Oud 30-01-2003, 19:49
knijtert!
knijtert! is offline
Ik heb euroclix en maileuro's

Maar ik heb nog niets...
Ik heb te weinig om het te laten storten (ik heb ze nu allebij ongeveer een jaar)
Maar eerlijk gezegt delete ik ze de laatste tijd meteen
Oud 30-01-2003, 21:04
Verwijderd
belgië is geen probleem, gewoon, ben nie van nederland...
Oud 30-01-2003, 22:28
digitalbath
digitalbath is offline
ja het is te vertrouwen, al kan het af en toe wat langer duren voordat je je geld krijgt, neem ook hier eens een kijkje www.icash.ws
Oud 07-02-2003, 18:11
Belle
Belle is offline
hmmm
Ik heb een beetje van alles verzamelt wat hier mee te maken heeft

[edited by ekki]sorry, maar deze site kan ik niet toestaan: dit is typisch een geval van een zeer persoonlijke site.

Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 20:00.
Oud 08-02-2003, 18:41
$_all.eyez.on.me_$
$_all.eyez.on.me_$ is offline
ik heb nu bij 2mail (www.2mail.nl), intomart euroclix (www.euroclix.nl)........die laatste is het beste vin ik......
Oud 09-02-2003, 19:05
Verwijderd
EuroClix is inderdaad het beste Vooral de ledenservice/helpdesk doet altijd erg goed zijn best om eventuele problemen op te lossen (vooral op donderdag en vrijdag zijn ze niet te overtreffen)
Oud 09-02-2003, 21:23
Suqeunse
Suqeunse is offline
Allemaal bullshit, ik zit al maanden op euroclix. Heb maar ongeveer 80 eurocent verdient , en zeggen ze nog je account is verwijderd. Kanker hoerenzonen
Oud 10-02-2003, 08:18
Slither
Slither is offline
Citaat:
Suqeunse schreef:
Allemaal bullshit, ik zit al maanden op euroclix. Heb maar ongeveer 80 eurocent verdient , en zeggen ze nog je account is verwijderd. Kanker hoerenzonen
Sterke taal hoor... Kom op zeg - dacht je nou echt met zo'n half gaar e-mailprogrammaatje rijk te worden?
Oud 11-02-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Suqeunse schreef:
Allemaal bullshit, ik zit al maanden op euroclix. Heb maar ongeveer 80 eurocent verdient , en zeggen ze nog je account is verwijderd. vervelende zonen van moeders
Accounts worden alleen verwijderd als er sprake is van fraude. 80 eurocent? Je moet die mailtjes ook wel lezen he...
Oud 16-05-2003, 19:37
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik heb me nu aangemeld bij www.euroclix.nl www.zinngeld.nl en www.surfrace.nl

wie heeft ervaring met deze bedrijven en is er erg over te spreken ik tot nu toe alleen met zinngeld.nl want die stuurt tenminste emailtjes met reclame de rest niet
Oud 20-05-2003, 08:20
kerkrade
kerkrade is offline
Met Euroclix heb ik wel goeie ervaringen: Heb me al 3 jaar geleden ingeschreven, en blijf regelmatig mailtjes krijgen. (En regelmatig uitbetaald)

Ook bij Interview/NSS kun je je inschrijven. Je krijgt dan ongeveer 1x per maand een vragenlijst toegestuurd, en ze betalen je ongeveer EUR 10,- per uur dat je hieraan werkt! Helaas krijg je het niet in geld uitbetaald, maar in bv. IRIS-cheques.

Kijk eens op deze site: http://verdiengeld.lunaticsworld.com/ , hier staat uitgebreid uitgelegd hoe e.e.a. werkt, en welke bedrijven wel en welke niet betrouwbaar zijn.

Ik denk dat je van dit soort bedrijven geen wonderen moet verwachten, maar als je bij een paar meedoet, kun je er best een aardige bijverdienste aan hebben...
Oud 20-05-2003, 19:20
Black Dragon
Black Dragon is offline
ik ben bij heel veel bedrijfjes aangemeld
Zowel Nederlandse als buitenlandse (die buitenlandse verdienen het meest en kan je op een e-gold account (zie http://www.e-gold.com) uit laten betalen en vervolgens via moneybookers (http://www.moneybookers.com) laten overzetten naar je bank-/girorekening (wel doen als de dollarkoers t.o.v. de euro hoog is )

Het is niet eens zo moeilijk om referrals te krijgen, je moet alleen de plekken weten te vinden

Wie wat meer info wilt, kan me pm'en, mailen op remco318@hotmail.com of toevoegen op MSN

Trouwens, bijna alle Nederlandse GPT (Get Paid To) bedrijven zijn betrouwbaar. Met de buitenlandse moet je soms oppassen, maar daar zitten ook hele goeie tussen.

Een paar van de beste Nederlandse zijn bijv: Euroclix, Zinngeld, Zakgeldonline, Money With Internet en Euromails. (in totaal zijn er iets van 20 Nederlandse GPT-bedrijven, waarvan de meeste zeker de moeite waard!)

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten