Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Elmoo schreef op 20-08-2004 @ 21:36 :
Mijn vriend kon dit vroeger ook... heb het zelf ook wel eens geprobeerd. Heb een vraagje hierover aan jou: hoe krijg je zo veel kracht naar de handen toe?
heej Elmo,

Ik weet niet hoe ik zo veel kracht naar mijn handen krijg, bij mij gaat het als het ware van zelf ik hoef er niets voor te doen

Liefs
Advertentie
Oud 23-08-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Weylyn schreef op 21-08-2004 @ 22:04 :
Een vriendin van mij kan dat ook zonder haar handen elkaar te laten raken, is dat ook wrijving? Chi is een van de weinige mystieke dingen waar ik wel in geloof, en daar heb ik zelf ook wat ervaring mee.
Ik heb raak mijn handen ook nooit aan!
Oud 23-08-2004, 18:44
Upke
Upke is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-08-2004 @ 23:46 :
Kan best, maar het werkt zeer verwarrend wanneer begrippen die in de natuurkunde zijn gedefinieerd door onwetende mensen worden gebruikt voor zaken die er niets mee te maken hebben.
Ja het werkt voorwarrend voor jou, waarom ben je dan hier? Je zegt zelf dat je meer natuurkundig denkt, waarom kom je dan telkens terug naar hier? Ga dan naar populaire wetenschappen daar kun jij je termen leuk gebruiken, hier niet dat merk je zelf wel. Als je verwart raakt doe je het je zelf aan, jij bent degene die hier telkens terug komt.
Oud 27-08-2004, 18:27
Ayoshe
Ayoshe is offline
Hey, kwas iets vergeten.

Ik zei dat ik nooit energie had gestuurd, nou dat is niet zo. Toen ik nog bezig was met vage dingen, uittreden en zo, heb ik ook eens iets heel raars meegemaakt.

Ik wou toen met een vriend contact leggen, soort telepatisch contact. Maar was een beetje vaag, we wisten toen eigenlijk niet wat we deden. We wilden gewoon met onze geesten elkaar bereiken. Ik was toen diegene die hem zou bereiken, en hij zou ontvangen.
Toen we dat deden voelde hij opeens heel veel energie door zich stromen, en kreeg ik allemaal vage beelden van hem. Zijn mobieltje werd uit zichzelf opgeladen, door onze energie (of dat zei hij tenminste). Ook gebeurde er rare dingen bij hem. Als ie bvb dichtbij elektronische apparaten zou komen, zouden die helemaal gaan storen en kapot gaan.

Ook waren we nog een paar maaden bezig met auras. Ik was toen net gestopt met uittreden. Mijn vriendinnen ondekten opeens wat auras waren en begonnen daar veel mee bezig te houden. Ik had toen verteld dat ik ze af en toe zag, en een ander vriendin zag ze toen ook. Daarna hadden we afgesproken dat mijn vriendin mijn aura zou gaan bekijken terwijl mijn andere vriendinnen toekeken. Ik zag dat ze moeite had met mijn aura te bekijken, dus wou ik mijn aura versterken. Ik probeerde mijn bewustzijn te verhogen, en zo mijn erergie naar buiten te richten. Ik sloot me ogen, en opeens voelde ik me heel licht maar krachtig. Twee seconden later viel mijn vriendin haast flauw (diegene die mijn aura zou bekijken). Ze zei dat het leek alsof er energie uit haar stroomde en voor een paar uur lang kon ik van iedereen maar auras bekijken

