Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 16:58
Severus
Severus is offline
Hey guys!

Ik zou graag eens willen weten wat jullie denken van meiden die zich nogal jongensachtig kleden. Vinden jullie dat raar en vinden jullie zo'n meid direct een lesbie? Of vinden jullie dat wel leuk, apart, vlot en modern?

Ikzelf heb superkort haar en kleed me best wel jongensachtig, gewoon omdat ik me daar het lekkerst bij voel. Nu roddelen ze op school wel eens over me, de meesten denken dat ik een lesbie ben (wat dus helemaal niet zo is, ik ben 200% hetero).

Vandaag nog vroeg een klasgenote van mijn zusje aan haar: ''Is je zus een lesbie?'' Zegt mijn zus zo van ''Nee!'' Vervolgens antwoordt dat meisje dan: ''Okee, 'k wou 't gewoon even weten. De meesten denken dat namelijk. Maar aan de andere kant kunnen mensen het ook niet hebben dat sommige mensen anders en apart zijn, dan gaan ze direct vervelende dingen zeggen.''

Ik ben het wel eens met dat wat dat meisje zei: als je wat anders of aparter bent dan de ''gewone mens'', halen ze je direct naar beneden. Dat vind ik echt heel kortzichtig en ontolerant.

Anyway, terug naar de vraagstelling: wat denken jullie over meiden die zich jongensachtig kleden?

Greetz,

Ripper
Oud 22-04-2002, 17:01
Verwijderd
persoonlijk vind ik het lelijk

maar ik probeer zo weinig mogelijk voor te oordelen (...uh ja)
dus doe maar lekker wat je wil
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:02
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Volgens mij maak jij je er heel erg druk om wat andere mensen denken...niet doen,is het niet waard.
Ten 2e...mensen kunnen niet vinden dat jij lesbisch bent ja of nee,want je bent het of je bent het niet en daar verandert de mening van iemand anders niks aan.

En ik heb helemaal nix op tegen dat meiden zich jongensachtig kleden,de broek was oorspronkelijk ook alleen voor mannen,en de rok voor vrouwen...en toch worden beide kledingstukken door mannen als zowel door vrouwen gedragen.
Mensen moeten zich gewoon niet zo druk maken over ander mans kleding...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:27
ECKO*72
ECKO*72 is offline
euh ik vind het niks
Oud 22-04-2002, 17:28
Verwijderd
hmppfff ik draag zelf ook weles jongensachtige kleertjes: wijde bandshirts/truien en wijde broekies...
zit gewoon heerlijk

je moet je nix aantrekken wat anderen zeggen, ze durven zelf gewoon niet anders deruit te zien en kunnen alleen maar commentaar geven op anderen omdat ze zelf onzeker zijn...

Dusse draag gewoon waar je je goed in voelt en probeer je niet teveel van de rest aan te trekken...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:32
SiDEkiCK
SiDEkiCK is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Volgens mij maak jij je er heel erg druk om wat andere mensen denken...niet doen,is het niet waard.
Ten 2e...mensen kunnen niet vinden dat jij lesbisch bent ja of nee,want je bent het of je bent het niet en daar verandert de mening van iemand anders niks aan.

En ik heb helemaal nix op tegen dat meiden zich jongensachtig kleden,de broek was oorspronkelijk ook alleen voor mannen,en de rok voor vrouwen...en toch worden beide kledingstukken door mannen als zowel door vrouwen gedragen.
Mensen moeten zich gewoon niet zo druk maken over ander mans kleding...
helemaal mee eens..
Oud 22-04-2002, 17:39
de
de is offline
Ik vind het niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:57
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
oke........ik zelf heb echt altijd wijde broeken aan, meestal met daar boven een truitje, blousje ofzo......maar soms heb ik ook een mega wijde trui ofzo erboven.......dus vrij jongensachtig...maargoed ik vind dat je zelf moet weten wat je voor een kleren aan trekt en je gewoon niks aan moet trekken van lui die vragen Ben je lesbie ofzo.......die zijn gewoon dik zielig!! Je weet zelf wel bter......toch?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:05
shanli
shanli is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

En ik heb helemaal nix op tegen dat meiden zich jongensachtig kleden
Oud 22-04-2002, 18:13
Black Sugar
Black Sugar is offline
Soms vind ik het juist heel leuk staan "jongenskleding" bij meisjes. Als jij je d'r lekker in voelt moet je het gewoon dragen toch? Mensen hebben altijd zo snel een oordel klaar liggen en vaak slaat dat helemaal nergens op. Zoals ze jou dus lesbie noemen. Zijden mensen op mijn oude school ook nog wel eens van mij, tsja ik droeg nou eenmaal niet van die super meisjes achtige en vooral geen trutigge kleding. Verder ga ik makkelijk met jongens om, tsja en dan ben je volgens veel mensen al gouw een lesbie. Laat ze maar lekker denken zolang je maar zeker blijft van jezelf en je lekker voelt, dat is het belangrijkste.
Oud 22-04-2002, 18:27
SpiT
SpiT is offline
ik vin het zelf nie erg als meisjes zicht jongensachtig kleden, ik doe het zelluf ook
laatst vroeg een jongen aan mij: ben jij soms niet trots op je meisje-zijn?
omda'k duz veel jongeskleding draag..

maar over 2 weken krijg ik een hanekam () maar ik ben bang dat dat ook te jongensachtig over komt omdat ik mezelf dus ook best jongensachtig kleed(t). hopelijk gaan ze me niet aanzien voor jongen
Oud 22-04-2002, 18:40
Verwijderd
Niet echt mijn smaak, maar ik kan me best voorstellen dat bepaalde mensen het wél leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:43
shanli
shanli is offline
Citaat:
SpiT schreef:
hopelijk gaan ze me niet aanzien voor jongen
hbe ik (ook) al es meegemaakt,vond het niet erg,'k loop ook het liefste bij jongens.
Oud 22-04-2002, 19:00
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
shanli schreef:

hbe ik (ook) al es meegemaakt,vond het niet erg,'k loop ook het liefste bij jongens.
ja zo erg vinnik het niet, maar ik ben wel een meisje (goh)
Oud 22-04-2002, 19:01
shanli
shanli is offline
Citaat:
SpiT schreef:

ja zo erg vinnik het niet, maar ik ben wel een meisje (goh)
dat had ik wel al kunnen raden
Oud 22-04-2002, 19:04
Verwijderd
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
persoonlijk vind ik het lelijk

maar ik probeer zo weinig mogelijk voor te oordelen (...uh ja)
dus doe maar lekker wat je wil
rutger's mening is meestal HARD

opzich is het niet altijd lelijk.. maar ik vind het zelf ook niet echt mooi.. maar als je het zelf koewl vind.. moet je t zo doen.. en ik vin ook net zoals in deze topic [na roepen/ uitlachen] dat je respect darvoor moet hebbe...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:38
maudje
maudje is offline
Niet mijn smaak. Ik hou wel van sportieve kleding maar mannelijk moet het niet worden. Alhoewel een vrouw in een 'herenpak', prachtig maar het moet gewoon wel vrouwelijk blijven.
Ik slaap altijd in een heel groot oversized herenoverhemd, ben ik nu ook mannelijk?!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:57
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Het maakt mij helemaal niks uit hoe je eruit ziet al zet je een lampekap op je hoofd en trek je alleen sokken aan (nou ok, een broek mag er ook wel bij ) Als je aardig tegen mij bent, ben ik aardig tegen jou.

Maar het gaat je er waarschijnlijk om wat de meeste mensen ervan denken ofzo..

Dat meisje van Guano Apes is ook zeer geliefd.. dacht ik. Naja laat ik het zo zeggen. Ik vind de Guano Apes geweldig.

Kortom, aan mij heb je niks
Oud 22-04-2002, 19:59
Love Crime
Love Crime is offline
't gaat erom waar je jezelf het lekkerst in voelt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:01
kafka
kafka is offline
Ik vind et echt cool. Ik vind jongensachtige kleren zelf vaak mooier dan al die overdadige meisjesoutfits.

Er moet overigens nog wel wat meisjesachtigs te ontdekken zijn, zoals gezicht, kapsel etc.
Oud 22-04-2002, 20:01
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
maudje schreef:

Ik slaap altijd in een heel groot oversized herenoverhemd, ben ik nu ook mannelijk?!
Dat je je mannelijk kleed wil volgens mij niet zeggen dat je mannelijk bent. Je bent wie je bent en je innerlijk en uiterlijk zijn twee verschillende dingen.

En je mannelijk kleden is volgens mij niet negatief ofzo dus je hoeft er niet zo stom over te doen.
Oud 22-04-2002, 20:07
Verwijderd
Citaat:
maudje schreef:
Niet mijn smaak. Ik hou wel van sportieve kleding maar mannelijk moet het niet worden. Alhoewel een vrouw in een 'herenpak', prachtig maar het moet gewoon wel vrouwelijk blijven.
Heb je een lul? Dan ben je mannelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:11
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ja laten we vooral elkaar gaan afzeiken...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:15
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ja laten we vooral elkaar gaan afzeiken...
Oud 22-04-2002, 20:33
feline
feline is offline
Ik vind het niet mooi, maar als jij je er lekker in voelt, gewoon niks van reacties aantrekken joh ! Blij lekker jezelf...
Oud 22-04-2002, 20:34
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik vind dat je het helemaal zelf moet weten.
Je gaat toch niet iets dragen wat je zelf niet lekker vind zitten of waar jij je niet lekker in voelt.

