet ik niet.Verder zijn er geen noemenswaardige roddels of geldt het "what happens at the meet, stays at the meet"-principe
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]()
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dittrich: Haha, mijn busreis was prima. Niet in slaap gevallen, wel bij de goede halte eruit. Toen ik op de bus zat te wachten, vond ik het jammer dat ik al naar huis ging, maar nu ik in m'n bedje lig met m'n laptop ben ik toch eigenlijk ook wel blij dat ik zo verstandig ben geweest om gewoon te gaan
![]() |
|
|