Advertentie | |
|
![]() |
|
ja het is te vertrouwen, al kan het af en toe wat langer duren voordat je je geld krijgt, neem ook hier eens een kijkje www.icash.ws
|
![]() |
|
hmmm
Ik heb een beetje van alles verzamelt wat hier mee te maken heeft ![]() [edited by ekki]sorry, maar deze site kan ik niet toestaan: dit is typisch een geval van een zeer persoonlijke site.
Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 20:00. |
![]() |
|
![]() |
ik heb nu bij 2mail (www.2mail.nl), intomart euroclix (www.euroclix.nl)........die laatste is het beste vin ik......
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb me nu aangemeld bij www.euroclix.nl www.zinngeld.nl en www.surfrace.nl
wie heeft ervaring met deze bedrijven en is er erg over te spreken ik tot nu toe alleen met zinngeld.nl want die stuurt tenminste emailtjes met reclame de rest niet
|
![]() |
Met Euroclix heb ik wel goeie ervaringen: Heb me al 3 jaar geleden ingeschreven, en blijf regelmatig mailtjes krijgen. (En regelmatig uitbetaald)
Ook bij Interview/NSS kun je je inschrijven. Je krijgt dan ongeveer 1x per maand een vragenlijst toegestuurd, en ze betalen je ongeveer EUR 10,- per uur dat je hieraan werkt! Helaas krijg je het niet in geld uitbetaald, maar in bv. IRIS-cheques. Kijk eens op deze site: http://verdiengeld.lunaticsworld.com/ , hier staat uitgebreid uitgelegd hoe e.e.a. werkt, en welke bedrijven wel en welke niet betrouwbaar zijn. Ik denk dat je van dit soort bedrijven geen wonderen moet verwachten, maar als je bij een paar meedoet, kun je er best een aardige bijverdienste aan hebben... |
![]() |
|
ik ben bij heel veel bedrijfjes aangemeld
![]() Zowel Nederlandse als buitenlandse (die buitenlandse verdienen het meest en kan je op een e-gold account (zie http://www.e-gold.com) uit laten betalen en vervolgens via moneybookers (http://www.moneybookers.com) laten overzetten naar je bank-/girorekening (wel doen als de dollarkoers t.o.v. de euro hoog is ![]() Het is niet eens zo moeilijk om referrals te krijgen, je moet alleen de plekken weten te vinden ![]() Wie wat meer info wilt, kan me pm'en, mailen op remco318@hotmail.com of toevoegen op MSN ![]() Trouwens, bijna alle Nederlandse GPT (Get Paid To) bedrijven zijn betrouwbaar. Met de buitenlandse moet je soms oppassen, maar daar zitten ook hele goeie tussen. Een paar van de beste Nederlandse zijn bijv: Euroclix, Zinngeld, Zakgeldonline, Money With Internet en Euromails. (in totaal zijn er iets van 20 Nederlandse GPT-bedrijven, waarvan de meeste zeker de moeite waard!)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Werk gezocht ashwin2 | 7 | 28-04-2006 18:13 | |
Beleidszaken |
Geld verdienen met internet user4 | 1 | 01-03-2006 14:41 | |
De Kantine |
Geld verdienen met internet. Choke | 24 | 23-10-2005 18:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Werk, Geld & Recht |
serieuze geld verdienen Verwijderd | 1 | 22-01-2003 16:23 | |
Films, TV & Radio |
geld verdienen??!! reijlingmlm | 2 | 18-11-2002 11:01 |