Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien wordt het tijd al mijn principes overboord te gooien en mijn verstand op nul te zetten, ten einde tenminste een beetje lol te hebben in dit leven. Na ja, zo omstreeks kerst en oud-en-nieuw word ik extreem wanhopig, dus wie weet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik pas misschien meer bij haar leeftijd ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik hoor ook bij de club.
18½ en nog nooit echt gezoend, maar ben niet echt wanhopig ofzo, t komt allemaal wel goed, t duurt alleen wat langer dan bij de 'gemiddelde' forummer
||
![]() |
Citaat:
kheb gewoon nog helemaal nooit gezoend, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Heb nog maar 1 keer gezoend, een half jaar geleden...
Daarna nooit meer, soms wel deprimerend met vrienden die elke zaterdag er wel 5 op een avond nemen... (wat ik trouwens afkeur)... Maar eigenlijk weet ik van mezelf dat ik er geen behoeft aan heb om het zo vaak te doen... des te specialer en intiemer het word... |
![]() |
|
![]() |
Nog altijd nie gezoend...............ik zie iedereen van mijn leeftijd buiten het school mekaar aflekken..............er zijn meisjes op me verliefd geweest.......zegt me niks......JONGENS ZEGGEN ME OOK NIKS...........en dan uw tong in da meiske hare mond steken?????? IIIEEEEUUUUUUWWWWW!!!!!!! Maar als ik echt verliefd ben en da meiske ook op mij en die dreigt ermee het uit te maken als ik ze nie kus, DAN KUS IK ZE WEL.
|
![]() |
|
![]() |
Ik was 17 (nu nog steeds). Maar dat was toen eigenlijk niet geheel m'n bedoeling geweest. Daarna heb ik nog een paar keer gezoend gewoon om te proberen, maar vond het nooit echt geweldig. Ik heb maar weer besloten voortaan alleen maar te zoenen wanneer ik die persoon echt geweldig vind...
|
ik zou niet weten wat de gemiddelde leeftijd is, maar het lijkt wel of mensen steeds jonger voor het eerst met iemand moeten zoenen. Ik zelf was 15 en denk dat ik er toen ook pas echt aan toe was en wat doet de leeftijd er toe? Je kan beter met iemand zoenen uit liefde dan gewoon om het zoenen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Triest kerstverhaal Hans Berger | 4 | 07-12-2008 21:54 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voorlopig zonder titel. Isengrim | 27 | 09-03-2007 20:11 | |