Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tot slot, Frans wenst de burgerslachtoffers in Irak veel sterkte (let op Z'n mooie tanden!), ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedoel je echt echt echt mythe? ´my·the (de ~ (m.)) 1 heilig, overgeleverd verhaal van een volk over zijn herkomst en godsdienst 2 [pej.] ongegrond verhaal => fabel 3 als juist aanvaarde maar niet op feiten berustende voorstelling |
![]() |
||
Citaat:
Even eerlijk......was je stoned toen je dit plaatste?! ![]()
|||
Citaat:
Insiatable, ik was inderdaad onder invloed tijdens het schrijven van m'n openingspost, maar dat doet geen afbreuk aan de pointe van het verhaal, me dunkt. Ik ben het er nog steeds roerend mee eens, ![]() Citaat:
totdat, op dat zekere moment, een engelenstem weerklonk, rechtstreeks uit de hemelpoorten ontsnapt en sprak "kom Marianne, we gaan naar de Python." Zijn frivole gelaatsuitdrukking verraadde z'n identiteit meteen... het was Frans Bauer! Ik stond oog in oog met de weldoener, de intellectueel van weleer en dé zanger. Ik wist niet wat te zeggen en van blijdschap bevochtigde mijn broek zich ietwat. Doch kwam er een stamelend "m-m-m-ag ik een handtekening?" uit mijn mond en natuurlijk sloeg Frans dit aanbod niet af.
||
Citaat:
(binnenkort meer verhalen over de Messias).
|
Voor Moonmonkey en Wawl;
ik probeer hier cultureel verantwoord gedachtengoed te verspreiden in de hoop dat jullie ooit bekeerd zullen worden, zoals dat een goede Bauergetuige betaamt. Speaking of which, de eerste keer dat ik bij mensen langs de deuren ging met het woord van Frans was op kerstavond 1999. Bepakt met een mooi fluwelen Baueroverhemd en kisten - om te zorgen dat de voordeur niet sluit - liep ik met het clubblad De Gezalfde de eengezinswoningen in een woonwijk in Diemen af. Helaas heb ik afgezien van een behulpzame oude dame met klapperend kunstgebit weinig contributies mogen ontvangen, maar de eerste stap op het pad der Bauergetuigenissen was gezet, ![]()
|
O mijn
"Naast Patty Brard en Patricia Paay krijgt nu ook Frans Bauer 24 uur per dag een camera achter zich aan. De docusoap van de Nederlandse zanger zal op RTL4 worden uitgezonden. Bauer, die tot voor kort in een woonwagen woonde, woont nu in Fijnaart (West-Brabant) in een 'gewoon' huis. Vanaf september zal de acht-delige docusoap worden uitgezonden. Bauer woont samen met Mariska en zijn twee zoontjes, Christiaan en Jan. De camera's zullen hun tijdens de vakantie volgen en ook aanwezig zijn bij optredens in Duitsland. De grand finale van de docusoap moet een verslag van de vier optredens in Ahoy in Rotterdam eind oktober worden. De artiest viert dit jaar zijn artiestenjubileum, hij zit al tien jaar lang in het vak. Hij is inmiddels ook al jaren multimiljonair. Bauer spreekt vooral vrouwelijke fans aan. Ondanks dat zijn nummers vrijwel nooit op de radio te horen zijn, zijn zijn albums altijd in mum van tijd goud. " Hemels!
||
Citaat:
![]() Ja, inderdaad. Voor hèm is het een mooi vooruitzicht..
||
Citaat:
Normaal tref ik dit soort geestdodende muziek aan op de Duitse staatszenders, waarmee ze in ruil voor palliatieve zorg per kabel onze bejaarden en het proletariaat resistent maken, ja, mythridatiseren voor het moment ze over onze polders stormen na een volksmuziekoffensief. Terwijl wij kwijlend en hologig naar de tv staren met hun song-festivalkandidaten á la botox-boerin Lou in het kwadraat, speelt zich buiten onze huiskamers een machtsovername af van het Herrenvolk. Frans Bauer is slechts een charismatische pion op het schaakspel die ons binnen enkele beurten schaakmat kan zetten als we niet opletten. Nederlanders en Vlamingen, slaat de handen ineen en weert U!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|