Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2006, 10:04
Verwijderd
Hij is vandaag uit. Hopelijk niet uitverkocht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2006, 14:14
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik had 'm lekker woensdag al, e-plaza kreeg 'm eerder binnen.
Hij is echt super, ben nu bij de derde kerker met 21 uur op de klok.
Oud 15-12-2006, 14:44
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Choke schreef op 14-12-2006 @ 22:18 :
Dus de nieuwe zelda komt TOCH op de Gamecube uit?
Maar is t spel en de kwaliteit dan niet kleiner? gezien de Gamecube al wat ouder is en msischien niet de prestaties uit het spel haalt die die Wii wel zou doen?
Dan is het misschien wel de moeite waard om een GC met de nieuwe zelda te kopen... ipv een Wii met zelda?..
het spel is voor de gamecube ontwikkeld, en de GC-versie ligt al een paar maanden klaar, maar die eikels bij nintendo geven het spel pas de 15e uit.

overigens heb ik 'm nog niet. eikels bij bol.com, maar goed, wie weet morgen... maar als-tie voor de kerstvakantie dr is ben ik blij
Oud 15-12-2006, 16:27
Verwijderd
Is dat trouwens echt wat, die besturing met de Wii i.c.m. Zelda, of mis ik niks als ik de GC versie koop? Anders koop ik 'm nu voor de GC en de Wii dan wel later, als hij wat in prijs is gedaald
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 16:30
Choke
Choke is offline
Ja ik ben aan het twijfelen, kwa kosten is het goedkoper om gewoon een GC met zelda te kopen.. concluderend uit de gesprekken dat de GC-versie net zo leuk moet zijn..
Oud 15-12-2006, 16:33
Verwijderd
Maar om nou een hele console te kopen(oud of nieuw) alleen maar voor zelda is ook wat overdreven natuurlijk..

alhoewel, het is natuurlijk wel zelda
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-12-2006 @ 17:33 :
Maar om nou een hele console te kopen(oud of nieuw) alleen maar voor zelda is ook wat overdreven natuurlijk..

alhoewel, het is natuurlijk wel zelda
Nou ja, ik koop 'm niet speciaal voor Zelda (ook voor Metroid, SSB en Mario) maar ik kan 'm natuurlijk ook over een jaar kopen, als die spellen eenmaal uit zijn en de prijs van de Wii is gedaald.

Dus, voegt die besturing echt wat toe? Ik neem aan de je niet meer lui op de bank kunt hangen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 18:16
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Laurens schreef op 15-12-2006 @ 19:04 :
Nou ja, ik koop 'm niet speciaal voor Zelda (ook voor Metroid, SSB en Mario) maar ik kan 'm natuurlijk ook over een jaar kopen, als die spellen eenmaal uit zijn en de prijs van de Wii is gedaald.

Dus, voegt die besturing echt wat toe? Ik neem aan de je niet meer lui op de bank kunt hangen
Je hoeft niet bij álle spellen te staan hoor bij wii sports moet je idd wel staan, maar bij Red Steel zit ik ook gwn lekker chill op een stoel.. Je beweegt alleen wat meer met je armen
Oud 15-12-2006, 18:45
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Hoe is Red Steel? Hoorde dat het kut bestuurt, maarja.. blijft er vet uitzien.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 21:58
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@rne schreef op 15-12-2006 @ 11:04 :
Ik had hem gister al
Oud 17-12-2006, 07:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Laurens schreef op 15-12-2006 @ 19:04 :

