Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -- ik ben btw in centrum eindhoven door een stelletje geiten aan me staarten getrokken ![]() moeten ze nooit meer doen!
|
![]() |
Ik zie er in principe wel normaal uit, dus overkomt het mij nooit.
Zelf kan ik niet ontkennen dat ik mensen nooit uitlach. Als d'r als één of ander raar figuur uitziet omdat je anders wilt zijn dan de rest en het nodig vindt daarvoor je uiterlijk aan te passen kan het er wel eens grappig uitzien. Maar meestal lach ik gewoon in mezelf om van die mensen, of als ik met iemand anders loopt lach ik wat harder, maar niet op zo'n manier dat desbetreffende persoon het ook kan horen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als je er echt nie tege kan kan je beter gewoon normaal rond gaan lope.. dan krijg je ook geen reacties.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen moeten ze wel van me afblijven. look you may, but you cannot touch
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Vandaag!! Whahaha.. Kheb me doodgelachen..
Ik liep op me 2e school naar waar ik altijd sta te wachten. Dus ik moest achter een groepje jongens langs die op stoelen zaten (2 zagen mij, 1 zat er met zijn rug naar mij toe). Dus ik loop langs, wat hoort ik van die jongen die met zijn rug naar mij toe zat? "Achter me!!! Achter me!! Kijk dan!".. Toen ben ik een meter of 2 rond gelopen, heb ik me omgedraait en heb ik hem even staan bekijken. Rood dattie werd ![]() Toen stond ik later een stukje verderop en hoorde ik ze schreeuwen dat ik agressief was (ik keek alleen!!) en dat ik een ketting aan me broek had ![]() ![]()
|
![]() |
bij mij op school lopen ong 50 van die gothic lui dus ben het gewend. Ik vind die 'begravenis-jurken'gewoon dik lelijk, maar ik ga niet iemand uitlachen ofzo, zo triest ben ik nie. 1 zon meisje zit bij mij in de klas met 1 vak en we hadden het over kleren, ik heb wel gezegd dat ik haar kleren niet mooi vind en zij vond de mijne stom, nou big deal?
aan de ene kant kan je verwachten datje word uitgelachen maar aan de andere kant zijn de mensen die je uitgaan lachen dom. ik ben nog nooit uitgelachen of nageroepen maar zie er ook wel normaal uit vind ik DuS.... |
![]() |
|
Maar wat is normaal??
Iedereen vind weer iets anders normaal. ![]() Ikzelf word volgens mij soms wel eens nagekeken maar boeit me niets hahahaha. En uitgelachen moeten ze doen, lach ik hun uit You laugh because i'm different, I laugh because your al the same! Dat was even een tekstje. K ben weer es klaar met mun verhaaltje ![]()
||
Citaat:
![]() Rat
|
hmm ik word eigenlijk vrij weinig nageroepen ofzo... jah soms wel es van die dingen van dat er een kleuter 3 meter achter me loopt en dan ineens heel hard tegen z'n moeder zegt "haahaha moet je die meneer zien" of "mama, waarom heeft die meneer groen haar?".... zou ik vroeger net zo op gereageerd hebben natuurlijk
![]()
||
Citaat:
Ik word trouwens vrijwel nooit nageroepen, maar als het gebeurt is het in de trant van 'kutkakkerrr' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPP
dees is nu al zooooow vaak geweest....het gebeurt bij iedereen die er een beetje anders uitziet....of je nu punker, gothic, alto, blond, rood, dik, dun of weetikveel wat altijd heeft iemand er wel wat op aan te merken maar je doet er toch niks tegen. is gewoon nutteloos en zonde van je tijd om je hier boos ossow over te maken (hebbik gemerkt)
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar gewoon niks doen .. laten gaan .. hoeveel het soms moeilijk is !
|
hell, ik vin dat kei kewl
een keer fietste ik zo langs zo''n groepje dozen en toen ginget zo van CHECK DIE BROEHOEEEEEEK dat zie ik als een compliment ik zie dat uitlachen enzow altijd wel als een compliment achtig iets.. tenzij het van kewle mensen is dan isset toch wel weer uh.. jammer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
als het zo van die kleine kinderen zijn loop ik gewoon door
maar af en toe kan het wel gebeuren dat ik terug staar met een hele grote smile als ik in een goede bui ben steek ik mijn tong nog eens xtra ver uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb van nature rood haar dus ik ben wel gewend nageroepen te worden.
Ik zelf maak dat alleen wat extremer met mijn gothic stijl,1 keer moest ik zelf om lachen,staat een moeder met een kind van een jaar of 8 achter me bij de kassa,vraagt dat kind aan haar moeder"mamma is dat nou een heks"en dat vroeg ze zo leuk dat ik zelf niet meer bij kwam en die kassiere moest er ook om lachen. Ach ik weet dat ik vaak klote opmerkingen krijg te horen,boeit me niet veel,ik vind het mooi wat ik draag en ik weet dat ik ermee op val en dat vind ik eerlijk gezegd ook leuk. Inkoppertjes zijn ![]() Iemand vroeg ook eens aan me wanneer ik weer in mijn kist ging liggen,ik zei als ik genoeg bloed op heb en zei dat op z'n manier en met z'n blik dat ie nog bang van me werd ook . Er kwam ook een keer een man naar mijn toe,keurige man met vrouw en 2 kindjes die tegen me zei,wat heb jij toch mooie kleren aan,heb ik half uur mee staan kletsen,zo kan het dus ook. Ach iedereen moet zelf weten wat ze aantrekken,toen ik 13 of 14 was droeg ik korte topjes en noemde ze me hoer of slet,of kreeg ik opmerkingen,he je tieten vallen er bijna uit,en ook mensen die je aangapen dus het maakt voor mij weinig uit wat ik aantrek. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jammer dat je zoiets als "wannabe-volwassene" niet meer kan doen aangezien dat niet gepast is.. Zou wel een stuk schelen.. Owja.. De maatschappij ben jij ![]()
||
Citaat:
mensen zullen me uitlachen, maar dat komt echt bijna nooit voor hoor..mensen kijken naar je op straat, maar das alleen maar leuk je zal maar geilen op aan dacht? en 'als mensen er wat van zeggen dan is het positief. wat ik het meeste hoor is dat het zo cool en zo gedurfd is..nou en dan neem ik die paar mensen die me uitlachen wel voor lief hoor je hebt toch altijd wel mensen die je er niet leuk uitvinden zien..hoe je er ook uitziet. stiekum niffel ik ook wel eens als iemand bijvoorbeeld een hele foute broek aanheeft
|
Ik heb het (gelukkig) nog nooit meegemaakt. Maar als ik heel eerlijk ben zou ik er niet tegen kunnen als iemand mij na zou roepen of uitlachen. Ik zou me er heel ongelukkig door voelen en ongeaccepteerd. En ik ben jammergenoeg wel zo iemand die zich veel aantrekt van de meningen van anderen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jenna [Verhaal] KleinePrinses | 20 | 20-03-2012 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Lifestyle |
Meiden die zich jongensachtig kleden. Severus | 57 | 27-04-2002 11:06 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |