Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / WK Voetbal 2006

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2006, 19:15
Fides
Fides is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 26-06-2006 @ 20:07 :
je zag die gluiperd meteen na zijn val kijken waar de scheids was
Dat doet iedere speler. Dat zag ik Van Persie en Robben gister ook doen.
Advertentie
Oud 26-06-2006, 19:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 26-06-2006 @ 18:58 :
de zoveelste scheidsrechterlijke dwaling op dit tournooi...
Inderdaad.
En de teams moeten hier maar het slachtoffer van worden lijkt het wel.

Helaas, dit WK heeft voor mij al vele te veel teleurstellingen opgeleverd, mede door de vele scheidsrechterlijke dwalingen én het slechte spel van een groot aantal topteams.
Oud 26-06-2006, 19:46
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik ben geloof ik 1 van de weinigen die de penalty helemaal niet zo onterecht vond...
De best man zet een sliding in, mist de bal, belemmert daarmee de doorgang naar het doel van die Italiaan. En daarnaast had ik het idee dat die Aussie zijn arm optilde op het moment dat de Italiaan over hem heen sprong/stapte...
De scheids kon hem geven, en dat deed ie.
Oud 26-06-2006, 19:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
RolfZ schreef op 26-06-2006 @ 19:17 :
Ja, niet dan, Duivelaartje? Zag er zo stom uit.
Ik vond het er ook dom uitzien hoor! Net een peuter.
Oud 26-06-2006, 20:54
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 26-06-2006 @ 19:37 :
penalty was wel onterrecht. Misschien kon hij hem wel niet ontwijken maar hij ging er met een hoop acteerwerk overheen, en als je die blijdschap ziet achteraf gatverdamme!

Er is iets niet pluis met die scheidsrechters..

[afbeelding]
hier zie je dat hij met zijn achterste voet nog ff een klein hopje maakt
hij zet expres zijn voet voor die australier zodat hij er wel over moet vallen --> mooi opgezocht en de scheidsrechter tuint er (zoals vele dit WK) weer in zucht
Oud 26-06-2006, 21:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Guusje leek te gaan stunten toen Italië met 10 man kwam te staan, maar vliegt er door een onterechte penalty in de blessuretijd uit. Ik gunde het de Aussies zo, maar voetbal kan soms zó oneerlijk zijn.

Even over de discussie hierboven: de penalty was onterecht (vind ik dan). Ja, Grosso kon Neil niet meer ontwijken, maar niet meer dan dat. Neil lag al op de grond en kon dit niet meer voorkomen. Als dit soort dingen al niet meer kunnen op een voetbalveld, dan weet ik het niet meer...
Oud 26-06-2006, 21:58
wann
wann is offline
Als je dat plaatje bekijkt wat gelinkt wordt door MizzCzechMeOut, lijkt het net (tegen het einde) alsof Grosso met z'n rechtervoet nog even tegen Neil's hoofd aantrapt nadat 'ie er overheen is - dit had ik gemist in de herhalingen eerder vandaag. Klopt dat ook of valt het net niet goed genoeg te zien op dit plaatje?
Oud 27-06-2006, 09:05
Relief
Relief is offline
Je kunt het ook zo zien: Door scheidsrechterlijke dwalingen kwamen Z-Korea en Turkije zo ver in het WK. Nu is het payback time. Alle underdogs worden nu gewoon genaaid.
Oud 29-06-2006, 06:00
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Relief schreef op 27-06-2006 @ 10:05 :
Je kunt het ook zo zien: Door scheidsrechterlijke dwalingen kwamen Z-Korea en Turkije zo ver in het WK. Nu is het payback time. Alle underdogs worden nu gewoon genaaid.
Wat een bullshit.
Oud 29-06-2006, 16:57
antigone
antigone is offline
veel te veel ophef over die strafschop. dat ie in de laatste minuut gegeven werd zal daar wel aan bijgedragen hebben. hij had hem wel of niet kunnen geven, maar echt een schwalbe was het niet, want idd ontwijken was niet meer mogelijk. maar zelfs al zou je die penalty onterecht achten, dan nog is de overwinning verdiend over de hele wedstrijd gezien. italie had veel meer kansen en heeft bovendien goede weerstand geboden na die rode kaart

ik vind de nederlandse haat tegen italianen maar zielig. het lijkt sowieso als we altijd maar een zondebok moeten hebben. hoorde je bijvoorbeeld iemand klagen over de arbitrage toen diezelfde hiddink met zuid-korea 4 jaar geleden met alle geluk op zijn beurt de italianen versloeg ?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten