Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
oke........ik zelf heb echt altijd wijde broeken aan, meestal met daar boven een truitje, blousje ofzo......maar soms heb ik ook een mega wijde trui ofzo erboven.......dus vrij jongensachtig...maargoed ik vind dat je zelf moet weten wat je voor een kleren aan trekt en je gewoon niks aan moet trekken van lui die vragen Ben je lesbie ofzo.......die zijn gewoon dik zielig!! Je weet zelf wel bter......toch?
|
![]() |
|
Soms vind ik het juist heel leuk staan "jongenskleding" bij meisjes. Als jij je d'r lekker in voelt moet je het gewoon dragen toch? Mensen hebben altijd zo snel een oordel klaar liggen en vaak slaat dat helemaal nergens op. Zoals ze jou dus lesbie noemen. Zijden mensen op mijn oude school ook nog wel eens van mij, tsja ik droeg nou eenmaal niet van die super meisjes achtige en vooral geen trutigge kleding. Verder ga ik makkelijk met jongens om, tsja en dan ben je volgens veel mensen al gouw een lesbie. Laat ze maar lekker denken zolang je maar zeker blijft van jezelf en je lekker voelt, dat is het belangrijkste.
|
ik vin het zelf nie erg als meisjes zicht jongensachtig kleden, ik doe het zelluf ook
![]() laatst vroeg een jongen aan mij: ben jij soms niet trots op je meisje-zijn? omda'k duz veel jongeskleding draag.. maar over 2 weken krijg ik een hanekam ( ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() opzich is het niet altijd lelijk.. maar ik vind het zelf ook niet echt mooi.. maar als je het zelf koewl vind.. moet je t zo doen.. en ik vin ook net zoals in deze topic [na roepen/ uitlachen] dat je respect darvoor moet hebbe... |
![]() |
|
Het maakt mij helemaal niks uit hoe je eruit ziet al zet je een lampekap op je hoofd en trek je alleen sokken aan (nou ok, een broek mag er ook wel bij
![]() Maar het gaat je er waarschijnlijk om wat de meeste mensen ervan denken ofzo.. ![]() Dat meisje van Guano Apes is ook zeer geliefd.. dacht ik. Naja laat ik het zo zeggen. Ik vind de Guano Apes geweldig. Kortom, aan mij heb je niks ![]()
||
Citaat:
En je mannelijk kleden is volgens mij niet negatief ofzo dus je hoeft er niet zo stom over te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind dat je het helemaal zelf moet weten.
Je gaat toch niet iets dragen wat je zelf niet lekker vind zitten of waar jij je niet lekker in voelt. Ik persoonlijk draag ook wijdere kleren meestal, omdat ik me daar gewoon lekkerder in voel. En ja tis gewoon makelijker skate ook veel dus dat zit gewoon beter. En wat andere mensen erover denken dat ik als meisje wijde kleren dragen boeit me niet zolang ik me er lekker in voel, Mensen moet je accepteren zoals je bent! |
![]() |
|
Ik vind het het juist leuker als meisjes jonges achtig kleden....meestal durven ze zich dan tenminste te onderscheiden van de rest van al die massamensjes...
want dat vind ik egt helemaal nix, die massa... oh ze luistere allemaal trance, dus ik ook ensow...nee da vind ik nix! dus meisjes! ga zo door zou ik zeggen.... ![]() |
![]() |
|
Korte haren vinnik zelf nooit mooi eigenlijk..maar wie ben ik om over jou te (voor)oordelen.. .. kleren.. ach. wat versta je onder jongensachtig... baggy broeken enzo zijn per definitie cool bij meiden
![]() Maar doe waar je jezelf ok bij voelt he..
