Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zo gezien, heb ik al sinds 21 jaar relaties... en vergis je niet, relaties heb je op zo'n manier met iedereen waarmee je ook maar omgaat. Dus de langste relatie die je zal doorstaan zal vaak gelijk staan aan je leeftijd. Euhm... misschien dat jullie meer de relatie-lengte bedoelen van relaties op het effectieve gebied, dan wel op het gebied van daadwerkelijk "houden van"... in dat geval kan ik concluderen, dat mijn langste relatie standvastig doorgaat met op dit moment een lengte van 8 maanden... mijn langste "houden van" relatie tot nu toe... niet zo moeilijk ook... als het de enige is.
|
![]() |
15 Maanden, maar dat was er 1 die eigenlijk maar 4 maanden had mogen duren. Vanaf toen ging 't al de hele verkeerde kant op enzo, maar ja.
En met 'de beruchte Italiaan'.. Dat is steeds aan/uit/aan/uit/etc. Het langst dat we samen zijn geweest is 10 maanden.. En voor de rest heel vaak tijdje uit elkaar, dan kwam het weer voor een paar maanden goed, dan ging 't weer fout, kwam 't weer goed.. etc.. Dat gaat zo al bijna 5 jaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar anyway, dit gaat buiten het huidige topic om, hebben we het misschien nog wel een keertje over Was overigens niet bedoeld om je te deprimeren... sorry daarvoor ![]()
||
Citaat:
![]() n half jaar en nog iets... ach, k heb nog n heel leven voor me, bevalt me goed, we'll see what will come!
|
![]() |
mijn langste relatie heeft in totaal 22 maand en 3 weken geduurd. we zijn 2 x uitelkaar gegaan, en de laatste keer was ook definitief (beweren we beide; maar dat deden we na de 1e split ook).
de eerste keer dat het uitging tussen mij en mijn exvriendje was na 21 maanden. het is vervolgens 11 maanden en 2 weken uitgeweest; en in december was het weer aangegaan. dit heeft niet lang geduurd, na 1,5 maand was het weer uit.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang duurde je langste relatie (en die van je partner) en hoelang is hij nu? Bubbeldoosje | 114 | 13-07-2006 16:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoelang is je relatie?? Dobomobo | 151 | 21-12-2004 17:49 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang heb jij al verkering en hoe lang was je langste relatie? HipHopSter | 114 | 08-04-2004 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Het 'missen' van je ex...of toch niet..? TranceGirl | 50 | 01-01-2004 18:47 | |
Liefde & Relatie |
Wat was jou langste relatie? replaygirly17 | 75 | 08-10-2003 14:33 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang duurde je langste relatie??? MissBi@tch | 56 | 23-05-2002 10:48 |