Kweenie of het toeval is, maar denk dat ik toen erergie heb gestuurd en opgenomen (van mijn vriendin)
Oud 27-08-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Upke schreef op 23-08-2004 @ 19:44 :
Ja het werkt voorwarrend voor jou, waarom ben je dan hier? Je zegt zelf dat je meer natuurkundig denkt, waarom kom je dan telkens terug naar hier? Ga dan naar populaire wetenschappen daar kun jij je termen leuk gebruiken, hier niet dat merk je zelf wel. Als je verwart raakt doe je het je zelf aan, jij bent degene die hier telkens terug komt.
Ik vind het nuttig mensen erop te attenderen dat ze bullcrap uitkramen wanneer dit het geval is.
Oud 27-08-2004, 20:00
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Upke schreef op 23-08-2004 @ 19:44 :
wat hou je dan van een discussie over als er niemand is om mee te discussieren?
Oud 27-08-2004, 20:33
Fainne
Fainne is offline
hm. Ik was ooit eens heel kwaad op mijn moeder, achter haar rug om vormde ik een onzichtbare bal tussen mijn handen met mijn woede en smeet die als een honkbal naar haar hoofd en ze gilde en dook in elkaar
Oud 27-08-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 27-08-2004 @ 21:33 :
hm. Ik was ooit eens heel kwaad op mijn moeder, achter haar rug om vormde ik een onzichtbare bal tussen mijn handen met mijn woede en smeet die als een honkbal naar haar hoofd en ze gilde en dook in elkaar
Volgens mij heb je te veel Charmed gekeken.
Oud 27-08-2004, 20:58
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-08-2004 @ 21:57 :
dat kan ik zeggen van 50% van hier op Mystiek
Oud 27-08-2004, 21:00
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Fainne schreef op 27-08-2004 @ 21:33 :
Oud 27-08-2004, 21:02
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-08-2004 @ 21:57 :
tss vraag het haar dan he
Oud 27-08-2004, 21:07
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Fainne schreef op 27-08-2004 @ 22:02 :
tss vraag het haar dan he
Ja euh, wat deed je dan? Je vormde een bal en smeet die als een honkbal naar haar hoofd... dan schrik ik ook ja, je draait je om en ziet ineens zo'n lomp kwaad kind die iets naar je toe lijkt te gooien (kan wel de afstandsbediening van de tv zijn ofzo)... geen wonder dat je dan ineen duikt..
Oud 27-08-2004, 21:59
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Ghost schreef op 27-08-2004 @ 22:07 :
Ja euh, wat deed je dan? Je vormde een bal en smeet die als een honkbal naar haar hoofd... dan schrik ik ook ja, je draait je om en ziet ineens zo'n lomp kwaad kind die iets naar je toe lijkt te gooien (kan wel de afstandsbediening van de tv zijn ofzo)... geen wonder dat je dan ineen duikt..
Ik had niets vast, ik deed alsof ik een bal vasthad en smeet die met veel kracht naar haar zoals honkballers dat doen geloof ik (zo eerst een zwier naar achter en dan smijten) ze had haar rug naar me toe en kromp ineen, dan werd ze kwaad omdat ze echt iets had voelen ketsen tegen haar hoofd, terwijl ik niks vast had gehad. Ik was ook verbaasd hoor.
Oud 27-08-2004, 22:53
mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Fainne schreef op 27-08-2004 @ 22:59 :
Ik had niets vast, ik deed alsof ik een bal vasthad en smeet die met veel kracht naar haar zoals honkballers dat doen geloof ik (zo eerst een zwier naar achter en dan smijten) ze had haar rug naar me toe en kromp ineen, dan werd ze kwaad omdat ze echt iets had voelen ketsen tegen haar hoofd, terwijl ik niks vast had gehad. Ik was ook verbaasd hoor.
Of je was door je woede even ontoerekeningsvatbaar en pakte toen onbewust iets in je handen en gooide dat tegen het hoofd van je moeder aan. Dan is het niet gek dat ze zou gaan gillen nee.
Oud 28-08-2004, 11:08
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
mmmm schreef op 27-08-2004 @ 23:53 :
Of je was door je woede even ontoerekeningsvatbaar en pakte toen onbewust iets in je handen en gooide dat tegen het hoofd van je moeder aan. Dan is het niet gek dat ze zou gaan gillen nee.
nee, ik had niets vast
Oud 28-08-2004, 13:11
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
@ Fainne... ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeld
Oud 28-08-2004, 14:00
Fainne
Fainne is offline
nee, het is niet sarcastisch en ik had toevallig niets vast. erg voor jullie, maar je kunt dit niet wetenschappelijk verklaren. pech he.
zeg maar zoveel onzin als jullie willen, ik weet dat het zo was.
Oud 01-09-2004, 23:37
JCG
JCG is offline
Citaat:
Fainne schreef op 28-08-2004 @ 15:00 :
nee, het is niet sarcastisch en ik had toevallig niets vast. erg voor jullie, maar je kunt dit niet wetenschappelijk verklaren. pech he.
zeg maar zoveel onzin als jullie willen, ik weet dat het zo was.
maar eens eerlijk, het klinkt alsof je te veel DBZ hebt gekeken.
Oud 02-09-2004, 00:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
JCG schreef op 02-09-2004 @ 00:37 :
maar eens eerlijk, het klinkt alsof je te veel DBZ hebt gekeken.
Of het klinkt dat jij je lul net in een pot vaseline hebt gestopt en dat dat een uitwerking heeft die je niet had verwacht.