|
![]() |
Ik vind mannelijke kleding niet mooi bij meisjes,
ja en aangezien de meeste lesbies van die mannelijke kleding aan hebben kan je snel als lesbie worden aangezien. Ik vind een meisje is een meisje, ze moeten niet altijd de jongens willen na doen met bepaalde dingen zoals kleding! Want welke jongen ziet er nu niet liever een meisje met mooie vrouwelijke kleding? is veel charmanter om te zien. Sportieve kleding is ook wel mooi, af en toe ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Waarom willen meisjes,zodra ze 'jongenskleding' dragen jongens nadoen..kan het niet gewoon zijn dat ze hun eigen smaak naleven? Citaat:
En ik weet het niet hoor...maar ik denk dat als ik een jongen was,zag ik denk ik liever een meisje in baggy kleertjes zodat er nog wat te fantaseren valt dan een meisje in liplees broeken en een bh aan(Ja ik weet het,ben een ster in overdrijven) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het ligt eraan hoe ze dat denken. Als het homofobische mensen zijn en je vervolgens verrot schelden, pesten en ontwijken is het niet leuk. Maar dat is natuurlijk sowiesow niet leuk, ook niet als je wel degelijk lesbisch bent. Maar als alle jongens denken dat jij lesbisch bent is het denk ik wel moeilijk om een relatie te beginnen, omdat niemand in de veronderstelling is dat het zin heeft om verliefd op jou te worden. Wat een onzin trouwens, dat men nog steeds denkt dat lesbi's altijd in mannelijke kleding lopen, zich niet opmaken en kortv haar hebben ![]()
|
meiden die in jongenskleren lopen vind ik niks mee...
ik vind bijvoorbeeld een meisje in een wijde broek er beter uitzien dan een meisje in een strakke broek... best combination: skateschoenen, wijde broek, strak truitje !!!
|
Hoi allemaal!
Ik wou jullie even bedanken voor alle reacties. ![]() Iedereen die in deze topic heeft gezegd dat ik me er niets van aan moet trekken en dat ik gewoon moet doen waar ik me goed bij voel, heeft helemaal gelijk. ![]() Thanx again, Ripper
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb me daar al meerdere malen aan moeten ergeren, zeker omdat ik dus niet lesbisch ben en het dus natuurlijk niet zie zitten als men van me denkt dat ik het wél ben. Sommigen geloven me zelfs niet wanneer ik ze zeg dat ik hetero ben. Echt wel ram zielig, hoor! ![]() Ripper
Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 11:29. |
![]() |
|
![]() |
2 jaar geleden had ik ook vrij kort haar, altijd truien met dik merk aan, en een spijkerbroek ofzoiets eronder
![]() ![]() tegenwoordig draag ik dus echt NIET meer zulke kleren, vidn het ook niet zo mooi, maar draag waar je je lekker in voelt, en ze moeten nie zeiken over dta je zo een lesbie lijkt.. tsss. sorry hoor, maar vind dat ook weer zo sneu, ik ken zat lesbische meisjes en die vind ik echt geen jongensachtige kleding hebben! |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het juist leuk om me de ene keer jongensachtig te kleden en de andere keer weer heel vrouwelijk. In een wijde broek en een slobbertrui kan ik me heel rielext voelen. Aan de andere kant vind ik het ook super leuk om lekker te tutten en zou ik best nog wel een keer naaldhakken aan willen schaffen
![]() Soms zie ik weleens meisjes waarbij ik het jammer vind dat ze er ALTIJD heel erg slonzig uit zien. Geeft een beetje een lome uitstraling. Maar goed, als ze er zelf heppie mee zijn... Dat beeld dat jongensachtige vrouwen lesbisch zijn komt denk ik wel ergens vandaan. Vaak zijn lesbische vrouwen een beetje mannelijk. Maar dat is idd niet altijd zo, dus dat mensen daar dan meteen hun vooroordelen over hebben is jammer. Dat zal langzamerhand wel afzwakken denk ik...Volgens mij wordt er toc wel telkens meer 'geaccepteerd' wat dat betreft... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar knappen jullie op af? Verwijderd | 186 | 18-11-2015 14:07 | |
Psychologie |
Verbergen van mijn borsten. Xtreme3 | 53 | 21-06-2006 14:07 |