Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 15:38. |
![]() |
|
Volgens mij is hij nog niet langs gekomen dus:
Stel er zijn drie deuren met achter één deur de prijs en de andere deuren niks. Deur A, B en C. Stel je kiest deur A. Daarna wordt deur B opengemaakt waar niks achter blijkt te zitten. Is het slim om te switchen naar deur C? Ja/nee? En waarom?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb er twee, een ervan is al verteld in dit topic maar in een andere vorm.
Een vader en zoon reden in een auto. BAMMMMM!!! Ze botsten tegen een boom aan. De vader was al meteen dood, maar het kind niet. Hij werd opgehaald door een ambulance en moest meteen worden geopereerd. Dus de dokter en de assistente's gingen in de operatie kamer. Toen de dokter bij het kind kwam zei die: HUH? Dat is mijn zoon! RARA... hoe kan dat? ![]() Er waren eens twee jongens. Ze waren broers; ze hadden de zelfde ouders. Ze waren geboren in het zelfde jaar, de zelfde maand, zelfs de zelfde dag. Maar toch is het geen tweeling. RARA... hoe kan dat? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Deze is ook wel redelijk bekend:
Er was eens een land met honderd kaboutertjes. Sommigen hebben blauwe mutsjes, anderen hebben rode mutsjes. Ze kunnen hun eigen kleur muts niet zien en ze kunnen niet met elkaar communiceren. Ze kunnen alleen de mutsjes van andere kabouters zien. De koning wil dat de kabouters zich in twee groepen splitsen: één groep met alle kabouters met rode mutsjes, één groep met alle kabouters met blauwe mutsjes. Hoe gaan zij dit doen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
En dat van die koning doet er natuurlijk niet toe; er is geen koning, die kabouters weten gewoon van zichzelf dat ze in die twee groepen moeten.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Kansberekening, vraagstuk statistiek | 7 | 11-04-2012 21:46 | |
Liefde & Relatie |
raadsels met als uitkomst liefde!!! elisa1311 | 5 | 24-09-2011 21:36 | |
Muziek |
Wat raad je een metalnoob aan? Ymir | 116 | 01-02-2005 17:54 | |