Ik neem aan de je niet meer lui op de bank kunt hangen
Jawel hoor
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 11:01
Verwijderd
Citaat:
@rne schreef op 15-12-2006 @ 11:04 :
Ik zag hem gisteren nog in overvloed bij een aantal winkels liggen. In tegenstelling tot de Wii-versie...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 11:25
Choke
Choke is offline
Het is idd Zelda, dus 2e hands een Gamecube op de kop tikken is een kleine moeite voor zo'n goed spel
Oud 17-12-2006, 13:08
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-12-2006 @ 12:01 :
Ik zag hem gisteren nog in overvloed bij een aantal winkels liggen. In tegenstelling tot de Wii-versie...
die van de wii ook hoor? bij o.a eplaza, bart smit en frs..
Oud 17-12-2006, 18:23
Verwijderd
Hmpf, nou lees ik net dat die Wii versie ook 16:9 ondersteunt, misschien toch maar de Wii versie kopen. Zit ik dan trouwens vast aan die Wiimote of werkt het ook met zo'n 'normale' Wii controller?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 19:10
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 17-12-2006 @ 14:08 :
die van de wii ook hoor? bij o.a eplaza, bart smit en frs..
Toch lagen er daar minder van, waar ik ze zag. Echt véél gamecube-versies, maar telkens maar 1 of 2 wii-versies.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 17-12-2006 @ 19:23 :
Hmpf, nou lees ik net dat die Wii versie ook 16:9 ondersteunt, misschien toch maar de Wii versie kopen. Zit ik dan trouwens vast aan die Wiimote of werkt het ook met zo'n 'normale' Wii controller?
Dan zit je vast aan de Wiimote. Maar dat noem ik echt geen nadeel. Het werkt fijner dan je denkt. Erg fijn zelfs.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 23:50
Verwijderd
Hij is leuk.
Hyrule Field is btw gigantisch.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 23:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@rne schreef op 18-12-2006 @ 00:50 :
Hij is leuk.
Hyrule Field is btw gigantisch.
Het is ietswat irritant dat je zo fucking veel moet lopen, en ze de meeste wegen hebben geblockeerd waardoor je er nog niet bij kan. Het is echt gay als je op een gegeven moment naar hyrule town toe moet...

Gelukkig heb ik dat probleem nu niet meer.
Oud 17-12-2006, 23:58
Verwijderd
Je kan toch warpen?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 18-12-2006 @ 00:54 :
Het is ietswat irritant dat je zo fucking veel moet lopen, en ze de meeste wegen hebben geblockeerd waardoor je er nog niet bij kan. Het is echt gay als je op een gegeven moment naar hyrule town toe moet...

Gelukkig heb ik dat probleem nu niet meer.
Ach, dat moest je in ocarina toch ook? en totdat je epona had was je ook aan het lopen totdat je een ons woog, want je songs kreeg je ook pas toen je groot was..
Heb het nooit zo heel erg vervelend gevonden..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-12-2006 @ 20:11 :
Dan zit je vast aan de Wiimote. Maar dat noem ik echt geen nadeel. Het werkt fijner dan je denkt. Erg fijn zelfs.
Hmm, in dat geval probeer ik 'm eerst even uit. Ik geloof best dat het prima werkt, maar toch even voor de zekerheid
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 22:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-12-2006 @ 10:40 :
Ach, dat moest je in ocarina toch ook? en totdat je epona had was je ook aan het lopen totdat je een ons woog, want je songs kreeg je ook pas toen je groot was..
Heb het nooit zo heel erg vervelend gevonden..
In orcarina waren de meeste paden gewoon open. Nu moest ik bijvoorbeeld om naar hyrule town te gaan 5 verschillende wegen proberen, om er elke keer opnieuw achter te komen dat de weg mysterieus geblockkeerd was zonder reden. Ja, dan word ik enigszins moe van het lopen, ja, zeker aangezien ik gewoon door met het verhaal wil, en de tegenstanders die je op de weg erheen tegenkomt, evenals de geheimen, niets zijn om over naar huis te schrijven.
Oud 18-12-2006, 22:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@rne schreef op 18-12-2006 @ 00:58 :
Je kan toch warpen?
Jawel, maar niet zomaar.
Spoiler
Oud 19-12-2006, 00:00
Verwijderd
Als je naar Hyrule Town kan heb je je paard toch al? Je hoeft naar mijn weten alleen maar te lopen naar kakariko village?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 00:10
Verwijderd
Gaat het met dag en nacht net zoals bij OOt btw? Gaat de zin wel vanzelf onder of ligt dat aan waar je in het spel bent?

En waar is dit eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 09:05
Verwijderd
dat doet mij denken aan dat bos waar link doorheen liep toen hij werd "ontvoert" door dat ventje in majora's mask
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 13:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@rne schreef op 19-12-2006 @ 01:10 :
Gaat het met dag en nacht net zoals bij OOt btw? Gaat de zin wel vanzelf onder of ligt dat aan waar je in het spel bent?

Ziet er uit als het eerste gebied, het bosdeel, zeg maar.

Overigens ben ik nu al redelijk ver, maar jézus. Konden ze het nog meer kopieren van OOT enzovoorts?
Spoiler

Missen jullie de orcarina ook zo?
Oud 19-12-2006, 14:04
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Ik heb m gister een uurtje gespeeld. Ik moest vroeg op dus maar vandaag even verder.

