Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hetzelfde is dat bands zeggen dat ze nog nooit voor zoveel mensen hebben gespeeld ook al zijn ze een grote band. |
![]() |
||
Citaat:
He SEMYAZ: Almelo?? Ik was gister nog in de stam, kom uit het even zo pittoreske-doch-vriendelijker-Hengelo
||
Citaat:
![]() ![]() Studeer jij trouwens in Enschede ?
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zit nu Postmen Syndrome te luisteren, via Ce-El-Wan Die mogen ook wel wat bekender hier ![]()
|
-RX Bandits
-Allister -The Starting Line (ja, ze komen naar Nederland. let op! ze zijn goed!) -The Movielife (stonden op Deco vorig jaar. maar niemand kende ze behalve ik ongeveer) -SX-10 (zoek dat maar eens op ![]() -Autopilot Off (APO RULES! mensen, wat is die band gooooeeeeed!) -Finch -Teen Idols inderdaad ![]() -Dynamite Boy (als ik die gezien heb kan ik vredig sterven) -Bad Astronaut -Frenzal Rhomb (begint te komen) -From Autumn To Ashes -The Used -Taking Back Sunday -Powerman 500! maar ja, als ze dan doorbreken worden ze gehypt en dat suckt inderdaad. dan krijg je van die irritante vj's die ze "dope" vinden en die dan denken dat ze iets van de band weten. en van die tijdschriften die de cd New Found Glory van New Found Glory als "New Found Glory's debuut cd" bestempelden! pardon ![]() oh ja... en natuurlijk Sandwedged ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Toekomst van muziek. Haligh | 75 | 15-12-2006 17:20 |