Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 18:32
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
FulltimePsycho schreef op 16-04-2003 @ 16:57:
Was hij maar een mythe, dan zou die tenminste (als het even kon) niet bestaan!
Een vent met zo weinig niveau zouden ze bij Volkert van der G. ofzo moeten afleveren, geen wonder dat Belgen denken dat WIJ dom zijn!
logica
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 16:22
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 16-04-2003 @ 19:32:
logica
Idd, dat dacht ik ook net.
Oud 17-04-2003, 18:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
was jij niet eerst fan van Corry Konings, Victor?
(*herinnert zich een wazig mailtje van Ard de duistere satanist over een Corry Konings Fanclub*)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:51
the tourist
the tourist is offline
Is dit topic nog steeds open?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:58
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
wallflower schreef op 17-04-2003 @ 19:45:
was jij niet eerst fan van Corry Konings, Victor?
(*herinnert zich een wazig mailtje van Ard de duistere satanist over een Corry Konings Fanclub*)
Bij de geest van Frans Bauer, wat een formidabel geheugen. Ik had Ard al lang en breed uit mijn geheugen verbannen. In ieder geval, Corry Konings is niet meer de coryfee die ze vroeger geweest was. Na haar slippertje met Andries van den Tangspringer in seksclub 'de Vergulde Penis' is mijn waardering voor haar enorm gedaald. Daarbij komt, sinds ik in aanraking ben gekomen met Frans is heel de buitenwereld vervaagd en staat alleen Hij nog maar in het middelpunt!

Moonmonkey, ik ben bloedjeserieus. Ik aanbid Frans Bauer en mijn oorspronkelijke intentie met dit topic was om er een adoratietopic van te maken, een hommage aan de meest inspirerende zanger die ooit op deze aardkloot heeft rondgelopen. Eveneens wil ik de psyche van Frans doorgronden. Daarom dient dit topic open te blijven.

Gegroet.
Oud 18-04-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 17-04-2003 @ 19:58:
Bij de geest van Frans Bauer, wat een formidabel geheugen. Ik had Ard al lang en breed uit mijn geheugen verbannen. In ieder geval, Corry Konings is niet meer de coryfee die ze vroeger geweest was. Na haar slippertje met Andries van den Tangspringer in seksclub 'de Vergulde Penis' is mijn waardering voor haar enorm gedaald. Daarbij komt, sinds ik in aanraking ben gekomen met Frans is heel de buitenwereld vervaagd en staat alleen Hij nog maar in het middelpunt!

Moonmonkey, ik ben bloedjeserieus. Ik aanbid Frans Bauer en mijn oorspronkelijke intentie met dit topic was om er een adoratietopic van te maken, een hommage aan de meest inspirerende zanger die ooit op deze aardkloot heeft rondgelopen. Eveneens wil ik de psyche van Frans doorgronden. Daarom dient dit topic open te blijven.

Gegroet.
Heb je Hem gisteren nog bij Looking Good gezien? Geweldige man, die Frans.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:38
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-04-2003 @ 10:24:
Idd, ik zag dat ook. Ook zijn vrouw was daarbij. Vage vent is het.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 17-04-2003 @ 19:58:

*lol*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:55
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-04-2003 @ 10:24:
Ja, ! Een majestueus televisie-optreden noemen ze dat! Maar eerlijk gezegd had ik ook niets anders verwacht. Z'n haar zat ook wel goed en hij kwam eveneens intelligent over, vond je ook niet? Ik heb nog een smeuiig verhaal voor jullie in petto, alleen zullen jullie daar helaas nog tot vanavond op moeten wachten. Ik moet namelijk een nieuwe lading tissues aanschaffen, gezien het feit dat ik gisteren krokodillentranen van blijdschap heb gehuild. Wisten jullie overigens dat hij nog maar 29 is? Hij ziet er zo jong, fris en fruitig uit en dat zonder Botax of enig ander hels cosmeticaproduct.

Tot slot,

Frans wenst de burgerslachtoffers in Irak veel sterkte (let op Z'n mooie tanden!),

.
Oud 18-04-2003, 12:12
Verwijderd
das egt te fout.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:17
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
jellerd schreef op 18-04-2003 @ 13:12:
das egt te fout.
Weet je wat pas fout? Op je achttiende nog steeds het woord echt met een g schrijven. Maar alla, Frans vergeeft het je.

Frans zingt en lacht en bidt voor Jellerd;

.
Oud 18-04-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 18-04-2003 @ 13:17:
Weet je wat pas fout? Op je achttiende nog steeds het woord echt met een g schrijven. Maar alla, Frans vergeeft het je.

Frans zingt en lacht en bidt voor Jellerd;

[afbeelding].
fijn voor je en koop een taart en vier 't
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 15-04-2003 @ 14:21:
Bedoel je echt mythe?
Ik weet dat je antwoord hebt gegeven, maar nogmaals:

Bedoel je echt echt echt mythe?