Ik moet wel heel erg wennen aan het draaien met de kleine gele joystick. Want volgens mij draait Link de andere kant op in OoT als ik normaal op links druk. En hier gaat ie de andere kant op dus ik draai het beeld iedere keer verkeerd.
Oud 19-12-2006, 14:24
Verwijderd
Dat kan je, volgens mij, omdraaien in de opties
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:56
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
waarom hebben die eikels bij bol.com m nog niet opgestuurd...

kun je een bestelling nog annuleren (of terugsturen of zo) ? dan haal ik 'm morgen zelf wel...
Oud 19-12-2006, 20:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
GekkeWaus schreef op 19-12-2006 @ 15:04 :
Ik heb m gister een uurtje gespeeld. Ik moest vroeg op dus maar vandaag even verder.

Ik moet wel heel erg wennen aan het draaien met de kleine gele joystick. Want volgens mij draait Link de andere kant op in OoT als ik normaal op links druk. En hier gaat ie de andere kant op dus ik draai het beeld iedere keer verkeerd.
Ik maak constant de fout met blocken. Shield zit nu op de L knop, in plaats van op de R knop waar ik hem gewend ben.
Oud 19-12-2006, 21:49
Verwijderd
Shit, ik ben al bij de Temple Of Time.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 23:09
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
@rne schreef op 19-12-2006 @ 01:10 :

Spoiler

Ik heb het spel nu uitgespeeld en ik ben meteen aan een 2nd playtrough begonnen.
Spoiler
Oud 20-12-2006, 11:52
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Trouwens. Als er een gevolg uitkomt op de wii, mogen ze van mij een soort van A link to the past maken. Met alle achtergrond muziek van dat spel. Overworld en Dark World. Of komen die nog in deze?
Oud 20-12-2006, 13:00
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
GekkeWaus schreef op 20-12-2006 @ 12:52 :
Trouwens. Als er een gevolg uitkomt op de wii, mogen ze van mij een soort van A link to the past maken. Met alle achtergrond muziek van dat spel. Overworld en Dark World. Of komen die nog in deze?
Spoiler
Oud 20-12-2006, 15:46
Verwijderd
Hij bedoelt de muziek.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 16:48
Verwijderd
Waar in de tijdlijn zit dit verhaal eigenlijk?

want ik weet dat alle links eigenlijk allemaal andere zijn(vond ik best jammer persoonlijk), en alleen OOT en majora's mask hadden dezelfde link.
alle andere links zijn verschillende jongens die dan hyrule/wereld redden. Tenminste zo werd het duidelijk in the wind waker, en daar is ook duidelijk dat het na OOT speelt, want je ziet het immers liggen als je onder de oceaan duikt ergens..

Maar waar is dit, speelt dit weer na de wind waker? of heel ergens anders? of wordt het uberhaupt ergens verteld?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 17:00
Dinalfos
Dinalfos is offline
Elk Zelda-verhaal is een hervertelling (behalve MM dus) in een alternatieve realiteit. Het is dus niet zo dat alle Links dezelfde continuiteit delen. Tenminste, ik heb begrepen dat dat ooit de insteek was van de reeks.

Ze lijken daar echter vanaf gestapt te zijn met Wind Waker. Alhoewel het nog steeds vrijelijk te interpreteren is.
Oud 20-12-2006, 22:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@rne schreef op 19-12-2006 @ 22:49 :
Shit, ik ben al bij de Temple Of Time.
Shit, ik ben al in de sky. Je gaat er wel ziékelijk snel doorheen, vind ik.

Citaat:
Dinalfos schreef op 20-12-2006 @ 18:00 :
Elk Zelda-verhaal is een hervertelling (behalve MM dus) in een alternatieve realiteit. Het is dus niet zo dat alle Links dezelfde continuiteit delen. Tenminste, ik heb begrepen dat dat ooit de insteek was van de reeks.

Ze lijken daar echter vanaf gestapt te zijn met Wind Waker. Alhoewel het nog steeds vrijelijk te interpreteren is.
Toch vraag ik me dat af. Orcarina en MM zijn natuurlijk dezelfde persoon, maar somehow vind ik TP er ook wel verdomd op lijken. En de naam van het paard is in TP automatisch ingesteld op Epona, de originele naam van het paard dat Link kreeg in OOT. Wel is duidelijk dat Windwaker een totaal ander iemand de hoofdpersoon speelt.

Tja. De verhaallijn blijft lastig.
Oud 20-12-2006, 22:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 20-12-2006 @ 23:23 :
Shit, ik ben al in de sky. Je gaat er wel ziékelijk snel doorheen, vind ik.

