Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit ook op zo'n school (driestar), alleen dan in mindere mate.
Wij moeten een rok aan, maakt niet uit watvoor. Ik vind het wel jammer dat we geen broeken aan mogen. Maar ze vinden dat je (volgens de Bijbel) niet in 'mannenkleding' mag lopen. Ik draag na school wel gewoon broeken hoor! Verder mogen we geen piercings, geen naveltruitjes, geen 't-shirts met rare prints' en de jongens geen korte broeken. ![]() Ik vind het best wel extreem. Maar ik ga naar die school omdat iedereen naar de kerk gaat en je elkaar dus begrijpt, hoewel ze die regels toch echt eens moeten gaan veranderen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja.. maar noem jij 2 paar oorbellen, geverfd haar of heupbroeken schockerend? kijk als ze met het hoofd van hun dode zusje als hoed aan komen zetten of een complete roestvrijstalen messenset door hun neus dan zeg ik á la.. maar dit zijn wel erg bekrompen normen imho.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zat en vrienden mn exklasgenootjes zitten nog steeds daar op het Zadkine, en ik heb nog nooit iets gehoord van die regels, en geloof me; heupbroeken, piercings, tatoos, geverfd haar, en waar het nog meer om gaan zie je daar echt wel op school hoor!
||
Citaat:
et roksatkien kollege mijn broer sat daar ook op ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Kut middelbare schooltijd (goede forum?) Anoniempjeee123 | 44 | 30-05-2012 14:22 | |
Psychologie |
depressief? Ik weet het zelf niet meer. trophus | 58 | 03-05-2007 10:48 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |