Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*rondbanjerend tussen de koeienvlaaien in een paar kaplaarzen* haha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij hier doen toch hetzelfde tijdens het vakantiewerk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat weiger ik toch
![]() Dus als dat laaggeschoolde tuig zich zo rottig tegen mij opstelt, moeten ze ook niet van mij verwachten dat ik begrip opbreng voor hun vergrafte omstandigheden. Laat ze dan maar lekker rotten in hun donkere fabriek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik beantwoord kwa kleding waarschijnlijk wel aan de stereotypes, maar dat vind ik onterecht. Ik ben geen kakker, ik kleed me gewoon netjes. Ik ben bijna 22 en ik moet komend jaar afstuderen. Zo gek is het dan toch niet dat je vaak in een overhemd en een nette broek loopt? Dat zul je later in de beroepspraktijk ook altijd moeten, en waarschijnlijk nog wel netter, of je nu bedrijfsleven, advocatuur of wetenschap in gaat. Ik raak er ook niet door verbitterd, hoor. Ik kan ook reuze goed met die mensen lachen. Ik loop ook absoluut niet op te snijen over m'n studie, maar als ze er naar vragen ga ik niet liegen. Ik probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen wat mijn studie inhoudt, dat het niet alleen maar boeven onschuldig laten lijken is. Maarja, strafrecht verkoopt natuurljk altijd beter dan ondernemingsrecht of burgerlijk recht, vooral aan het gewone volk. Maar, nogmaals ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt. Misschien het verschil tussen jongens en meiden. Ik heb wel eens het verwijt gehad dat ik zeker enig kind was, omdat ik zo verwend was. Dus ik hoogstverbaasd. Verwend? Wij hadden het beslist niet breed thuis! Maar daar ging het niet om: ik ging er zo van nature vanuit dat ik recht had om aandacht te krijgen, om gehoord te worden, om serieus genomen te worden. Blijkbaar wilden ze dat nieuwelingen daar een tijdje op de kleine steentjes liepen. Tja, daar moet je nou net mij niet voor hebben.... Als iets voor mij een principe is, dan wel dat iedereen even veel waard is. Ik behandel de schoonmaakturk even normaal als het zoontje van de baas. Dat levert heel veel scheve gezichten op, heerlijk.
||
Citaat:
En ik heb al tussen fabrieksarbeiders, schoonmaakploegen enz. gewerkt. Als ze me vroegen wat ik deed, en ik antwoordde dat ik aan de unief studeerde, kreeg ik nooit stomme opmerkingen. Misschien hangt het er een beetje vanaf op welke manier je zegt dat je op de unief zit? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
[QUOTE]nare man schreef op 21-07-2003 @ 12:39:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
He Mickey, ik had gehoopt dat jij de dubbele bodem in die opmerking wel zou vatten... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het spijt me, poesie, dubbele bodem? Ik zie hem nog steeds niet. Maar maak je over één ding geen zorgen: ik begreep wél dat schoonmaakturk nu juist met opzet een denigrerend woord was. (of is dat in jouw ogen een dubbele bodem?) Misschien had ik niet het zonnebril gezichtje doch de knipoog smiley moeten plaatsen. En wie is de baas?
Terzijde: knul....waaraan je refereert??? Ach nein! Knul AAN WIE je refereert. ![]()
||||
Citaat:
Het wordt tijd om jou even te verlichten onmens: het is bewezen dat de allochtoon in Nederland 70% meer moeite moet doen dan de autochtoon om aangenomen te worden en ik kan me dat heel goed voorstellen zolang er nog mensen zoals jij in Nederland zijn. En wat vind je van alle Nederlandse uitkeringstrekkers die eigenlijk best wel kunnen werken btw? Ben benieuwd... Citaat:
![]() Er zijn wel meer mensen links, zoals bijvoorbeeld mensen in de tweede kamer die ervoor zorgen dat ook teven als jij later een toekomst hebben. Citaat:
![]()
|
@ nare
Zoiets heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik heb ook zat ongeschoold werk gedaan. Het enige wat ze zeiden was: wow, ik dacht eigenlijk dat studenten hun handen niet vies durfden te maken, maar dit valt me weer 100 % mee. Voor de rest nix eigenlijk @ wodkabitch Als Stalin links was, dan is Wouter Bos de grootste racist die er rondloopt...Als je nou eerst es nadenkt voor je wat zegt...
||
Citaat:
![]() hij werd toen versierd door harm edens (DIT WAS HET NIEUWS) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ten eerste kom je eerst met een stelling en daarna pas met een argument. Dat past beter andersom omdat dat logischer is. Je gaat niet eerst X roepen en het dan pas bewijzen. Je geeft bij een opstel niet eerst een conclusie om vervolgens die conclusie te bewijzen, zo onderzoek je iets niet. Bovendien geef je daarmee de intentie dat je graag iets wilt bewijzen persee om het te bewijzen. Je zet je argumentatie niet uiteen en het argument dat je aandraagt is wel zo simpel: 'dan weten hun ook hoe het is'. Even kijken, waar ben jij voor. Jij bent een rechtse knakker aangezien je zo naar alles dat links wordt genoemd door de media uithaalt, dus als jij eens in flinke armoede leeft dan weet je ook eens hoe leuk dat is, terwijl een elitaire minderheid stinkend rijk is. Uhh, wat dacht je van eens te leven onder een dictatoriaal regime, in armoede. Dan 'weet jij ook eens hoe dat is'. Daarnaast hoef je niet dmv. ervaring te weten te komen 'hoe iets is' en tenslotte vraag ik mij af 'of jij wel weet hoe het daar is' dmv. ervaring. Citaat:
Jij hebt 2 problemen: 1) je kunt totaal niet discussieren of argumenteren. Hierboven staat een voorbeeld. Wanneer je je eigen berichten zou analyseren zou je het denk ik begrijpen. Je zet je argumentatie niet uiteen. Je komt bij mij over als een klein, xenofobisch, zeikerig kindje dat z'n zin niet krijgt, maar dat is misschien heel persoonlijk. 2) iets psychisch, ergens tikt het niet helemaal 100%. Voor bewijzen verwijs ik je graag door naar je verleden op dit forum en je acties jegens enkele individuen. Kind regards,
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nou betreft het hier een welliswaar onschuldige discussie maar het maakt de discussie er niet vruchtbaarder op in dit geval omdat het puur domme flames/trolls zijn. Laat 'm z'n frustraties maar bij z'n persoonlijke psychohulpje afreageren dan hebben wij er geen last van ![]()
|
volgens mij hoeft niemand meer zn princiepes kwijt en wordt hier verder alleen maar gespeculeerd wie wie nou is..en willen mensen hier even duidelijk maken wie nou wel en wie nou niet een toevoeging is.
in ieder geval. het gaat nergens meer over
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
principes aan de kant of niet? Luna | 65 | 14-08-2004 22:09 | |
Lifestyle |