Met andere woorden: Go to "onzin" en laat mensen die hier serieus proberen te reageren met rust, dank u
Oud 03-09-2004, 15:58
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 14:04 :
Hallo Allemaal,

Ik ben er achtergekomen dat ik energiebollen kan maken met mijn handen, ik zie het niet maar je kunt het wel voelen, mijn handen voelen dan als 2 afstotende magneten....

Weet iemand wat je met deze energiebollen kunt doen??
ik heb wel eens gehoord dat je anderen energie kunt geven maar geen flauw idee hoe je dat doet
Heeft er iemand tips?????

Liefs een eenzaam meisje
Ow, das nix, kan ik ook, dat kan iedereen. Dat is gewoon je chi die je voelt. Of anders gezegt je lichaamsenergie. En wat ermee kan doen? planken doormidden slaan enz. allemaal kung fu.

Weet je wat je moet doen. Op tai chi gaan, daar leer je met die energie omgaan.
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Oud 06-09-2004, 20:50
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 14:04 :
Hallo Allemaal,

Ik ben er achtergekomen dat ik energiebollen kan maken met mijn handen, ik zie het niet maar je kunt het wel voelen, mijn handen voelen dan als 2 afstotende magneten....

Weet iemand wat je met deze energiebollen kunt doen??
ik heb wel eens gehoord dat je anderen energie kunt geven maar geen flauw idee hoe je dat doet
Heeft er iemand tips?????

Liefs een eenzaam meisje
Dat was dus waarschijnlijk een psi-ball

en tsja als je er dingen mee wil doen
moet je ff op internet lezen hoe je ten 1e je bal onderweg intact houd
en ten tweede hoe je hem programmeerd

(ja kan zon bal voor ongeveer alles programmeren)

oh ja en als je wilt weten of het echte psi is moet je een keer iemand die aura vision kent erna laten kijken
Oud 09-09-2004, 12:52
Verwijderd
Zo. Opgeschoond van alle opmerkingen die niet ter zake doen. En ik heb niet de Lieve Lita gespeeld en alleen de opmerkingen laten staan die haar geloven. Alles wat erover gaat is interessant genoeg, maar Dragonball Z-dingen en kleuterige conversaties over superhelden kunnen we wel missen.

Graag zou ik zien dat de discussie normaal wordt verdergezet. Alle andere opmerkingen zullen verwijderd worden en er zullen sancties aan vastzitten.
Oud 13-09-2004, 09:50
hemhemhem
hemhemhem is offline
met energie kun je jezelf (en anderen, maar daar zou ik nog maar even mee wachten) behandelen. `Wonden genezen`
dat je het voelt vind ik al best knap, dat komt meestal pas nadat je er vanaf weet en ermee oefent.
en nee, dat heeft niets met dbz te maken, je kunt er namelijk niemand mee pijn doen...

Alleen pas op met computers-horloges e.d. die kunnen er compleet op crashen (niet meer te repareren zeg maar)

dus blijf daar een beetje uit de buurt als je oefent of behandeld

je kan boeken gaan lezen, maar ik raad je aan op je gevoel af te gaan, gezien je al zo ver bent zonder te weten wat het is.
in veel boeken staat onzin, vertrouw op jezelf

en ja, zoals ValliantWarrior zegt, iedereen kan dat.
maar niet iedereen voelt het, trouwens, je kan ze ook zien, maar dat is mij nog nooit gelukt. het zou moeten lijken op dat wat je boven een bbq ziet, of boven de snelweg als het warm is