Ik persoonlijk draag ook wijdere kleren meestal, omdat ik me daar gewoon lekkerder in voel.
En ja tis gewoon makelijker skate ook veel dus dat zit gewoon beter.

En wat andere mensen erover denken dat ik als meisje wijde kleren dragen boeit me niet zolang ik me er lekker in voel,

Mensen moet je accepteren zoals je bent!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:36
Just-A Skater
Just-A Skater is offline
Ik vind het het juist leuker als meisjes jonges achtig kleden....meestal durven ze zich dan tenminste te onderscheiden van de rest van al die massamensjes...

want dat vind ik egt helemaal nix, die massa... oh ze luistere allemaal trance, dus ik ook ensow...nee da vind ik nix!

dus meisjes! ga zo door zou ik zeggen....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:37
*InANna*
*InANna* is offline
Tsja, ik heb soms wel wijde broeken aan maar daarboven bijna altijd iets straks. Maar ik vind die kleren soms wel cool staan hoor bij meisjes. Iedereen gewoon zijn eigen stijl.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:48
Floosje
Floosje is offline
Doe gewoon lekker waar je zin in hebt en doe kleren aan waar je je zelf het lekkerst in voelt.

Ik vind het juist wel leuk, van die meisjes die zich meer jongensachtig kleden. Is weer ns wat anders!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:12
Undeclinable
Undeclinable is offline
Korte haren vinnik zelf nooit mooi eigenlijk..maar wie ben ik om over jou te (voor)oordelen.. .. kleren.. ach. wat versta je onder jongensachtig... baggy broeken enzo zijn per definitie cool bij meiden

Maar doe waar je jezelf ok bij voelt he..
Oud 23-04-2002, 05:15
maar
maar is offline
Ik vind het meestal niet zo leuk.

Maar net als de meesten boven mij vind ik dat je moet dragen waar jij je lekker in voelt, mijn mening en de mening van anderen zou er op zich niet toe moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 07:33
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
tja wat versta je onder jongensachtig? als je baggy kleding bedoelt vind ik het wel leuk staan bij meisjes maar als je die manwijfen bedoelt vnd ik dat niet echt mooi ....dus
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:45
Tennisstar
Tennisstar is offline
Ik vind mannelijke kleding niet mooi bij meisjes,
ja en aangezien de meeste lesbies van die mannelijke kleding aan hebben kan je snel als lesbie worden aangezien. Ik vind een meisje is een meisje, ze moeten niet altijd de jongens willen na doen met bepaalde dingen zoals kleding!
Want welke jongen ziet er nu niet liever een meisje met mooie vrouwelijke kleding? is veel charmanter om te zien.
Sportieve kleding is ook wel mooi, af en toe
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:21
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Tennisstar schreef:
Ik vind mannelijke kleding niet mooi bij meisjes,
ja en aangezien de meeste lesbies van die mannelijke kleding aan hebben kan je snel als lesbie worden aangezien. Ik vind een meisje is een meisje, ze moeten niet altijd de jongens willen na doen met bepaalde dingen zoals kleding!
Want welke jongen ziet er nu niet liever een meisje met mooie vrouwelijke kleding? is veel charmanter om te zien.
Sportieve kleding is ook wel mooi, af en toe
whoeei..
Waarom willen meisjes,zodra ze 'jongenskleding' dragen jongens nadoen..kan het niet gewoon zijn dat ze hun eigen smaak naleven?
Citaat:
Ik vind een meisje is een meisje
Dus zodra een meisje/vrouw mannenkleding draagt is het geen meisje meer?...apart
En ik weet het niet hoor...maar ik denk dat als ik een jongen was,zag ik denk ik liever een meisje in baggy kleertjes zodat er nog wat te fantaseren valt dan een meisje in liplees broeken en een bh aan(Ja ik weet het,ben een ster in overdrijven)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:27
Verwijderd
Ik vind het niet mooi...

Maar het is belangrijk dat je kleding bij jou en je karakter past. Als mensen denken dat je een lesbo bent, nou en! Dat is toch niet zo erg??? toch???
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:25
Just-A Skater
Just-A Skater is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

En ik weet het niet hoor...maar ik denk dat als ik een jongen was,zag ik denk ik liever een meisje in baggy kleertjes zodat er nog wat te fantaseren valt dan een meisje in liplees broeken en een bh aan(Ja ik weet het,ben een ster in overdrijven)
ben ik helemaal mee eens...!!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:44
Faery
Faery is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

You're damn right.
Oud 23-04-2002, 18:47
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
boeien hoe je deruit ziet...
als je maar een leuke psoonlukheid hep...
Oud 23-04-2002, 22:22
Just-A Skater
Just-A Skater is offline
ook hartstikke waar!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
boeien hoe je deruit ziet...
als je maar een leuke psoonlukheid hep...
en een lange piemel
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 07:29
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Als mensen denken dat je een lesbo bent, nou en! Dat is toch niet zo erg??? toch???