Toch vraag ik me dat af. Orcarina en MM zijn natuurlijk dezelfde persoon, maar somehow vind ik TP er ook wel verdomd op lijken. En de naam van het paard is in TP automatisch ingesteld op Epona, de originele naam van het paard dat Link kreeg in OOT. Wel is duidelijk dat Windwaker een totaal ander iemand de hoofdpersoon speelt.

Tja. De verhaallijn blijft lastig.
Volgens mij was het nooit de bedoeling om de spellen als geheel een sluitende connectie te geven. Althans, niet per definitie. Het gebeurt allemaal willekeurig. Het ene spel zou je kunnen zien als een zeer losse opvolger (Wind Waker), het andere als een directe sequel (Majora) en weer een ander als een compleet andere realiteit (Twilight, naar het schijnt). Er zit dus geen logica achter, Nintendo bekijkt per spel welke plaats het gaat innemen.

Dat is wat ik meen op te kunnen maken uit Nintendo's eigen statements over de serie.
Oud 20-12-2006, 23:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 20-12-2006 @ 23:46 :
Volgens mij was het nooit de bedoeling om de spellen als geheel een sluitende connectie te geven. Althans, niet per definitie. Het gebeurt allemaal willekeurig. Het ene spel zou je kunnen zien als een zeer losse opvolger (Wind Waker), het andere als een directe sequel (Majora) en weer een ander als een compleet andere realiteit (Twilight, naar het schijnt). Er zit dus geen logica achter, Nintendo bekijkt per spel welke plaats het gaat innemen.

Dat is wat ik meen op te kunnen maken uit Nintendo's eigen statements over de serie.
MM IS een directe sequel, daar is geen twijfel over.

Naar aanleiding van WW kan je opmaken dat dit ook een vervolg is op OOC, want er wordt genoemd dat er werd gewacht op de hero, maar dat die niet verscheen (dit klopt, want link was naar zijn eigen tijd terug gestuurd, en the hero of time was er dus niet meer.) Een afstammeling van Link (dat denk ik ten minste, dit heb ik niet bewezen gevonden) werd daar de hoofdpersoon.

In TP zie ik een aantal dingen terug, waardoor ik denk dat het wel degelijk als opvolger van OOC is bedoeld. Als je kijkt naar de Bosses die er zijn, bepaalde dingen (zoals, bijvoorbeeld, Epona), en bepaalde dingen die gezegd worden (verwijzingen naar gebeurtenissen in OOC, bijvoorbeeld) lijkt het er dus op of het een vervolg is, maar na een bepaalde tijd pas.

As I said, het is nogal lastig om echt duidelijk te krijgen welk verhaal wanneer plaats vindt, maar er is wel degelijk een verband.
Oud 21-12-2006, 01:06
Verwijderd
Wat hetzelfde is in Twilight Princess als in Wind Waker, is dat je die groene outfit krijgt die "eens van de held was die Hyrule redde". In de WW krijgen alle jongens die als ze volwassen worden om die held te eren, en in de TP krijgt Link het omdat in hem dezelfde "kracht" is verborgen als in de held die jaren/eeuwen (?) Hyrule redde.
Persoonlijk vind ik het ook wel jammer dat je elke keer een andere Link bent, het had mij gaver geleken als je gewoon 1 doorlopende verhaal lijn hebt. En dus ook een andere bad guy als elke keer Ganondorf.

Dinsdag gekocht en nog niet super veel kunnen spelen helaas. Heb vanmorgen de Forrest temple gehaald. Nu op weg naar de volgende stad.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 21-12-2006 @ 02:06 :
Wat hetzelfde is in Twilight Princess als in Wind Waker, is dat je die groene outfit krijgt die "eens van de held was die Hyrule redde". In de WW krijgen alle jongens die als ze volwassen worden om die held te eren, en in de TP krijgt Link het omdat in hem dezelfde "kracht" is verborgen als in de held die jaren/eeuwen (?) Hyrule redde.
Persoonlijk vind ik het ook wel jammer dat je elke keer een andere Link bent, het had mij gaver geleken als je gewoon 1 doorlopende verhaal lijn hebt. En dus ook een andere bad guy als elke keer Ganondorf.

Dinsdag gekocht en nog niet super veel kunnen spelen helaas. Heb vanmorgen de Forrest temple gehaald. Nu op weg naar de volgende stad.
Die zelfde kracht was ook alleen maar die triforce of courage.
Maar inderdaad, persoonlijk is het best jammer dat je weer een nieuw figuurtje bent. Ik snap het ook wel, anders had je die beginlevels(om nieuwe spelers er vertrouwd mee te maken) er ook niet goed in kunnen stoppen, want waarom zou link nadat ie ganondorf verslagen heeft nog een keertje door kakariko(ofhoedatheetin TP) village gaan banjeren.. Maar het is wel jammer, telkens ganondorf tegenkomen alsof het de schrik van je leven is, terwijl jij(link dan dus niet) hem al in 5 verschillende tijdlijnen ofzo hebt afgemaakt..

