Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tevens heb je nog steeds niet al mijn opgesomde feiten omver gehaald, hiermee dus aangevend dat ik wel degelijk gelijk heb in mijn standpunt. Dus mijn opmerking hierop: Begin een relatie tijdens je scholing, zodat je meer tijd aan elkaar kunt besteden om elkaar te leren kennen, als je daarna gaat werken ken je elkaar tenminste al, of heb je in ieder geval de tijd gehad kennis te maken met relaties, zodat problemen later voorkomen kunnen worden.Problemen zoals het niet goed om kunnen gaan met een relatie. Immers, aangezien de mens steeds minder tijd krijgt voor zijn eigen leven, zal de mens ook steeds minder tijd en moeite kunnen steken in het ontwikkelen van een serieuse relatie. Of zoals het spreekwoord ook luid: Jong geleerd is oud gedaan. wat ook duid op de betere leercapaciteiten van de kinderen. Hoe jonger je bent, hoe verser je gedachten en hoe meer je kunt leren. Een relatie is een leertraject, daarom zal een relatie beter plaats kunnen vinden in het jongere deel van je leven, dus zo'n premature relatie heeft wel degelijk nut.
||
![]() |
Citaat:
Maar even terug naar het kortzichtige, als je aankomt met dat soort beweringen, dan denk ik toch dat je volgens je eigen standpunt verkeerd bezig bent, aangezien het jou op viel, dat veel mensen hier emotioneel antwoorden. En is een mening niet hetzelfde als een uiting uit geloofsovertuiging en/of emotioneel standpunt? (in jouw geval zal dit standpunt berusten uit haat jegens anderen, omdat het ze lukt je standpunt falicant onderuit te halen) Affectie is wederom een toning van emotie, wederom een standpunt van jou uit, dat met emotie te maken heeft. Slecht van je, ik had beter van je verwacht. Uiteraard heeft een relatie heel veel te maken met affectiviteit, als mede met de andere 3 factoren van relaties... dat maakt het ook een relatie. Maar emotie en affectiviteitstoning zijn ook aspecten die je moet leren beheersen. Tevens geeft een relatie je de leermogelijkheid om te kunnen gaan met verschillende partijen en verschillende tijd innemende bezigheden, zodat de planning moet worden aangeleerd. Jij noemt dit een sterk ingekaderd leertraject? Weet je dan niet dat alles met elkaar in verband staat? Jij wordt beinvloed door de omgeving, terwijl je zelf ook de nodige invloed op je omgeving kunt uitoefenen. Net als dat een relatie niet af te kaderen valt met alleen 2 mensen die van elkaar houden. Hier komt dan nog de omgang met de tijd bij, de omgang met de mede belanghebbenden (ouders, ex-vriendjes, e.d.) en uiteraard de scholing, bijbaantjes, vriendenkring en weet ik wat allemaal nog meer. Durf dus niet te beweren dat dit een sterk ingekaderd leertraject is, als dit zekerste weten niet zo is. Als je iets niet zeker weet, zeg het dan niet, abje. En okee, jou zal ik waarschijnlijk nooit kunnen overtuigen, of tenminste nooit zover krijgen, dat je je overtuiging durft te tonen aan ons. Daarentegen weet ik wel zeker, dat na het lezen van de verschillende opmerkingen, conclusies en tegenstellingen, de mensen eerder tegen jouw stelling zullen zijn dan voor. Denk hier maar eens over na, want is het bij een debat/ discussie meestal niet zo, dat je moet proberen zoveel mogelijk mensen aan jouw kant te scharen? Tevens nogmaals de opmerking, dat je mijn andere lijst met opmerkingen tegen de stelling nog verre van omver hebt gehaald, deze blijven dus staan, hiermee nog steeds je stelling omver werpend.
|
wel, er even vanuitgaan dat zij volgens het 'ideaal-punt' een relatie hebben. 21 of hoger...
Zij weten hier beter mee om te gaan dan de jongeren dit doen bij testrelaties. Dus voor werkende mensen zou het salaris niet minder hoeven te worden. lijkt mij.
||
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Darkened Sky (15-03-2002).]
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Digitale cam met focus ring op de lens, en ook betaalbaar? G.T.C. | 5 | 30-05-2006 17:19 | |
Psychologie |
Samenvatting Sweet_Hadar | 3 | 14-01-2004 17:22 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
ik hou teveel van hem om het uit te maken *mystery* | 20 | 16-09-2002 18:41 | |
Liefde & Relatie |
37.500 scheidingen de abt van sion | 85 | 16-03-2002 22:45 |