edit: je kan proberen kleine wondjes van jezelf te genezen, maar als je er pas net mee begint, pas dan op dat je niet te hard van stapel loopt.
het kan zijn dat je ineens over alles denkt dat het ermee te maken heeft, als je ineens dingen hoort, maar dat dat gewoon een kat is geweest ofzo...
op z'n tijd, kom je vanzelf meer mensen tegen die het ook kunnen of kom je mensen tegen die je kan helpen.
maar zou ik niet zo op straat doen, dat is ook de bedoeling niet...
maar bijvoorbeeld dat er ineens een familielid naar je toe komt of een vriend(in)

maar begin bij jezelf, je kan niet een ander helpen als je jezélf niet goed voelt. en als je ooit eens een ander wil helpen, laat die persoon naar jou toe komen. dat is erg belangrijk.

en dat uitkijken voor verkeerde methodes zou ik niet te serieus nemen. Het is niet je eigen energie die je voelt, maar de energie die je uit de lucht haalt. In de lente zal het wrsch makkelijker gaan omdat er dan meer energie is. Maar ook in de winter kan het, want je trekt de energie gewoon aan.

Aan de andere kant is het wel mogelijk je eigen energie open te stellen voor anderen. waar je wel voor moet uitkijken is dat je niet de negatieviteit van een ander overneemt of je eigen energie teveel prijsgeeft, misschien heb je het weleens meegemaakt dat als je langs iemand loopt die depressief is oid. dat je spontaan enorm moe wordt. Dan heb je jezelf niet goed genoeg afgeschermd en raad ik je aan het voor jezelf te houden tot je jezelf beter kan afschermen.

Maar, wat mensen ook tegen je zeggen (ik, iemand anders, wie dan ook) neem het niet direct voor "waar" aan, maar kijk wat je gelooft en doe er je voordeel mee. Verder, vertrouw op jezelf.

OFFTOPIC: Misschien reageer ik niet meer als jij wel gereageerd heb. Ik kom nl. nooit op mystiek, maar dit vond ik even nodig...

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 10:11.
Oud 13-09-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Radium schreef op 12-08-2004 @ 18:45 :
Er zijn talloze voorbeelden in de psychiatrie van mensen met dezelfde soort waanbeelden. Erg triest dat dit soort onzin niet meer een psychische stoornis genoemd mag worden, maar dat het een paranormale gave o.i.d. moet zijn.
juist jah

je hoort steeds meer van die onzin van psytrische patiënten
die naar een paranormaal (begaafd) persoon gaan die hun aanpraat dat ze een heel bijzondere gaven hebben terwijl die mensen hulp nodig hebben .
Oud 13-09-2004, 19:11
hemhemhem
hemhemhem is offline
ja, of je gunt het anderen dat ze geloven wat ze willen geloven...

ben je sceptisch? prima, was ik ook altijd... ik vond het vroeger altijd zielig hoe mensen zó diep konden zinken dat ze erin gingen geloven, maar ik heb door ervaring wel beter geleerd...

geloof je erin? ook goed, wat jij wil

gun een ander gewoon z'n mening...

als je broertje in de paashaas gelooft ga je hem toch ook niet uitlachen? nee, je helpt er zelfs aan mee.. (al is het een beetje maffe vergelijking, maar voor jou niet, want jij vindt het onzin)
Oud 13-09-2004, 22:58
Raven
Raven is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-09-2004 @ 15:06 :
juist jah

je hoort steeds meer van die onzin van psytrische patiënten
die naar een paranormaal (begaafd) persoon gaan die hun aanpraat dat ze een heel bijzondere gaven hebben terwijl die mensen hulp nodig hebben .
Tuurlijk als iemand iets kan wat jij niet kan dan verklaar je hem of haar maar voor gek . wel zo makkelijk .
kinderachtig hoor
Oud 14-09-2004, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 13-09-2004 @ 23:58 :
Tuurlijk als iemand iets kan wat jij niet kan dan verklaar je hem of haar maar voor gek . wel zo makkelijk .
kinderachtig hoor
Laat eens een truuc zien van iemand, dan.
Oud 14-09-2004, 09:04
Raven
Raven is offline
Citaat:
Reverend schreef op 14-09-2004 @ 01:43 :
Laat eens een truuc zien van iemand, dan.
wie heeft het over een truuk ?
Oud 14-09-2004, 09:08
Sylvia84
Sylvia84 is offline
Citaat:
Raven schreef op 12-08-2004 @ 16:39 :

bewijs :
een minstens 100 Kg zware feyenoord supporter die zich nog net aan mij vast kon grijpen om te voorkomen dat ie op z'n smoel ging
das idd wel bewijs ja, bedankt!
Oud 14-09-2004, 09:27
Raven
Raven is offline
Citaat:
Sylvia84 schreef op 14-09-2004 @ 10:08 :
das idd wel bewijs ja, bedankt!
waarom lees je niet alles ?
en haal je er een zin uit ?

