![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet hoe ik zo veel kracht naar mijn handen krijg, bij mij gaat het als het ware van zelf ik hoef er niets voor te doen Liefs |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Met andere woorden: Go to "onzin" en laat mensen die hier serieus proberen te reageren met rust, dank u ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet je wat je moet doen. Op tai chi gaan, daar leer je met die energie omgaan.
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
en tsja als je er dingen mee wil doen moet je ff op internet lezen hoe je ten 1e je bal onderweg intact houd en ten tweede hoe je hem programmeerd (ja kan zon bal voor ongeveer alles programmeren) oh ja en als je wilt weten of het echte psi is moet je een keer iemand die aura vision kent erna laten kijken
||
Verwijderd
|
Citaat:
je hoort steeds meer van die onzin van psytrische patiënten die naar een paranormaal (begaafd) persoon gaan die hun aanpraat dat ze een heel bijzondere gaven hebben terwijl die mensen hulp nodig hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kinderachtig hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en haal je er een zin uit ? zijn meestal een "BEPAALD SOORT MENSEN" die dat doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar een of andere meisje die verteld dat ze engeriebollen kan maken.Iet wat wetenschappelijk gezien onmogelijk is zal ik een psychiater aanraden. en de trotsheid omdat jij wel in onmogelijke dingen geloofd druipt gewoon van je post af. ![]() maak je maar niet druk om gewone stervelingen die alles met een korreltje zout nemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je je vaak genoeg verveeld en naar tv kijkt zie je op discovery, een zender alleen maar berust op wetenschappelijke feiten, amerikaanse onderzoeken met diploma's en shit dat mensen elkaar energie door kunnen geven, da's alles wat er gebeurd... maar als je hun ook niet geloofd, jij weet het beter... maar goed, je hoeft het niet te geloven, maar laat hun die er wel in geloven in hun waarde a.u.b. edit: en er zijn zelfs dokters die met "zulke debiele goedgelovige" mensen werken en zelfs sommige chirurgen die met healers werkt, geloven er niet in, maar ze zien dat het toch beter werkt in combinatie met operaties en laten de mensen in hun waarde. Zei, die vaak zó sceptisch zijn, vragen toch om hun hulp, gewoon om het feit, waarom niet. als het zichtbaar goed helpt. Laatst gewijzigd op 14-09-2004 om 15:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: @hemhemhem: ik ben het eens met vrijwel alles wat je hier zegt behalve dat je zegt dat het niet mogelijk is iemand pijn te doen met deze energie, ik ben namelijk van mening dat dit wel degelijk kan alleen zal ik daar hier verder niks over zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar, ik denk niet als je dat niet wilt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: hiermee wil ik dus zeggen dat de energie neit zichtbaar is, het is zichtbaar te maken alleen dat kost een hoop energie en een hoop oefening. |
![]() |
||
Citaat:
Maar! Je kunt een fenomeen pas verklaren als er ook bewijs van het fenomeen bestaat. Ik geloof zelf dat er mogelijk meer is tussen Hemel en Aarde, maar een verhaal van "ik maak energiebollen met mijn hand kyaa!" heeft niet genoeg basis om het te verklaren. (Of de verklaring iets mystieks is, of natuurkundigs laten we maar in het midden) Of, wat ook kan, is mystiek alleen voor de goedgelovige mensen? In dat geval zout ik wel op van dit forum. =S |
![]() |
||
Citaat:
Apart ik dacht dat het een afwijking aan mn ogen was en die psiballen heb ik maar niet zo veel over gezegt.. Mensen vinden het niet zo fijn als je over iets wat voor hun heel raar is begint.. Ik schijn heel goed te kunnen masseren, maar ik heb er nooit les of wat dan ook in gehad. Misschien heeft dat er ook wat mee te maken.. ![]() Wil je me anders toevoegen op msn? Zo ja, Pm dan eventjes ![]()
|
![]() |
Energiebollen?? heet dat zo??
