Oud 06-09-2003, 17:32
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef op 24-08-2003 @ 19:52:
Ligt dat aan jou dat je hem zoweinig ziet of heeft hij hetjuist druk met school/werk?
Als het aan mij ligt zie ik 'm 5 dagen per week. Maar hij is kok, dus in de horeca en dus 5 dagen werken! En die 2 dagen vallen elke week op een andere dag... Heel erg kut, geloof me.Je kan niets plannen, je kan niet vragen of hij het weekend vrij wilt houden, want hij mag maar 2 dagen per week vrij....
En nu mijn school ook weer eens is begonnen, wordt het nog minder. Overdag school, en 's avonds een uurtje of 3 elkaar zien.

Ik word er een beetje wanhopig van...
Oud 06-09-2003, 17:53
Loezzel
Loezzel is offline
In de vakantie zag ik mijn vriend elke dag en in het weekend sliepen we vrijdag en zaterdag bij elkaar. Nu ik naar school ga zie ik hem zo'n 3 à 4 keer per week (dat houdt in: misschien net 3 of 4 uurtjes). Tot nu toe mag ik nog elk weekend 2 nachten bij hem blijven slapen, maar dat komt door allerlei feestjes. Ben benieuwd of het een gewoonte wordt tijdens schoolgaan, of dat ik dan weer maar één nachtje bij hem mag blijven slapen...
Ik ben er zo wel blij mee. Gewoon lekker samen zijn, maar ook ieder een eigen leven...
Oud 06-09-2003, 18:30
zus
zus is offline
2/3 x per week...zou wel vaker willen, maar kan helaas nie..
Oud 07-09-2003, 00:13
Verwijderd
OM de dag (maakt oook echt niet uit als hij dan savonds om 12 uur nog aan komt sjouwen.. als ik hem een dag niet gezien heb komt hij automatisch langs) en de laatste tijd zon beetje bijna elke dag.... wel veel nu ik er zo over nadenk
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 00:24
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Als we allebei een tussenuur hebben, komt hij naar mijn school, anders zie ik hem alleen in het weekend en dat hou ik niet echt vol...maar dit is dus bijna elke dag nu, gaat prima zo!
Oud 07-09-2003, 09:14
elledc
elledc is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 06-09-2003 @ 18:32:
Als het aan mij ligt zie ik 'm 5 dagen per week. Maar hij is kok, dus in de horeca en dus 5 dagen werken! En die 2 dagen vallen elke week op een andere dag... Heel erg kut, geloof me.Je kan niets plannen, je kan niet vragen of hij het weekend vrij wilt houden, want hij mag maar 2 dagen per week vrij....
En nu mijn school ook weer eens is begonnen, wordt het nog minder. Overdag school, en 's avonds een uurtje of 3 elkaar zien.

Ik word er een beetje wanhopig van...
Kan ik me best inbeelden. Mijn vriend is net afgestudeerd voor kok en hij had een werkaanbieding waarbij hij van 's middags tot 's avonds laat (middernacht) moest werken. Gedurende 5 à 6 dagen in de week. Dus stel je voor, onze relatie zou helemaal niet meer dezelfde zijn, want nu zien we elkaar elke dag.

Ik heb hem gezegd dat het niet meer zou lukken tussen ons als ik hem bijna nooit kon zien, hij heeft nu een job gevonden, half-time en dat is tenminste menselijk.
In de keuken werken is een heel zware en stresserende job, en ik vind, voor een goeie relatie moet je tijd hebben, en vooral tijd om elkaar te zien.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:13
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmm eerst zag ik mn vriend echt heeel weinig. 1x in de week maximaal 2x.
Nu zie ik hem het hele weekend ( vrijdag, zaterdag en zondag) en de rest van de week om de dag. Ben ik wel happy mee.
Oud 07-09-2003, 11:19
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
men ex zag ik eerst elke dag..... daarna na ongeveer 7 maanden wel minder
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 18:32
Buffy
Buffy is offline
ik zie em van vrijdagavond tot zondagavond vrijwel constant... hij is door de week voor zijn werk van huis...

maar we hopen very soon te kunnen samenwonen... zien we elkaar almost 24 uur per dag!
Oud 08-09-2003, 19:20
Cattus
Cattus is offline
Ik zie mijn vriend best wel vaak. Ongeveer denk ik wel 6 keer per week. En we zijn echt nooooiiit op elkaar uitgekeken! We zijn nu dik anderhalf jaar samen!
Oud 09-09-2003, 09:23
tiram
tiram is offline
om de dag...
Oud 09-09-2003, 18:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Eerst zag ik hem dagelijks, en dat liep na anderhalf jaar mis doordat ik totaal afhankelijk was van hem en doordat we onze dagen als twee ruziende kluizenaars sleten en geen eigen leven meer hadden.
Daarna is het een half jaar uit geweest, en zag ik hem gemiddeld eens per week. In dat half jaar ging het qua eigen leven een heel stuk beter.
Nu ben ik op het punt beland dat ik studeer, ik heb werk dat me goed bevalt en ik ga deze maand op kamers. Ik heb een paar nieuwe vriendinnen waar ik tijd mee doorbreng, en ook met mijn zusje heb ik een soort vriendschap opgebouwd; we gaan ook samen op stap en zo. M.a.w: ik heb een eigen leventje, net als hij.
Conclusie: we zijn sinds gisteren weer samen en zien elkaar nu zo'n drie keer per week. De gulden middenweg.

Een heel verhaal, maar ik wilde gewoon even melden dat we weer bij elkaar zijn
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:55
Verwijderd
1 of 2 keer per maand
Hij woont 160 km. bij me vandaan Dat duurt 2,5 uur met de trein, en hij werkt om het weekend

*kijkt heeeeeeeel erg zielig*
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:00
Optima
Optima is offline
1x in de week
Oud 20-09-2003, 17:35
sterre
sterre is offline
niet veel.... moet het zo wat verborgen houden voor men ouders en sja... niet zo makkelijk om dan weg te geraken komt er nog es bij dat ik vaak weg ben en zow...
Oud 20-09-2003, 17:54
Somebody Special
Somebody Special is offline
Al 1,5 jaar lang elke dag

Wat natuurlijk niet zo heel gek is als je samenwoont
Oud 20-09-2003, 20:44
coecie
coecie is offline
ik zie hem alleen in het weekend
soms is dat 3 dagen achter elkaar, soms 2 en nu, zoals vandaag zie ik hem alleen maar overdag een beetje

dat heb je als je aan de overkant van nederland woont en je allebei geen geld hebt
Oud 20-09-2003, 21:04
GeWoon_ChArLeNe
GeWoon_ChArLeNe is offline
Eigenlijk elke dag,
Maar af&toe een dagje niet..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:50
sas_andrea
sas_andrea is offline
meestal iedere dag, behalve vandaag dan vanwege zn werk (kut karwei!!!). juist als ik m echt nodig heb...
Oud 25-09-2003, 16:14
ammiebammie
ammiebammie is offline
Hmm....jij vind 2 dagen weinig?? Ik had eerst een vriendje die ik maar 2 keer heb gezien in 4 weken tijd terwijl hij in hetzelfde dorp woont!! Hij was te verlegen.. Maar geniet er van zou ik zeggen! Niets om van te balen...
Oud 25-09-2003, 16:26
Gothic
Gothic is offline
1x per week
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten