Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, dan kan je Randy, Sabine, Joost, Rogier, Romy, Sandy, Rene, Patricia, Koos, Jeroen, Sandra, Natasja, Joey, Kim, Leslie, Isabella, Monica, Jantje, Laurie, Cassie, Peter, Bianca, Pauline, Marijke, Leon, Christiaan, Joris, Jop, Pieter, Daisy, Shirley, Tanja, Tessy, Job, Roger, Janneke en Jozef beter meteen even SMS'en. |
![]() |
|
Ja, ik zou makkelijk zonder mobiele telefoon kunnen leven. Ik heb eigenlijk een hekel aan telefoneren, en ik heb heel vaak last van mijn handen en dat is ook niet handig op die kleine toetsjes dus smssen doe ik eigenlijk ook nooit.. Bovendien zou ik niet weten met wie, en waarom... Het kost alleen maar geld en zóveel kan je in 1smsje niet kwijt, wel???
Ik hèb dus wel een mobiel, maar enkel omdat ik op scouting zit en ik dan naar huis kan bellen wanneer ik opgehaald wil worden... Dan is het wel handig, evenals als je een lekke band hebt of zo!!
|
als er geen mobiele telefoons bestonden zou mijn leven positief veranderen, geen mensen meer die het leuk vinden om, om in de trein heel hard in hun telefoon te praten, omdat ze denken dat de ander het anders niet verstaat....
![]()
|
![]() |
euh het is mijn wekker, ik bel er elke avond mee met mijn lieftallige vriendje, ik heb hem nodig voor mijn wekker, ik sms veel om wat van me te laten horen als ik niet zoveel zin heb om te bellen
![]() ![]() ik ga nooit de deur uit zonder mijn portomonee en telefoon ![]() |
![]() |
|
De mijne is afgelopen woensdag gestolen
![]() Mijn uitzendbureau kan mij minimaal bereiken nu waardoor ik praktisch zonder werk zit, ik ben al mijn telefoonnummers kwijt waardoor mijn sociale leven ook in een dal komt, en ik kan me nummer niet meer geven aan leuke jongens ![]() Ik mis mn telefoontje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal zonder titel (commentaar?) LadyLike87 | 4 | 09-08-2006 00:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Ontmaagding Verwijderd | 54 | 18-05-2004 16:16 | |
Software & Hardware |