![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de lijn tussen new wave / post-punk / synth pop is niet zo breed, dus ach..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() okay een geile liedjes lijst, wel ff noteren heh: 1. B - Nowhere girl (6:31) 2. Alphaville - Big In Japan (3:52) 3. Blondie - Atomic (3:49) 4. Bronski Beat - Small Town Boy (9:00) 5. DAF - Der Mussolini (3:53) 6. Dead Or Alive - You Spin Me Right Round (4:27) 7. Depeche Mode - But Not Tonight (nightfall mix) (6:32) 8. Echo and the Bunnymen - The Killing Moon (5:52) 9. Gary Neuman - Cars (3:58) 10. Jeans Team - Keine Melodien (4:32) 11. Leaether Strip - Never Trust Anyone At The Carnival (4:31) 12. Billy Idol - White Wedding (4:11) 13. The Mission - Over The Hills And Far Away (3:59) 14. New Order - Blue Monday (7:27) 15. Soft Cell - Sex Dwarf (5:16) 16. Public Image Ltd - This Is Not A love Song (12" Remix) (4:10) 17. Peter Schilling - Major Tom (Coming Home) Club Version (8:06) 18. Nena - Nur Getraumt (3:36) 19. The Neon Judgement - Awful Day (4:36) 20. OMD - Enola Gay (3:28) 21. Tears For Fears - Mad World (3:29) 22. The Sound - Winning (4:11) 23. Public Image Ltd. - The Order of Death (4:49) 24. Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst) (5:01) 25. Wolfsheim - The Sparrows And The Nightingales (6:53) ps niet zeuren over hokjes dit en dat, geil is geil |
![]() |
||
Citaat:
heeft het synthesizers?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook een soort trompetten |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
dat zijn men drie lievelings. maar als je een beetje dat goth sfeertje digt, dan raad ik zeker ook Lords Of The New Church aan.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Valt Devo onder New Wave dan?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Paul Weller vindt The Cure shit. |
![]() |
||
Citaat:
Mods zijn geen wavers! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En je verdient een aai over de bol hoor exeau, vanwege In The Night, you know ![]() Goed lezertjes, Terror Koe is van't weekend weg, en die kan lijsten met bands opdreunen. Waarschijnlijk kan Sjezzie dat ook wel, maar die is waarschijnlijk niet zo fanatiek op soulseek bezig. Als ze terug is zal ze jullie vast er alles over vertellen ofzo. Een leuk lijstje van mijn favorieten (in dit genre): PetShopBoys, meer pop dan wave, maar sommige liedjes passen erbij. The Sisters Of Mercy, stiekem gothrock, alsmede alle spinoffs ervan die Exo al noemde. SSV-NSMABAAOTWMODAACOTIATW is een soort van spinoff, maar Andrew Eldritch heeft daarvoor een paar lui ingehuurd, en dat zuigt dus ook. Skeletal Family, het nummer Promised Land van ze is misschien wel het schoolvoorbeeld van wave. Nu hebben ze een andere zangeres die totaal niet op Anne-Marie lijkt, zowel qua stem als uiterlijk. X-mal Deutschland is natuurlijk gewoon geil. ![]() En voor de rest zijn er nog zoveel geweldige dingen.. En ja, 24ste Onderstroom. Gelukkig is er een kloterig cyberiets in Eindhoven, en iets in Leeuwarden (helaas niet echt in Amsterdam), dus nu maar hopen dat er niet teveel debieltjes op af komen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vul je alleen aan binkie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
owja, chameleons vind ik ook leuk maar ik wist niet dat dat ook bij newwave hoort? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
hoe bevalt de emo stijl? Verwijderd | 66 | 12-10-2010 15:38 | |
Muziek |
Post Punk, New Wave & Goth Rock Industries Verwijderd | 32 | 21-02-2010 17:56 | |
Lifestyle |
Gothic mode of afschuw? Elwin01 | 81 | 29-01-2010 19:54 | |
Muziek |
New Wave appelsap13 | 43 | 16-05-2008 17:22 | |
Lifestyle |
Punk toen/Punk nu Diana's~Acolyte | 46 | 26-03-2003 15:43 |