Oud 28-02-2005, 10:26
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 27-02-2005 @ 20:21 :

tis nu wel al voor de derde keer dat anderen vermoeden dat er iets is tussen mij en een goeie vriend misschien gaan we binnenkort een keer een dagje doen alsof t echt zo is.. kijken hoe mensen reageren
ja? weet je, dat is bij mij nu ook altijd...mensen snappen het verschil niet tussen goede vriendschappen en een relatie ofzow...

ik doe ook wel eens zoiets met een vriend...sommige jongens willen zoiets absoluut niet spelen, anderen vinden het cool! ik vind het echt superleuk. We weten zelf hoe het zit maar houden lekker al die andere mensen voor de gek, das zo heerlijk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2005, 15:56
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
jaaaa ik snap het ook niet.. ik zit nou eenmaal in een klas met bijna alleen maar jongens, wat moet ik dan, met niemand omgaan?

maja.. k weet nog niet of we dat laatste daadwerkelijk gaan doen.. dalijk komen we echt nóóit meer van de roddels af
Oud 03-03-2005, 16:02
Verwijderd
elke week met een andere vriend doen alsof jullie wat hebben, kan dat niet?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:13
CanYouHandleMe
dat was een idee geweest ..

(.. als de persoon in kwestie niet verliefd op mij was gebleken )
Oud 08-03-2005, 19:41
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 03-03-2005 @ 16:56 :
jaaaa ik snap het ook niet.. ik zit nou eenmaal in een klas met bijna alleen maar jongens, wat moet ik dan, met niemand omgaan?

maja.. k weet nog niet of we dat laatste daadwerkelijk gaan doen.. dalijk komen we echt nóóit meer van de roddels af
tja...is lastig

roddels blijven er toch...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:42
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-03-2005 @ 17:02 :
elke week met een andere vriend doen alsof jullie wat hebben, kan dat niet?
haha, das ook leuk
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 15:43
gueux
gueux is offline
De meeste van mijn vrienden zijn vrouwen (= andere geslacht )

Is beter mee te communiceren vind ik, volwassener. Heb helaas wel de vervelende neiging verliefd op ze te worden. [ot]Hoewel, vervelend, daar is wel mijn huidige relatie uit voort gekomen.[/ot] Die verliefdheden hebben gelukkig nog nooit tot vervelende situaties geleid.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 17:53
Chronocide
Chronocide is offline
Jawel, ik heb een goede vriendin. Maar ik zou niet zo snel verliefd op haar worden, want ze is nogal dik.
Maar dat maakt niet uit, want het gaat juist om het innerlijik
Oud 10-03-2005, 18:59
elledc
elledc is offline
Uit mijn ervaring blijkt dat vriendschappen met jongens nooit lang blijven duren. Sinds ik een vriend heb, lieten alle jongens die ik goed kende en met wie ik goed bevriend was, plots veel minder van zich horen. Sommigen deden plots veel minder vriendelijk met me En sommigen lieten me staan in de kou.
Ik heb altijd veel beter kunnen opschieten met jongens dan met meisjes en als ik even tel dan zijn er 5 jongens die ervoor zijn uitgekomen op me verliefd te zijn terwijl ik niks voor ze voelde.
Conclusie bij mij werkt het niet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 19:24
Verwijderd
ik heb een aantal mannelijke vrienden en dan nog een heleboel waarmee ik het goed kan vinden. met die vrienden ben ik redelijk lichamelijk. gewoon soms een knuffel of bij afscheid een 3 kussen op de wang of wat stoeien. met die andere jongens niet. één van die goeie vrienden heeft iets met een goeie vriendin van me, dus er zit echt niet meer achter haha . nee ik ben eigenlijk nooit verliefd op ze geweest, ik heb eentje wel een beetje leuk gevonden (niet de vriend van mn vriendin), maar dat was voordat hij een goeie vriend van me werd.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:17
CanYouHandleMe
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 08-03-2005 @ 20:13 :
dat was een idee geweest ..

(.. als de persoon in kwestie niet verliefd op mij was gebleken )

(.. en nu begint er langzaamaan iets te groeien )
Oud 10-03-2005, 22:36
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 10-03-2005 @ 23:17 :
leuk?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:38
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 10-03-2005 @ 23:17 :
'Er hangt liefde in de lucht'
Oud 11-03-2005, 14:04
Demo
Demo is offline
Ik heb twee goede vrienden, een van de twee valt op jongens en we zijn best wel lichamelijk. Knuffelen, tegen elkaar aanliggen, kusjes. Het is gewoon een hele gezellige jongen, we praten met elkaar niet echt over de dingen waar we mee zitten. We gaan wel samen uit en ik kan leuk met hem praten over jongens. Toen ik hem net kende vond ik hem meer dan gewoon leuk maar dat ging eigenlijk gauw weer over.
Mijn andere goede vriend is een nogal onzeker jongetje, waar ik best goed mee kan praten over sommige dingen. Soms knuffel ik hem en ik heb een keer met hem gezoend maar verder gaat onze lichamelijkheid niet.
En dan heb ik nog een beste vriendje Hij is iets jonger dan me, vreselijk intelligent en hij begrijpt me ontzettend goed. Ik ga met problemen sneller naar hem dan naar mijn beste vriendinnetje. Gewoon doordat ik weet dat hij me nooit echt zal veroordelen, hoe fout ik ook bezig ben geweest. Dat is toch wel heel fijn. Ik kreeg eigenlijk contact met hem doordat ik enorm verliefd op hem was. Dus toen heb ik contact gezocht en in het begin klikte het helemaal niet zo, omdat hij nogal afstandelijk lijkt en zich niet zo interesseert in andere mensen. Toen is er een periode geweest waarin we veel minder contact hadden en toen we eindelijk weer tegen elkaar begonnen te praten ging het hartstikke goed.