zijn meestal een "BEPAALD SOORT MENSEN" die dat doen
Oud 14-09-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 13-09-2004 @ 23:58 :
kinderachtig hoor
een chirurg die beweerd een mens opengesneden te hebben zijn hart heeft vervangen door een varkenshart en hem vervolgens weer heeft dichtgenaaid.(iets wat ik niet kan dus)dat zal ik dus wel aannemen.

maar een of andere meisje die verteld dat ze engeriebollen kan maken.Iet wat wetenschappelijk gezien onmogelijk is
zal ik een psychiater aanraden.

en de trotsheid omdat jij wel in onmogelijke dingen geloofd druipt gewoon van je post af.

maak je maar niet druk om gewone stervelingen die alles met een korreltje zout nemen
Oud 14-09-2004, 15:42
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
makelville schreef op 14-09-2004 @ 14:55 :
maar een of andere meisje die verteld dat ze engeriebollen kan maken.Iet wat wetenschappelijk gezien onmogelijk is
Sorry, maar het IS bewezen...

als je je vaak genoeg verveeld en naar tv kijkt zie je op discovery, een zender alleen maar berust op wetenschappelijke feiten, amerikaanse onderzoeken met diploma's en shit dat mensen elkaar energie door kunnen geven, da's alles wat er gebeurd...

maar als je hun ook niet geloofd, jij weet het beter...

maar goed, je hoeft het niet te geloven, maar laat hun die er wel in geloven in hun waarde a.u.b.

edit: en er zijn zelfs dokters die met "zulke debiele goedgelovige" mensen werken
en zelfs sommige chirurgen die met healers werkt, geloven er niet in, maar ze zien dat het toch beter werkt in combinatie met operaties en laten de mensen in hun waarde. Zei, die vaak zó sceptisch zijn, vragen toch om hun hulp, gewoon om het feit, waarom niet. als het zichtbaar goed helpt.

Laatst gewijzigd op 14-09-2004 om 15:45.
Oud 14-09-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
wat hemhemhem zegt idd, het is WEL bewezen dat dit kan net als telepatie, telekinese etc. het is allemaal te bewijzen vanuit de kwantum mechanica.

Offtopic: @hemhemhem: ik ben het eens met vrijwel alles wat je hier zegt behalve dat je zegt dat het niet mogelijk is iemand pijn te doen met deze energie, ik ben namelijk van mening dat dit wel degelijk kan alleen zal ik daar hier verder niks over zeggen
Oud 14-09-2004, 16:33
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
fosje schreef op 14-09-2004 @ 17:29 :
ik ben namelijk van mening dat dit wel degelijk kan alleen zal ik daar hier verder niks over zeggen [/offtopic]
Alles is voor negatief te gebruiken, dat geloof ik ook wel.
Maar, ik denk niet als je dat niet wilt...
Oud 14-09-2004, 16:37
Tio
Tio is offline
1) Niet alles wat je op Discovery ziet is waarheid.
2) De Quantumfysica is het door de "spiritualisten" meest misbruikte stukje natuurkundige theorie. Op zichzelf biedt de quantumfysica géén bewijs voor telepathie, aura's en telekinese.
3) Verder op 1): Onlangs nog een documentaire gezien op de BBC, waarin juist weer proefondervindelijk werd aangetoond dat bijv. bidden voor een zieke geen significant effect heeft.
4) Dat mensen iets doen zegt niets over of iets werkt of niet, laat staan over hoe het werkt.
5) Voor de rest ben ik best geneigd dit soort zaken te geloven, alleen probeer ik voor mezelf wel duidelijk te houden waarom ik dat doe, en me niet te verlaten op allerlei pseudo-wetenschappelijke onzin.
Oud 14-09-2004, 16:45
hemhemhem
hemhemhem is offline
bidden geloof ik ook nie in
en ik snap wel dat niet alles op discovery zo echt is.