´my·the (de ~ (m.))

1 heilig, overgeleverd verhaal van een volk over zijn herkomst en godsdienst
2 [pej.] ongegrond verhaal => fabel
3 als juist aanvaarde maar niet op feiten berustende voorstelling
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 21:45
Insatiable
Insatiable is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 14-04-2003 @ 23:59:
Een onvolprezen talent, dat is wat hij is. Helaas maakt 'ie louter furore bij VIVA-lezende huisvrouwen met strakke leggings en mislukt permanentje, kampbewoners met dikke BMW's en mensen die voor van achter niet kunnen onderscheiden. Sterker nog, alhoewel zijn tronie geregeld bij majestueuze muziekprogramma's van de TROS verschijnt, durf ik te stellen dat deze zanger nog underground is. Velen durven de ware aantrekkingskracht van Frans niet te erkennen en dt maakt 'm helaas tot een waarlijk onvolprezen genie. Misschien dat 't als een shock voor velen komt, maar het moet toch een keer gezegd worden; Ik ben fan van Frans Bauer!. Dit gezegd hebbende vraag ik mij af wie deze zanger, nu ja, muziekvirtuoos lijkt me een beter woord, nog meer hoog in het vaandel hebben staan.

Let wel, ik plaats dit topic niet in Muziek, omdat ik het puur en alleen wil gaan hebben over de psyche van Frans Bauer. Wat beweegt deze man in het leven? Welke teleurstellingen heeft 'ie moeten doorstaan en welke zeges liggen er nog in het verschiet? Vragen die branden op mijn lippen en graag zie ik 't antwoord in dit topic verschijnen.

Ik sluit af met een alleszeggend portret,

[afbeelding].

Even eerlijk......was je stoned toen je dit plaatste?!
Oud 19-04-2003, 10:03
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Milk schreef op 18-04-2003 @ 20:25:
Ik weet dat je antwoord hebt gegeven, maar nogmaals:

Bedoel je echt echt echt mythe?
[/I]
Nummer drie van de definitiemogelijkheden. Mijn streven in dit topic is om de onware veronderstellingen rondom Frans van de tafel te vegen en louter de waarheid omtrent Hem over te houden. "De realiteit van het zijn van Frans." noem ik dit onderzoek dan ook wel... overigens had 'de mythe' beter vervangen kunnen worden door 'het geloof'.

Insiatable, ik was inderdaad onder invloed tijdens het schrijven van m'n openingspost, maar dat doet geen afbreuk aan de pointe van het verhaal, me dunkt. Ik ben het er nog steeds roerend mee eens, !

Citaat:
fijn voor je en koop een taart en vier 't
Over (ouwe) taarten gesproken. Onlangs was ik in de Efteling met m'n maten van de Zevenkenners en na wat rondgezworven te hebben, kwamen we uit in het land van Laaf. Daar beleefde ik een van de engste momenten uit m'n leven. Plotsklaps werd ik namelijk opgeschrikt door de aanblik van een levende vrouwtjes-laaf, die op een bankje op zenuwachtige wijze kinderliedjes zat te neurieën. Ik stond perplex en besloot er op af te lopen. Toen zag ik 't, het was Marianne Weber in volle glorie. Ze wenkte naar me en tilde haar kabouterrokje op. Mijn hart stond stil. Nooit eerder had ik zo'n weerzinwekkend levend wezen gezien. Mijn handen balden zich tot vuisten en stonden al op 't punt die wanstaltige harses van mevrouw Weber eens grondig te verbouwen...

totdat, op dat zekere moment, een engelenstem weerklonk, rechtstreeks uit de hemelpoorten ontsnapt en sprak "kom Marianne, we gaan naar de Python." Zijn frivole gelaatsuitdrukking verraadde z'n identiteit meteen... het was Frans Bauer!

Ik stond oog in oog met de weldoener, de intellectueel van weleer en dé zanger. Ik wist niet wat te zeggen en van blijdschap bevochtigde mijn broek zich ietwat. Doch kwam er een stamelend "m-m-m-ag ik een handtekening?" uit mijn mond en natuurlijk sloeg Frans dit aanbod niet af.
Oud 19-04-2003, 23:49
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Wat zijn er weinig mensen met anecdotes, zeg. Ik word helemaal droevig van de algehele aversie jegens Frans, .
Oud 20-04-2003, 23:59
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
, Frans is niet te meer te troosten, aldus de net binnengekomen SMS.
Oud 23-04-2003, 19:47
Verwijderd
Mensen, nog iemand de Knorr Roti reclame gezien? Is vast een reclame naar je hart
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 22:30
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Milk schreef op 23-04-2003 @ 20:47:
Mensen, nog iemand de Knorr Roti reclame gezien? Is vast een reclame naar je hart
Ja, ik was helemaal ontroerd. Cornelis Vroomen, medevoorzitter van de Bauerfanclub, werd er zelfs een beetje opgewonden van en heeft zich dan ook en plein public (het was tijdens de clubdag 28 april jongstleden) afgetrokken. Een ietwat banale vertoning, maar het was voor een goed doel zullen we maar zeggen...