Het ligt eraan hoe ze dat denken. Als het homofobische mensen zijn en je vervolgens verrot schelden, pesten en ontwijken is het niet leuk. Maar dat is natuurlijk sowiesow niet leuk, ook niet als je wel degelijk lesbisch bent. Maar als alle jongens denken dat jij lesbisch bent is het denk ik wel moeilijk om een relatie te beginnen, omdat niemand in de veronderstelling is dat het zin heeft om verliefd op jou te worden.
Wat een onzin trouwens, dat men nog steeds denkt dat lesbi's altijd in mannelijke kleding lopen, zich niet opmaken en kortv haar hebben .
Oud 24-04-2002, 08:44
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
meiden die in jongenskleren lopen vind ik niks mee...

ik vind bijvoorbeeld een meisje in een wijde broek er beter uitzien dan een meisje in een strakke broek...

best combination: skateschoenen, wijde broek, strak truitje !!!
Oud 24-04-2002, 08:52
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:

en een lange piemel
vooral dat
Oud 24-04-2002, 11:21
Severus
Severus is offline
Hoi allemaal!

Ik wou jullie even bedanken voor alle reacties.

Iedereen die in deze topic heeft gezegd dat ik me er niets van aan moet trekken en dat ik gewoon moet doen waar ik me goed bij voel, heeft helemaal gelijk. Ik moet gewoon schijt hebben aan wat iedereen denkt, wat niet altijd even makkelijk is.....

Thanx again,

Ripper
Oud 24-04-2002, 11:26
Severus
Severus is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Maar als alle jongens denken dat jij lesbisch bent is het denk ik wel moeilijk om een relatie te beginnen, omdat niemand in de veronderstelling is dat het zin heeft om verliefd op jou te worden.
Nee, dat is waar, ja.

Citaat:
Wat een onzin trouwens, dat men nog steeds denkt dat lesbi's altijd in mannelijke kleding lopen, zich niet opmaken en kortv haar hebben .
Idd! Wat heeft kleding daar nou mee te maken?!
Ik heb me daar al meerdere malen aan moeten ergeren, zeker omdat ik dus niet lesbisch ben en het dus natuurlijk niet zie zitten als men van me denkt dat ik het wél ben. Sommigen geloven me zelfs niet wanneer ik ze zeg dat ik hetero ben. Echt wel ram zielig, hoor!

Ripper

Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 11:29.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 13:41
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:

en een lange piemel
en lekker dik natuluk...
Oud 24-04-2002, 20:19
hoeva
hoeva is offline
uuh... tjah

wrom is het dan meteen jongenskleren?
mujah
wat zijn jongens kleren?
wijde broeken, en wijde shirts?
dan ben kleed ik me soms oowk wel jongensachtig

zit gewoon kei fijn
Oud 24-04-2002, 22:22
kizzy
kizzy is offline
2 jaar geleden had ik ook vrij kort haar, altijd truien met dik merk aan, en een spijkerbroek ofzoiets eronder en dan sportschoenen hehe, jah ik vond het TOEN mooi/leuk offzo

tegenwoordig draag ik dus echt NIET meer zulke kleren, vidn het ook niet zo mooi, maar draag waar je je lekker in voelt, en ze moeten nie zeiken over dta je zo een lesbie lijkt.. tsss. sorry hoor, maar vind dat ook weer zo sneu, ik ken zat lesbische meisjes en die vind ik echt geen jongensachtige kleding hebben!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 06:50
Verwijderd
ligt eraan, je kunt je als een jongen verkleden maar je kunt ook in wat kleren lopen dat jongensachtig is maar toch vrouwelijk en stoer.

dat laatste vind ik wel apart,als je zoiets voor elkaar krijgt
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 11:22
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik vind het juist leuk om me de ene keer jongensachtig te kleden en de andere keer weer heel vrouwelijk. In een wijde broek en een slobbertrui kan ik me heel rielext voelen. Aan de andere kant vind ik het ook super leuk om lekker te tutten en zou ik best nog wel een keer naaldhakken aan willen schaffen
Soms zie ik weleens meisjes waarbij ik het jammer vind dat ze er ALTIJD heel erg slonzig uit zien. Geeft een beetje een lome uitstraling. Maar goed, als ze er zelf heppie mee zijn...
Dat beeld dat jongensachtige vrouwen lesbisch zijn komt denk ik wel ergens vandaan. Vaak zijn lesbische vrouwen een beetje mannelijk. Maar dat is idd niet altijd zo, dus dat mensen daar dan meteen hun vooroordelen over hebben is jammer. Dat zal langzamerhand wel afzwakken denk ik...Volgens mij wordt er toc wel telkens meer 'geaccepteerd' wat dat betreft...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten