|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer kun je naar de L&R Dott meet? (vr/za) | |||
7/8 maart |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 57.89% |
14/15 maart |
7 | 36.84% |
28/29 maart |
6 | 31.58% |
4/5 april |
8 | 42.11% |
11/12 april |
6 | 31.58% |
18/19 april |
7 | 36.84% |
25/26 april |
9 | 47.37% |
2/3 mei |
10 | 52.63% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als ik gewoon een poll maak met de vrijdag/zaterdag datum, dan kan iedereen aanklikken wanneer ze kunnen
![]() 7/8 maart 14/15 maart 28/29 maart 4/5 april 11/12 april 18/19 april 25/26 april 2/3 mei Ik stem natuurlijk voor 4/5 april, dat is het enige weekend dat ik kan (pfff, lekker gepland, heb altijd op vrijdagavond of zaterdag al wat te doen ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
misschien inderdaad wel een goed idee.. En gezien het aantal en de grootte (ahum) van mijn huis, denk ik dat het geen slecht idee is om het eventueel in 2en te splitten
||
Citaat:
![]() Eens kijken of ik een poll kan maken.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Een enkele reis met 40% korting is voor mij €15,10
![]() ![]() Ik kan niet op 28/29 maart (want jarig), niet op 18/19 april (want theater) en niet op 2/3 mei (want op vakantie naar budapest). Maar ik vul het nog eventjes niet in, want naar die andere data moet ik nog kijken.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 21-02-2008 om 16:12. |
![]() |
|
4/5 april gaat twijfelachtig worden, want 3 april ben ik namelijk op Paganfest en blijf ik in Eindhoven. Later op de dag is natuurlijk prima te doen, maar dan ben ik er alleen niet vanaf het begin bij.
11/12 april OF 18/19 april gaat niet, want dan zit ik met mijn moeder's verjaardag (deze valt op de 14e), maar ik laat nog wel precies weten welk weekend dat wordt.
||
Citaat:
Wat de meeste mensen doen (ik iig wel... ![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk, ik zeg het even, voordat er straks een datum wordt gekozen, terwijl met deze stemmen misschien wel een andere datum uit de poll kwam rollen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
...
In het algemeen kunnen meer mensen wel op een datum dan niet op een datum. Als iemand nu niet kan op een datum of 2-3 heeft diegene nog steeds een stuk of 5-6 opties over en hij kan niet op al die opties stemmen (en mocht dat eventueel wel kunnen dan geeft dat nog steeds een vertekend beeld). Als je het omdraait kun je stemmen op de datum dat je absoluut NIET kan. En ja, als je op meerdere data niet kan heb je hetzelfde probleem als je nu hebt maar dat komt in het algemeen minder voor. Het is pas 'same shit different wrapping' als iedereen die stemt op 4 data wel kan en 4 data niet. Dat hele 'dan ga je van de minste stemmen uit en nu van de meeste' klopt wel maar je krijgt er een veel onduidelijker beeld door als het neerkomt op wanneer mensen het beste kunnen.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik snap Armoed niet. Bovendien is er geen limiet aan hoeveel hokjes je kunt aanvinken, dus je kunt op alle dagen stemmen. Ook kun je zien wie op welke dag heeft gestemd, dus ook daar kun je niet valsspelen (met undercovers ed)
![]() Mij maakt de datum niet uit, maar ik denk dat in tweeën splitsen niet zo'n goed idee is. De meeste mensen zullen namelijk niet twee keer naar Enschede komen, omdat de reis ook vrij prijzig is. Bovendien kan ik je nu al vertellen dat van de 10 of 11 lang niet iedereen zal komen ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|