discovery was een voorbeeld, er zijn vele anderen.

en ik vind het prima dat de ene het wel geloofd en de andere niet.
daar ging dit topic ook niet over als ik het me nog goed kan herinneren, dus sorry dat ik de laatste tijd al enorm off-topic bezig ben en trek me dus ook terug van dit topic...

veel plezier met de discussie of het wel waar is of niet...

btw. ik haat bewijzen, dat interesseerd me niet of een ander heeft aangetoont dat iets waar is. ik geloof in dat wat ik zie.
ik volg geen anderen als ik het daar niet mee eens ben,
maar ik loop ze ook niet in de weg. (probeer dat tenminste)

ik geloof niet in bewijzen, omdat ik wel geloof dat de aarde constant veranderd en een bewijs volgens mijn mening een tijdelijke conclusie is

maar nogmaals, hier heeft de ts niet veel aan.
dus ik trek me terug.

groetjes...
Oud 14-09-2004, 16:52
Verwijderd
1) dat is niet voor mij bedoeld

2) ok bewijzen vanuit de quantumfysica had ik inderdaad niet zo bedoeld, ik doelde op dat de quantumfysica deze 'paranormale-vermogens' toestaat (er dus niks te vinden is waardoor het niet mogelijk zou zijn)
Met bewezen doelde ik op experimenten die gedaan zijn door de voormalige sovjetunie en de VS die wel degelijk resultaten hebben geboek.

3) bidden is iets heel anders en zal ook wel niet tegen mij bedoeld zijn maar ik wil er wel aan toevoegen dat bidden hier helemaal niks mee te maken heeft en ook absoluut geen nut heeft (dit is niet kwetsend bedoeld voor de mensen die wel geloven dat het iets uithaalt)

4) als iemand iets (echt) doet dan wil dat dus wel zeggen DAT het werkt maar idd niet hoe het werkt

5) mee eens (het is alleen een beetje lastig om hier complete boeken over dit onderwerp samen te vatten om daarmee mijn argumenten te ondersteunen maar het had idd wel iets duidelijk kunnen zijn)

Laatst gewijzigd op 14-09-2004 om 16:55.
Oud 16-09-2004, 09:19
RanC
RanC is offline
Anyway, maak eens een video over "energie bollen maken". Misschien dat ik je dan geloof én advies kan geven.
Zonder bewijs kan ik maar een ding adviseren:
De psychiater opzoeken.

[edit dr mutant] loze opmerkingen worden niet gequote, alleen verwijderd[/edit]

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 10:14.
Oud 16-09-2004, 11:48
Verwijderd
Even ter info. Iedereen die nu nog probeert dit topic te verneuken met een belachelijke, loze of offtopic opmerking, kan zich aan een ban verwachten. Wees gewaarschuwd.
Oud 16-09-2004, 13:24
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 16-09-2004 @ 10:19 :
Anyway, maak eens een video over "energie bollen maken". Misschien dat ik je dan geloof én advies kan geven.
Zonder bewijs kan ik maar een ding adviseren:
De psychiater opzoeken.
ik zal die energie filmen zodra jij mij een filmpje laat zijn van elektriciteit die uit een batterij komt

edit: hiermee wil ik dus zeggen dat de energie neit zichtbaar is, het is zichtbaar te maken alleen dat kost een hoop energie en een hoop oefening.
Oud 17-09-2004, 09:32
RanC
RanC is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-09-2004 @ 12:48 :
Even ter info. Iedereen die nu nog probeert dit topic te verneuken met een belachelijke, loze of offtopic opmerking, kan zich aan een ban verwachten. Wees gewaarschuwd.
Het was geen loze opmerking. Oké, misschien was het psychiater stukje een beetje overbodig...
Maar! Je kunt een fenomeen pas verklaren als er ook bewijs van het fenomeen bestaat.

Ik geloof zelf dat er mogelijk meer is tussen Hemel en Aarde, maar een verhaal van "ik maak energiebollen met mijn hand kyaa!" heeft niet genoeg basis om het te verklaren.

