Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik las dat ze zalen gaan sluiten wanneer er teveel mensen op een bepaalde dj afkwamen... Dat wordt dus niet vlak na Mauro Picotto naar Tiësto gaan, dan kom je er niet meer in! Wel zonde maar ook begrijpelijk, vorig jaar was het al zo verschrikkelijk druk tijdens Tiësto, zelfs achteraan in de main (ŕ 15.000 man) was het harstikke vol!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop in ieder geval wel dat er genoeg parkeerruimte is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee is best grappig, net als met sensation bijvoorbeeld. nou dan neem je dus gewoon de trein de andere kant op, en daar stappen maar 10 mensen in.... ga je even naar centraal ofzo, hapje eten... neem je een intercity die bijna helemaal leeg is, ben je alleen een uurtje later thuis misschien. maar dat maakt dan toch al niets meer uit, tis toch al laat/vroeg, je bent toch al dood... en dan zit je tenminste lekker rustig in de trein ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoeveel ik kwijt ben hangt meer van de prijzen af die ze daar hanteren. Kaartje zoiezo al 53 euro + denk ongeveer 30 a 35 euro aan drinken+eten, dus totaal ongeveer 85 euro. En dit vindt ik nog wel meevallen, Sensation was voor mij ook ongeveer zo duur. Ow ja voor ik het vergeet, denk een 10 euro aan benzinegeld. Ach ja je kunt het zo zien, of je gaat per week 2x op stap en dat elke week, of je gaat wat minder vaak op stap en je gaat af en toe naar zon groot feest, tis net wat mensen zelf leuk vinden, als iedereen hetzelfde leuk vond was het helemaal niks aan.
|
damn, dat heb ik echt niet voor een avondje uit over hoor
![]() Het meeste wat ik ooit uit heb gegeven is inkopen bij de alberthein: 8 euro treinkaartje: 19 euro "gezelligheidsdingen": 14 euro (waar ik dan wel 2 weken mee doe) en da´s echt een uitschieter ![]()
|
Ehm......
kaartje: 53,00 treinkaartje: 8,50(met korting) drinken en eten: zo weinig mogelijk want ik heb geen geld meer kleding: 17 euro(kosten shirt+laten bedrukken eigen design) en nog eens 15 tot 20 euro voor een vest wat ik morgen in elkaar ga draaien. Dus minstens 100 euro(en dat is dan echt heel erg schraal gerekend bij eten en drinken). Maar daarvan heb ik 53 euro al op vorige maand afgewenteld door toen het kaartje te kopen. Ach, als je het geld hebt en je wil naar het feest dan moet je het er maar voor over hebben. Ik wil een keertje zo'n feest meegemaakt hebben en Innercity leek me wel een goed begin(nadat ik deze zomer Mysteryland en Dancevalley gemist had). Tis morgen en ik heb er zin in!
||
Citaat:
STALLUKUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!!!! Damn, dat je je nummer zomaar op inet zet, lef hoor! Zeg dan da ze je moeten pm-en ofzo ![]()
|
www.livesets.com staan ook een stuk of 6,7 livesets.
|
Ik moet zeggen dat ik het gaaf vond (ja dit was mijn allereerste trance feest) Dus ik kan nog niet vergelijken met andere feesten. Maar ik vond het echt super gaaf! Benjamin Bates en Tiësto waren echt goed! Helaas heb ik Paul van Dyk moeten missen, toen stonden we bij Luna en Pavo. Op het laatst wel last van me benen!
Maarja het was leuk! ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat je het beter een "house" feest kan noemen, dat omvat toch veel meer het hele gebeuren of "dance" ofzo.
Mja, sinds de urban-zaal kan je het al geen housefeest meer noemen. Want op IC heb ik niet naar trance geluisterd(pfieeuw, mja ik hou niet zo van trance). En ik ken wel wat techno en hardstyle mensjes die heel sip worden als je innercity(maar bijv. ook mysteryland) trancefeestjes gaat noemen. Magoed, waarom er een speciale naam aan geven als er al een naam voor is bedacht(Innercity).....dan krijg je alleen maar gezuer met dingen die er dan weer niet inpassen en je weer een nieuw naampje moet verzinnen enzo....
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Trance en Hardstyle livesets Verwijderd | 35 | 27-01-2005 11:43 | |
Lifestyle |
Innercity-outfit Verifieer | 26 | 04-11-2003 19:56 | |
Muziek |
Innercity Verwijderd | 8 | 10-10-2003 15:44 | |
Muziek |
Live sets TECHNique | 36 | 31-10-2002 07:26 | |
Muziek |
Speculeren; wie denk je dat op Innercity komt? Utopia | 25 | 02-10-2002 18:02 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect. Verwijderd | 26 | 06-02-2002 12:53 |