ik heb het als ik mijn handen op een cm of 15 van elkaar houd, dan voel het alsof de lucht die ertussen zit beweegt. ik heb het eens met een blaadje ertussen gedaan maar het blaadje bewoog niet. ik denk wel dat ik weet hoe je het moet "gebruiken", ik was een keer uit een boom gedondert, en toen was er een mevrouw die toen de pijn weghaalde, normaal gesproken zou dan de pijn weggaan, maar ik werd er eigenlijk alleen maar zieker van, nadat die vrouw gestopt was zei ze, zo dat zal wel beter zijn, maar het deed alleen maar meer pijn. toen ik een week later thuis was, belde die vrouw op (geen id hoe ze ooit aan mijn nummer is gekomen ![]() sindsdien ben ik mijzelf erop gaan focussen, en het werkt. mijn vriendin heeft vaak last van hoofdpijn, wat ik dan doe, dan leg ik haar op bed, sluit ze haar ogen en dan denkt ze aan helemaal neits. ik neem dan mijn linkerhand en leg die op haar voorhoofd, dan sluit ik mijn ogen en visualiseer ik het beeld dat in haar hoofd moet zitten, (vaak ziet ze hetzelfde als ik ![]() ik ga dan naar dat rode, en dan zie ik waar de pijn zit, dan haal ik dat weg door met mijn andere hand erover heen te wrijven, als ze dan weer gaat zitten nadat ik opgestaan ben, heeft ze geen hoofdpijn meer. Het bestaat dus wel! het gevoel is alleen ontzettend moeilijk te omschrijven. X winglessangel
Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 09:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet niet vergeten dat mensen een stelletje achtelijke kuddedieren zijn, we zijn niet superieur! echter er zijn mensen onder ons die dit in hebben gezien, zich inzichzelf keren en er wat aan willen doen, veel van deze mensen lukt het dan ook. Individueel ben je tot alles in staat. maar als groep luisteren mensen eerder naar je, daarom hebben we ook het medium :televisie. voor alle mensen die denken dat je alles moet bewijzen, denk hier eens over na: er zijn dingen die je kunt zien, horen, voelen, proeven en ruiken en toch zijn ze er niet. andersom, iets wat je niet kunt zien, niet kunt horen, ruiken, proeven of voelen kan dus wel bestaan.
|
Verwijderd
|
Dat waar jij het over hebt is iets anders. Dat bewegende is gewoon de wrijving, energie tussen je handen. Energiebollen worden 'gevormd' als een bal of een samenklontering van energie die je daadwerkelijk zou kunnen gooien of voelen. Misschien zelfs zien.
Jij doet mesmerisme: handoplegging, pijn wegnemen. Dat kunnen meerdere mensen (ik kan het zelf, mijn moeder ook), is nog een andere gave. Katertje: het heeft niets met het masseren te maken. Ik heb ook altijd goed kunnen masseren zonder er iets voor hebben doen, maar misschien doe je ook gewoon mesmerisme zonder het te weten. |
![]() |
|
![]() |
ok ok, ik had er nog nooit van gehoord, maar het is niet alleen hand opleggingen, het is ook delen van dromen, dingen zien die je niet kunt zien.
voorbeeld: vorige week had mijn vriendin weer pijn in haar hoofd, nadat we klaar waren heb ik zonder wat te zeggen wat steek woorden opgeschreven (+/- 20 stuks). na een tijdje vroeg ze me waar ik mee bezig was, op dat moment stond ze op en liep ze weg. na een kwartier kwam ze terug en begon ze te vertellen over wat ze gezien had tijdens "mijn gave". ze beschreef alles zo letterlijk en precies hetgeen dat ik gezien had, vlagen van herinneringen van haar waar ik niets van wist. ik had alles op geschreven en alle woorden vertelde ze mij, zonder het blaadje te hebben gezien. hoe heet dat dan?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Mystiek stopt miv 6 maart! x-spekkie-x | 82 | 18-04-2006 07:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Luchtmachtpiloot filmt UFO's Gatara | 83 | 07-12-2004 14:50 | |
De Kantine |
boos op mede-forummers... sjoeltie | 90 | 19-09-2004 19:37 |