(Of de verklaring iets mystieks is, of natuurkundigs laten we maar in het midden)

Of, wat ook kan, is mystiek alleen voor de goedgelovige mensen? In dat geval zout ik wel op van dit forum. =S
Oud 17-09-2004, 10:09
Verwijderd
Het ging niet over jouw stukje, het ging over de post die je had gequote en die nu verwijderd is. Ik probeer dit topic schoon te houden.

Het gaat niet om de goedgelovige mensen, het gaat over opmerkingen die nergens op slaan. Je kunt iets niet geloven, maar je kunt ook nog normaal reageren.

dus geen problemen met het psychiater stuk, fosje had daar ook al mooi op geantwoord
Oud 17-09-2004, 14:45
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Even ter info. Iedereen die nu nog probeert dit topic te verneuken met een belachelijke, loze of offtopic opmerking, kan zich aan een ban verwachten. Wees gewaarschuwd
rustig mutant, gewoon ademhalen en denk aan je bloeddruk

ontopic: Ik heb het zelf eens geprobeerd maar naast een vreselijk stom gevoel () was er niks hoor....

greetz
aapmens
Oud 23-09-2004, 17:55
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 16:31 :
Bedankt voor je reactie..

jah zo kun je het omschrijven, ik wist niet dat het mijn eigen aura was....

Toen ik ongeveer 8 was voelde ik dat ook maar ja toen was ik nog jong en wist ik niet wat het was en nu ik het weer terug voel komen... ben ik me er toch meer in gaan interesseren....

Ik heb zelf ook eens een uittreding gehad en toen heb ik mijn aura gezien dat was heel mooi.

@ Raven

Bedoel jij dat je je handen moet verplaatsen naar een ander deel??? anders begrijp ik je niet helemaal

Ik heb wel eens geprobeerd bij mijn voorhoofd:
Ik had mijn hand een stukje verwijderd van mijn voorhoofd en toen probeerde ik ook te bewegen en ja dan voel ik precies het zelfde.......... hihi

Ik ben steeds meer geintresseerd in het paranormale........ de energie tussen mijn handen kan ik nog niet zien......... maar de energie die in de lucht hangt kan ik zien......... allemaal kleine witte bolletjes die supersnel bewegen en als ik naar mijn muren kijk dan zie ik dat ook golven dat is heel bizar, maar ik wou het ffies kwijt omdat ik hier niet met iemand in mijn directe omgeving mee kan praten.......

Liefs een Eenzaam meisje
Die psiballen kan ik ook maken en ik zie die flitsende balletjes in de lucht ook..

Apart ik dacht dat het een afwijking aan mn ogen was en die psiballen heb ik maar niet zo veel over gezegt.. Mensen vinden het niet zo fijn als je over iets wat voor hun heel raar is begint..

Ik schijn heel goed te kunnen masseren, maar ik heb er nooit les of wat dan ook in gehad. Misschien heeft dat er ook wat mee te maken..

Wil je me anders toevoegen op msn? Zo ja, Pm dan eventjes
Oud 23-09-2004, 18:01
Katertje
Katertje is offline
RanC waarom antwoord je niet op wat fosje gezegt heeft?

Weet je daar toevallig niks op en lzeg je daar daarom niks over offeee?
Oud 24-09-2004, 09:38
winglessangel
winglessangel is offline
Energiebollen?? heet dat zo??

ik heb het als ik mijn handen op een cm of 15 van elkaar houd, dan voel het alsof de lucht die ertussen zit beweegt.
ik heb het eens met een blaadje ertussen gedaan maar het blaadje bewoog niet.

ik denk wel dat ik weet hoe je het moet "gebruiken", ik was een keer uit een boom gedondert, en toen was er een mevrouw die toen de pijn weghaalde, normaal gesproken zou dan de pijn weggaan, maar ik werd er eigenlijk alleen maar zieker van, nadat die vrouw gestopt was zei ze, zo dat zal wel beter zijn, maar het deed alleen maar meer pijn. toen ik een week later thuis was, belde die vrouw op (geen id hoe ze ooit aan mijn nummer is gekomen ) en ze zei dat het niet goed ging omdat ik "te krachtig" ben ofzo.

