Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heb precies dezelfde frustratie...eerst krijg ik 22 mailtjes over die Hans van Wieren, dan krijg ik tientallen forwards over dat msn stopt, dan nog dingen over de liefde en dan weer over Guusje..
en ik erger me ook dood aan dat mailtje over dat jongetje dat iets heeft en hij heeft al tientallen operaties gehad en die ouders hebben hun pensioen al aan dat kind opgemaakt en dan krijgen ze een paar cent voor zon mailtje...echt dom, want: 1. normale mensen hebben een ziektekostenverzekering 2. volgens mij kan je helemaal niet aan het geld van je pensioenfonds zitten. 3. hoe kunnen ze nou bij houden wie er allemaal dat mailtje doorstuurd. 4. ik krijg dat mailtje al 2 jaar dus als dat jongetje zo snel geopereerd zou moeten worden zou die nou toch al lang dood zijn. Ik mail ze zelf ook nooit door, maar ik krijg er wel steeds meer.
|
![]() |
Vreselijk, en vaak komen ze nog van vriendinnen ook. Zo heb ik een keer of 5 die doorstuur mail van die rector gehad. Ook erg zijn die mailtjes waarin iets staat over een ziek kind en dat elke keer dat de mail wordt doorgestuurd, er geld wordt gegeven. TUURLIJK!!!! Alsof ik daarop zit te wachten..
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
van zo'n respect ding vind ik het niet erg als mensen het aan míj sturen, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, behalve asl er onderaan staat 'stuur je dit door naar 0-5 mensen, dan ben je harteloos en zul je ongeluk krijgen, stuur je dit door naar 5-10 mensen, dan ken je geen medelijden, stuur je dit door naar 10-20 mensen, dan ben je een goed mens, stuur je dit door naar 20 of meer mensen, dan ben je fantastisch en zul je over vijf dagen de liefde van je leven tegen komen'.
Bij dingen als hotmail gaat je mail verwijderen, dit is een virus, etc, stuur ik een reply om te zeggen dat het onzin is. Verder wordt alles met fw: erin direct verwijderd, tenzij het van mijn ouders of van de uni komt. |
![]() |
||
Citaat:
Maar je mag het wel proberen hoor.
||
Citaat:
Kijk voor een čchte mailer op: http://www.ritlabs.com/en/products/thebat/
|
![]() |
Laatst kreeg ik weer zo'n mail, als ik die naar 30 man doorstuurde kreeg ik van Ericsson een r380s mobiele telefoon (winkelwaarde een € of 450...) Yeah, of niet. Je moest dan wel een kopie sturen aan een of andere Ericsson-persoon, maar helaas was dat e-mailadres fout geschreven (met 1 ipv 2 s'sen)...
![]()
|
ik vind dit zeer irritant als het gaat om grote mailtjes met zeer veel plattjes die zorgen dat je mailbox en één keer bijna vol zit
ook tekstens als je MOET dit doorsturen neem ik totaal niet serieus en deze stuur ik dan bewust ook niet door. Als mensen mailtjes doorsturen omdat ze gewoon lif zijn en je ook vaker mails die wel inhoud hebben van ze krijgt vind ik het minder erg, maar van sommige contacts ktijg je alleen maar van zulke mails en ik heb er wel een keer iemand voor geblocked ![]()
||
Citaat:
![]() mgoed, forward mailtjes zijn kut, en ik krijg ze ook nooit meer. omdat de mensen om mij heen die mailtjes ook kut vinden
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote Domme Mailtjes-topic! Cherry Springs | 52 | 12-01-2006 17:04 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Muziek |
Bands (te) laat leren kennen.. Verwijderd | 119 | 07-04-2003 15:01 |