(binnenkort meer verhalen over de Messias).
Oud 03-05-2003, 22:32
the tourist
the tourist is offline
Neeeeee!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 22:36
Thomas
Thomas is offline
Ohnee zeg, dacht dat we eindelijk van dit topic af waren..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 22:46
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Voor Moonmonkey en Wawl;

ik probeer hier cultureel verantwoord gedachtengoed te verspreiden in de hoop dat jullie ooit bekeerd zullen worden, zoals dat een goede Bauergetuige betaamt.

Speaking of which, de eerste keer dat ik bij mensen langs de deuren ging met het woord van Frans was op kerstavond 1999. Bepakt met een mooi fluwelen Baueroverhemd en kisten - om te zorgen dat de voordeur niet sluit - liep ik met het clubblad De Gezalfde de eengezinswoningen in een woonwijk in Diemen af. Helaas heb ik afgezien van een behulpzame oude dame met klapperend kunstgebit weinig contributies mogen ontvangen, maar de eerste stap op het pad der Bauergetuigenissen was gezet, .
Oud 04-05-2003, 09:43
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Geweldig
Oud 07-05-2003, 18:26
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
O mijn GodFrans!

"Naast Patty Brard en Patricia Paay krijgt nu ook Frans Bauer 24 uur per dag een camera achter zich aan. De docusoap van de Nederlandse zanger zal op RTL4 worden uitgezonden.
Bauer, die tot voor kort in een woonwagen woonde, woont nu in Fijnaart (West-Brabant) in een 'gewoon' huis. Vanaf september zal de acht-delige docusoap worden uitgezonden. Bauer woont samen met Mariska en zijn twee zoontjes, Christiaan en Jan. De camera's zullen hun tijdens de vakantie volgen en ook aanwezig zijn bij optredens in Duitsland.

De grand finale van de docusoap moet een verslag van de vier optredens in Ahoy in Rotterdam eind oktober worden. De artiest viert dit jaar zijn artiestenjubileum, hij zit al tien jaar lang in het vak. Hij is inmiddels ook al jaren multimiljonair.

Bauer spreekt vooral vrouwelijke fans aan. Ondanks dat zijn nummers vrijwel nooit op de radio te horen zijn, zijn zijn albums altijd in mum van tijd goud.

"

Hemels!
Oud 07-05-2003, 18:31
wazzup007
wazzup007 is offline
''ik zweef met jou naar de regenboog ...''

WRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
Oud 29-05-2003, 21:37
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Dadelijk te gast bij Barend en van Dorp, De Grootmeester zelve. Sensaaaaationéééél!
Oud 29-05-2003, 21:40
Dminor
Dminor is offline
Wat kijkt ie weer heerlijk nichterig.
Oud 29-05-2003, 22:09
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Dminor schreef op 29-05-2003 @ 22:40:
Wat kijkt ie weer heerlijk nichterig.
Nichterigheid? Ik zie alleen charisma.

Wel een mooi vooruitzicht hoor, een eigen reality soap voor Frans!
Oud 29-05-2003, 22:11
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 29-05-2003 @ 23:09:
Nichterigheid? Ik zie alleen charisma.

Wel een mooi vooruitzicht hoor, een eigen reality soap voor Frans!
Je bedoelt Frans?
Ja, inderdaad. Voor hèm is het een mooi vooruitzicht..
Oud 29-05-2003, 22:22
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hè, gemist.
Oud 30-05-2003, 10:58
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 14:50
REIE
REIE is offline
Citaat:
siNix schreef op 15-04-2003 @ 00:43:
ondertussen rijdt die hufter wel in een dikke mercedes en baart hij kinderen bij de vloot , in zijn riante villa
... met 4 wieltjes er onder.
Normaal tref ik dit soort geestdodende muziek aan op de Duitse staatszenders, waarmee ze in ruil voor palliatieve zorg per kabel onze bejaarden en het proletariaat resistent maken, ja, mythridatiseren voor het moment ze over onze polders stormen na een volksmuziekoffensief. Terwijl wij kwijlend en hologig naar de tv staren met hun song-festivalkandidaten á la botox-boerin Lou in het kwadraat, speelt zich buiten onze huiskamers een machtsovername af van het Herrenvolk. Frans Bauer is slechts een charismatische pion op het schaakspel die ons binnen enkele beurten schaakmat kan zetten als we niet opletten.
Nederlanders en Vlamingen, slaat de handen ineen en weert U!
Reageren

Regels voor berichten