sindsdien ben ik mijzelf erop gaan focussen, en het werkt.

mijn vriendin heeft vaak last van hoofdpijn, wat ik dan doe, dan leg ik haar op bed, sluit ze haar ogen en dan denkt ze aan helemaal neits. ik neem dan mijn linkerhand en leg die op haar voorhoofd, dan sluit ik mijn ogen en visualiseer ik het beeld dat in haar hoofd moet zitten, (vaak ziet ze hetzelfde als ik ) dan zie ik een grote witte ruimte met fel licht, en in dat licht zit iets roods.
ik ga dan naar dat rode, en dan zie ik waar de pijn zit, dan haal ik dat weg door met mijn andere hand erover heen te wrijven, als ze dan weer gaat zitten nadat ik opgestaan ben, heeft ze geen hoofdpijn meer.

Het bestaat dus wel! het gevoel is alleen ontzettend moeilijk te omschrijven.

X winglessangel

Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 09:43.
Oud 24-09-2004, 09:54
winglessangel
winglessangel is offline
Citaat:
een chirurg die beweerd een mens opengesneden te hebben zijn hart heeft vervangen door een varkenshart en hem vervolgens weer heeft dichtgenaaid.(iets wat ik niet kan dus)dat zal ik dus wel aannemen.

en de trotsheid omdat jij wel in onmogelijke dingen geloofd druipt gewoon van je post af.

maak je maar niet druk om gewone stervelingen die alles met een korreltje zout nemen
niet alles wat je kunt zien, horen, voelen, ruiken, proeven hoeft te kunnen worden bewezen, er is meer tussen hemel en aarde dan de meeste mensen van ons denken.
Je moet niet vergeten dat mensen een stelletje achtelijke kuddedieren zijn, we zijn niet superieur! echter er zijn mensen onder ons die dit in hebben gezien, zich inzichzelf keren en er wat aan willen doen, veel van deze mensen lukt het dan ook.
Individueel ben je tot alles in staat. maar als groep luisteren mensen eerder naar je, daarom hebben we ook het medium :televisie.

voor alle mensen die denken dat je alles moet bewijzen, denk hier eens over na:

er zijn dingen die je kunt zien, horen, voelen, proeven en ruiken en toch zijn ze er niet. andersom, iets wat je niet kunt zien, niet kunt horen, ruiken, proeven of voelen kan dus wel bestaan.
Oud 24-09-2004, 09:55
Verwijderd
Dat waar jij het over hebt is iets anders. Dat bewegende is gewoon de wrijving, energie tussen je handen. Energiebollen worden 'gevormd' als een bal of een samenklontering van energie die je daadwerkelijk zou kunnen gooien of voelen. Misschien zelfs zien.

Jij doet mesmerisme: handoplegging, pijn wegnemen. Dat kunnen meerdere mensen (ik kan het zelf, mijn moeder ook), is nog een andere gave.

Katertje: het heeft niets met het masseren te maken. Ik heb ook altijd goed kunnen masseren zonder er iets voor hebben doen, maar misschien doe je ook gewoon mesmerisme zonder het te weten.
Oud 24-09-2004, 10:01
winglessangel
winglessangel is offline
ok ok, ik had er nog nooit van gehoord, maar het is niet alleen hand opleggingen, het is ook delen van dromen, dingen zien die je niet kunt zien.

voorbeeld:

vorige week had mijn vriendin weer pijn in haar hoofd, nadat we klaar waren heb ik zonder wat te zeggen wat steek woorden opgeschreven (+/- 20 stuks). na een tijdje vroeg ze me waar ik mee bezig was, op dat moment stond ze op en liep ze weg.
na een kwartier kwam ze terug en begon ze te vertellen over wat ze gezien had tijdens "mijn gave".
ze beschreef alles zo letterlijk en precies hetgeen dat ik gezien had, vlagen van herinneringen van haar waar ik niets van wist.
ik had alles op geschreven en alle woorden vertelde ze mij, zonder het blaadje te hebben gezien.

hoe heet dat dan?
Oud 24-09-2004, 10:02
Verwijderd
Het heeft iig niets met de psiballen te maken. Dat is wssl een vorm van telepathie.
Advertentie

Regels voor berichten