Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
2 weken.
elkaar gespot tijdens het uitgaan, de week daarna voorzichtig begonnen met sms'en nadat ik zijn nummer via een vriend van hem had achterhaald. weer een week later hadden we afgesproken in diezelfde discotheek en gezoend, die dag daarna samen naar film geweest en een terrasje gepikt en die dag ging het ook aan ![]()
|
Ong 1 jr. (waarvan we elkaar periodes niet zagen, omdat we allebei druk waren met andere dingen)
Tussendoor kreeg hij een vriendin, toen had ik een relatie.. Enz. Mr met carnaval (hoe origineel ![]() ( ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pfoeh ik kende haar al een poosje en heb al meerdere keren geprobeert haar duidelijk te maken dat ik haar erg leuk vind.
Ze zal het vast geweten hebben, maar wilde niets met me ![]() Het begon allemaal toen ik 12 was ongeveer. Ik kreeg (na vele pogingen) eindelijk van haar te horen dat ze stapel verliefd op me was toen ik 19 was ![]() (heb nu ongeveer 1,5 jaar een relatie). Dus ik kende haar al ruim 7 jaar ![]()
|
![]() |
3 maand ongeveer, ik had eerst met de beste vriendin van haar, maar ik merkte toen ook al dat we erg goed konden praten. Toen was het uit tussen mij en haar beste vriendin, en toen kwamen we erachter dat we erg veel voor elkaar voelden, en we waren al erg goede vrienden geworden, en kenden elkaar al vrij goed, we konden overal over praten. En nu hebben we alweer 3 en een halve maand
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang kennen voor een relatie druiveke | 27 | 30-08-2004 07:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |