Oud 24-01-2003, 20:57
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Citaat:
C&A's schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dan kan ik niet meer smsen met Randy, Sabine, Joost, Rogier, Romy, Sandy, Rene, Patricia, Koos, Jeroen, Sandra, Natasja, Joey, Kim, Leslie, Isabella, Monica, Jantje, Laurie, Cassie, Peter, Bianca, Pauline, Marijke, Leon, Christiaan, Joris, Jop, Pieter, Daisy, Shirley, Tanja, Tessy, Job, Roger, Janneke en Jozef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whahahahahaha, wie heeft een nieuwe account aangemaakt. Samen met JoelLoverrrr (ofzo) zeker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 20:58
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
rodina schreef:
ik walg van die dingen, zie het nut er niet van.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 21:51
Piccola
Piccola is offline
Ik zou echt niet meer zonder kunnen! Het is veel te handig en leuk!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 21:55
M@rco
M@rco is offline
Ik zou wel zonder kunnen, maar vind het gewoon wel handig om te hebben enzo
Oud 25-01-2003, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef:
k zou best zonder kunnen, maar t is wel heel gemakkelijk in sommige gevallen. sms enzo zou ik best kunnen missen, maar als je in de middle of nowhere met een lekke band staat ist toch wel handig
Dat had ik gisteren dus.. Heeft een vent eerst lucht bij geblazen, maar het liep net zo hard weer leeg. Ben gewoon op die lege band verder gereden. Er moest toch een nieuwe op . Maar het was wel heel irritant .
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 08:53
Verwijderd
Citaat:
C&A's schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dan kan ik niet meer smsen met Randy, Sabine, Joost, Rogier, Romy, Sandy, Rene, Patricia, Koos, Jeroen, Sandra, Natasja, Joey, Kim, Leslie, Isabella, Monica, Jantje, Laurie, Cassie, Peter, Bianca, Pauline, Marijke, Leon, Christiaan, Joris, Jop, Pieter, Daisy, Shirley, Tanja, Tessy, Job, Roger, Janneke en Jozef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stel je voor dat je al je lieve vriendjes en vriendinnetjes een dag later moet vertellen wat er allemaal in je leventje is gebeurd...

Nee, dan kan je Randy, Sabine, Joost, Rogier, Romy, Sandy, Rene, Patricia, Koos, Jeroen, Sandra, Natasja, Joey, Kim, Leslie, Isabella, Monica, Jantje, Laurie, Cassie, Peter, Bianca, Pauline, Marijke, Leon, Christiaan, Joris, Jop, Pieter, Daisy, Shirley, Tanja, Tessy, Job, Roger, Janneke en Jozef beter meteen even SMS'en.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 09:51
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik zou makkelijk zonder mobiele telefoon kunnen leven. Ik heb eigenlijk een hekel aan telefoneren, en ik heb heel vaak last van mijn handen en dat is ook niet handig op die kleine toetsjes dus smssen doe ik eigenlijk ook nooit.. Bovendien zou ik niet weten met wie, en waarom... Het kost alleen maar geld en zóveel kan je in 1smsje niet kwijt, wel???

Ik hèb dus wel een mobiel, maar enkel omdat ik op scouting zit en ik dan naar huis kan bellen wanneer ik opgehaald wil worden... Dan is het wel handig, evenals als je een lekke band hebt of zo!!
Oud 26-01-2003, 18:28
Dikkie
Dikkie is offline
als er geen mobiele telefoons bestonden zou mijn leven positief veranderen, geen mensen meer die het leuk vinden om, om in de trein heel hard in hun telefoon te praten, omdat ze denken dat de ander het anders niet verstaat....
Oud 26-01-2003, 18:30
Destrøyer
Destrøyer is offline
geen problemen; mijn GSM is slechts af en toe in gebruik
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:42
BBEM
BBEM is offline
ik zou een wekker moeten kopen maar verder verandert er eigenlijk niets ik gebruik hem echt puur als wekker en meer niet
Oud 26-01-2003, 22:58
kastdeur
kastdeur is offline
euh het is mijn wekker, ik bel er elke avond mee met mijn lieftallige vriendje, ik heb hem nodig voor mijn wekker, ik sms veel om wat van me te laten horen als ik niet zoveel zin heb om te bellen, ik heb hem nodig voor mijn stage (die is niet in mijn woonplaats en als er mensen afbellen ofzo, kan ik niet mijn thuisnummer geven dus)ik reis veel, dus als ik nog beetje bereikbaar wil zijn...

ik ga nooit de deur uit zonder mijn portomonee en telefoon
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 23:16
Onlyme
Onlyme is offline
Ik kan makkelijk zonder. Ik gebruik hem alleen om met mijn vriendin te smsen. Aangezien zij nu al een week geen beltegoed meer heeft, ben ik mijn telefoon ook een beetje kwijt nu
Oud 26-01-2003, 23:25
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
De mijne is afgelopen woensdag gestolen

Mijn uitzendbureau kan mij minimaal bereiken nu waardoor ik praktisch zonder werk zit, ik ben al mijn telefoonnummers kwijt waardoor mijn sociale leven ook in een dal komt, en ik kan me nummer niet meer geven aan leuke jongens

Ik mis mn telefoontje
Oud 27-01-2003, 13:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
eeeej breezah - plaatje
Die opmerking maakte IK al eerder. ...
Oud 27-01-2003, 13:09
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik heb er tegenwoordig ook een en gebruik em af en toe ook wel, maar echt blij ben ik er nog niet mee. :\

(Al zijn de wekker- en radiofunctie ideaal. )

Dus missen zou ik em niet 'echt', nee.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:41
Maurice
Maurice is offline
ik zou het heerlijk vinden
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten