Advertentie | |
|
![]() |
|
In de vakantie zag ik mijn vriend elke dag en in het weekend sliepen we vrijdag en zaterdag bij elkaar. Nu ik naar school ga zie ik hem zo'n 3 à 4 keer per week (dat houdt in: misschien net 3 of 4 uurtjes). Tot nu toe mag ik nog elk weekend 2 nachten bij hem blijven slapen, maar dat komt door allerlei feestjes. Ben benieuwd of het een gewoonte wordt tijdens schoolgaan, of dat ik dan weer maar één nachtje bij hem mag blijven slapen...
Ik ben er zo wel blij mee. Gewoon lekker samen zijn, maar ook ieder een eigen leven...
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hem gezegd dat het niet meer zou lukken tussen ons als ik hem bijna nooit kon zien, hij heeft nu een job gevonden, half-time en dat is tenminste menselijk. In de keuken werken is een heel zware en stresserende job, en ik vind, voor een goeie relatie moet je tijd hebben, en vooral tijd om elkaar te zien. |
![]() |
|
Hmm eerst zag ik mn vriend echt heeel weinig. 1x in de week maximaal 2x.
Nu zie ik hem het hele weekend ( vrijdag, zaterdag en zondag) en de rest van de week om de dag. Ben ik wel happy mee.
|
![]() |
ik zie em van vrijdagavond tot zondagavond vrijwel constant... hij is door de week voor zijn werk van huis...
maar we hopen very soon te kunnen samenwonen... zien we elkaar almost 24 uur per dag! ![]()
|
Ik zie mijn vriend best wel vaak. Ongeveer denk ik wel 6 keer per week. En we zijn echt nooooiiit op elkaar uitgekeken! We zijn nu dik anderhalf jaar samen!
![]()
|
![]() |
Eerst zag ik hem dagelijks, en dat liep na anderhalf jaar mis doordat ik totaal afhankelijk was van hem en doordat we onze dagen als twee ruziende kluizenaars sleten en geen eigen leven meer hadden.
Daarna is het een half jaar uit geweest, en zag ik hem gemiddeld eens per week. In dat half jaar ging het qua eigen leven een heel stuk beter. Nu ben ik op het punt beland dat ik studeer, ik heb werk dat me goed bevalt en ik ga deze maand op kamers. Ik heb een paar nieuwe vriendinnen waar ik tijd mee doorbreng, en ook met mijn zusje heb ik een soort vriendschap opgebouwd; we gaan ook samen op stap en zo. M.a.w: ik heb een eigen leventje, net als hij. Conclusie: we zijn sinds gisteren weer samen en zien elkaar nu zo'n drie keer per week. De gulden middenweg. Een heel verhaal, maar ik wilde gewoon even melden dat we weer bij elkaar zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm....jij vind 2 dagen weinig?? Ik had eerst een vriendje die ik maar 2 keer heb gezien in 4 weken tijd terwijl hij in hetzelfde dorp woont!! Hij was te verlegen..
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak vind jij dat je je vriend(in) moet zien ? Verwijderd | 12 | 08-04-2011 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak zie je elkaar in een relatie? Fixion XXL | 79 | 09-03-2005 16:25 | |
Liefde & Relatie |
contact met je vriend / vriendin Loesje | 28 | 26-07-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
Elke dag bij elkaar komen of...? Spray rebel | 49 | 16-05-2004 12:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoevaak zie je je vriend(in) _Moby_ | 51 | 06-04-2004 07:53 |