Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
overigens heb ik 'm nog niet. eikels bij bol.com, maar goed, wie weet morgen... maar als-tie voor de kerstvakantie dr is ben ik blij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, voegt die besturing echt wat toe? Ik neem aan de je niet meer lui op de bank kunt hangen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig heb ik dat probleem nu niet meer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb het nooit zo heel erg vervelend gevonden.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
|
Verwijderd
|
Gaat het met dag en nacht net zoals bij OOt btw? Gaat de zin wel vanzelf onder of ligt dat aan waar je in het spel bent?
En waar is dit eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
Overigens ben ik nu al redelijk ver, maar jézus. Konden ze het nog meer kopieren van OOT enzovoorts?
Spoiler
Missen jullie de orcarina ook zo? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
Ik heb het spel nu uitgespeeld en ik ben meteen aan een 2nd playtrough begonnen. ![]()
Spoiler
||
Citaat:
Spoiler
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Tja. De verhaallijn blijft lastig.
||
Citaat:
Dat is wat ik meen op te kunnen maken uit Nintendo's eigen statements over de serie.
||
Citaat:
Naar aanleiding van WW kan je opmaken dat dit ook een vervolg is op OOC, want er wordt genoemd dat er werd gewacht op de hero, maar dat die niet verscheen (dit klopt, want link was naar zijn eigen tijd terug gestuurd, en the hero of time was er dus niet meer.) Een afstammeling van Link (dat denk ik ten minste, dit heb ik niet bewezen gevonden) werd daar de hoofdpersoon. In TP zie ik een aantal dingen terug, waardoor ik denk dat het wel degelijk als opvolger van OOC is bedoeld. Als je kijkt naar de Bosses die er zijn, bepaalde dingen (zoals, bijvoorbeeld, Epona), en bepaalde dingen die gezegd worden (verwijzingen naar gebeurtenissen in OOC, bijvoorbeeld) lijkt het er dus op of het een vervolg is, maar na een bepaalde tijd pas. As I said, het is nogal lastig om echt duidelijk te krijgen welk verhaal wanneer plaats vindt, maar er is wel degelijk een verband.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar inderdaad, persoonlijk is het best jammer dat je weer een nieuw figuurtje bent. Ik snap het ook wel, anders had je die beginlevels(om nieuwe spelers er vertrouwd mee te maken) er ook niet goed in kunnen stoppen, want waarom zou link nadat ie ganondorf verslagen heeft nog een keertje door kakariko(ofhoedatheetin TP) village gaan banjeren.. Maar het is wel jammer, telkens ganondorf tegenkomen alsof het de schrik van je leven is, terwijl jij(link dan dus niet) hem al in 5 verschillende tijdlijnen ofzo hebt afgemaakt.. Ik ga hem morgen halen, dan maar eens kijken hoe snel ik er doorheen vlieg.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je moet het een beetje zien zoals de dwergen in LOTR het doen. Als er een kind geboren wordt dat heel erg lijkt op hun stamvader Durin, dan noemen ze dat kind ook Durin. Dat kind is dan voorbestemd om koning te worden. Net zoals de de jongen die heel erg lijkt op de held (ik ga er van uit dat de OOT-Link de oorspronkelijke Hero of Time is) voorbestemd is om het kwaad te verslaan en de triforce of Courage te dragen. Bij de Zelda's is het volgens mij zelfs zo dat alle prinsessen in Hyrule Zelda genoemd worden. In WW is hyrule niet meer, maar toch wordt er een meisje geboren die voortbestemd is om de Triforce of Wisdom te dragen (Tetra). Dan blijkt later dus dat haar ware naam Zelda is. Bij Ganondorf ligt het dus iets anders. Dat is wél altijd dezelfde vent. Waarbij hij in OOT dus de triforce of power vindt, waarmee hij zichzelf oppermachtig maakt. En waarschijnlijk dus ook onsterfelijk. Een beetje net zoals Sauron in LOTR met zijn ring doet. Da's mijn theorie in ieder geval. Maar de oude NES en SNES spellen zijn wat lastiger in te passen. En ik ben er nog niet helemaal uit of TP tussen OOT en WW hoort of na WW.... Na WW kan ook namelijk omdat de Deku Tree had voorspeld dat de oceaan ooit weer zou verdwijnen doordat hij zijn bos over de eilanden deed verspreiden. En dat bos de kracht had om een klein eilandje te veranderen in een veel groter land.
||
Citaat:
Spoiler
WW is voor zover het laatste deel. De overstroming van Hyrule betekent voorlopig het einde van hyrule, ondanks dat in het eindfilmpje van WW werd gezegd dat de hero of the winds + zelda een nieuw hyrule zouden kunnen maken, wat 'hun' wereld zou zijn. TP speelt zich af voor die tijd, maar na OOT. Dit is ten minste mijn opvatting ervan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|