Ik ga hem morgen halen, dan maar eens kijken hoe snel ik er doorheen vlieg..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 10:41
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Grappig dan dat Zelda geen fuck ouder wordt.
Oud 21-12-2006, 10:49
Q
Q is offline
Citaat:
GekkeWaus schreef op 21-12-2006 @ 11:41 :
Mario ook niet
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 10:56
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 19-12-2006 @ 18:56 :
waarom hebben die eikels bij bol.com m nog niet opgestuurd...

kun je een bestelling nog annuleren (of terugsturen of zo) ? dan haal ik 'm morgen zelf wel...
Mogelijk te laat: je kan gewoon even naar bol mailen om door te geven dat je het wil annuleren, als het al te laat is, kan je hem gewoon kosteloos terugsturen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 11:05
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Citaat:
Q schreef op 21-12-2006 @ 11:49 :
Mario ook niet
Het ging mij om het feit dat deze Link het pak krijgt van een oude held. Kan ook een andere mafketel zijn geweest.
Oud 21-12-2006, 13:00
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
GekkeWaus schreef op 21-12-2006 @ 11:41 :
Zelda is ook telkens een afstammeling, net zoals Link.

Je moet het een beetje zien zoals de dwergen in LOTR het doen. Als er een kind geboren wordt dat heel erg lijkt op hun stamvader Durin, dan noemen ze dat kind ook Durin. Dat kind is dan voorbestemd om koning te worden.

Net zoals de de jongen die heel erg lijkt op de held (ik ga er van uit dat de OOT-Link de oorspronkelijke Hero of Time is) voorbestemd is om het kwaad te verslaan en de triforce of Courage te dragen.
Bij de Zelda's is het volgens mij zelfs zo dat alle prinsessen in Hyrule Zelda genoemd worden. In WW is hyrule niet meer, maar toch wordt er een meisje geboren die voortbestemd is om de Triforce of Wisdom te dragen (Tetra). Dan blijkt later dus dat haar ware naam Zelda is.

Bij Ganondorf ligt het dus iets anders. Dat is wél altijd dezelfde vent. Waarbij hij in OOT dus de triforce of power vindt, waarmee hij zichzelf oppermachtig maakt. En waarschijnlijk dus ook onsterfelijk. Een beetje net zoals Sauron in LOTR met zijn ring doet.

Da's mijn theorie in ieder geval. Maar de oude NES en SNES spellen zijn wat lastiger in te passen.
En ik ben er nog niet helemaal uit of TP tussen OOT en WW hoort of na WW....
Na WW kan ook namelijk omdat de Deku Tree had voorspeld dat de oceaan ooit weer zou verdwijnen doordat hij zijn bos over de eilanden deed verspreiden. En dat bos de kracht had om een klein eilandje te veranderen in een veel groter land.
Oud 21-12-2006, 17:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 21-12-2006 @ 14:00 :
Bij Ganondorf ligt het dus iets anders. Dat is wél altijd dezelfde vent. Waarbij hij in OOT dus de triforce of power vindt, waarmee hij zichzelf oppermachtig maakt. En waarschijnlijk dus ook onsterfelijk. Een beetje net zoals Sauron in LOTR met zijn ring doet.

En ik ben er nog niet helemaal uit of TP tussen OOT en WW hoort of na WW....
Na WW kan ook namelijk omdat de Deku Tree had voorspeld dat de oceaan ooit weer zou verdwijnen doordat hij zijn bos over de eilanden deed verspreiden. En dat bos de kracht had om een klein eilandje te veranderen in een veel groter land.
Als je TP speelt krijgt je op een gegeven moment,
Spoiler
, een filmpje te zien die hier uitleg over geeft. Het vertelt dat Ganondorf gemerkt is door de goden, met de triforce of power. Dit maakt hem machtiger dan de meeste dingen in de wereld.

WW is voor zover het laatste deel. De overstroming van Hyrule betekent voorlopig het einde van hyrule, ondanks dat in het eindfilmpje van WW werd gezegd dat de hero of the winds + zelda een nieuw hyrule zouden kunnen maken, wat 'hun' wereld zou zijn.
TP speelt zich af voor die tijd, maar na OOT.

Dit is ten minste mijn opvatting ervan.
Reageren

Regels voor berichten