Ja, ik ben erg tevreden met mijn jongensvrienden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 15:19
farai
farai is offline
Citaat:
Demo schreef op 11-03-2005 @ 15:04 :
Ik heb twee goede vrienden, een van de twee valt op jongens en we zijn best wel lichamelijk.
Toen ik de topictitel las dacht ik:"eigk kan je ook aan homo's/lesbiennes vragen of ze bevriend kunnen zijn met mensen van HETZELFDE geslacht zonder gevoelens voor elkaar te hebben." En in het algemeen heb ik dan zoiets van:"ja waarom zou dat niet kunnen?"

Ma goed ontopic: ik vind dus dat je as meisje goed bevriend kan zijn met jongens. Ik heb 1 jongen als goede vriend maar die heeft een vriendin en is intss al papa dus het zou ni zo ideaal zijn moest ik daar verliefd op zijn/worden.
Oud 11-03-2005, 18:55
CanYouHandleMe
Citaat:
dolphin schreef op 10-03-2005 @ 23:36 :
leuk?

raaarr maar zeker leuk

we zijn nu gewoon heel langzaam aan het beginnen.. kijken hoe het loopt
mja we willen nog niet dat de hele klas zich er al mee gaat bemoeien, dus nu doen we alles stiekem.. hand in hand lopen op gangen waar we geen bekenden tegen kunnen komen enzo

maakt het eigelijk wel weer een beetje extra leuk zo.. dat stiekeme
Oud 11-03-2005, 18:59
CanYouHandleMe
Citaat:
Chrome schreef op 10-03-2005 @ 18:53 :
Jawel, ik heb een goede vriendin. Maar ik zou niet zo snel verliefd op haar worden, want ze is nogal dik.
Maar dat maakt niet uit, want het gaat juist om het innerlijik

ontopic.. in mijn geval is dus gebleken dat vriendschap tussen de verschillende geslachten idd kan leiden tot meer.. of dat uiteindelijk werkt of niet daar kom ik vanzelf wel achter

neemt niet weg dat ik evengoed vind dat vriendschap ook heel goed kan zónder dat er meer bij komt kijken, want ik heb nog steeds een boel mannelijke 'gewone' vrienden en een aaaaalllerbeste vriend
Oud 11-03-2005, 19:30
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 11-03-2005 @ 19:55 :
raaarr maar zeker leuk

we zijn nu gewoon heel langzaam aan het beginnen.. kijken hoe het loopt
mja we willen nog niet dat de hele klas zich er al mee gaat bemoeien, dus nu doen we alles stiekem.. hand in hand lopen op gangen waar we geen bekenden tegen kunnen komen enzo

maakt het eigelijk wel weer een beetje extra leuk zo.. dat stiekeme
vind je? ik hou niet zo van stiekum..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 21:26
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Citaat:
fractuur schreef op 25-10-2004 @ 18:00 :
Heb jij die? En hoe lichamelijk ben je met hen? Wel eens verliefd op ze geweest? Wat versta jij überhaupt onder een goede vriend?

Gewoon een paar vragen. Nou ja, eigenlijk niet 'gewoon' maar ja..
Vorig jaar leerde ik een vet lieve jongen kennen en we werden al heel snel hele goede vrienden. En dan echt heel goed. Ik weet alles van hem, en andersom. Iedereen op school dacht ook dat we wat hadden omdat we altijd bij elkaar waren.. (Alleen ik had n ander vriendje..)
Dat ging uit eindelijk uit, en hij was al verliefd, ik ook.. En nja, gister hadden we een half jaar..
Oud 11-03-2005, 22:01
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Lil'Devil schreef op 11-03-2005 @ 22:26 :
Vorig jaar leerde ik een vet lieve jongen kennen en we werden al heel snel hele goede vrienden. En dan echt heel goed. Ik weet alles van hem, en andersom. Iedereen op school dacht ook dat we wat hadden omdat we altijd bij elkaar waren.. (Alleen ik had n ander vriendje..)
Dat ging uit eindelijk uit, en hij was al verliefd, ik ook.. En nja, gister hadden we een half jaar..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 12:55
CanYouHandleMe
Citaat:
dolphin schreef op 11-03-2005 @ 20:30 :
vind je? ik hou niet zo van stiekum..
in dit geval wel.. omdat t gewoon op een grappige manier stiekem is
gewoon omdat het geen ramp is als we 'betrapt' worden, omdat het vroeg of laat toch wel uitkomt
Oud 12-03-2005, 14:01
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik heb een aantal goede vrienden.
Eén daarvan is mijn ex. We maken eigenlijk heel vaak ruzie&soms hebben we een sexperiode en soms gaat het gewoon normaal. We kunnen gewoonweg niet met elkaar en niet zonder elkaar. Maar met problemen of andere dingetjes kunnen we altijd bij elkaar terecht. En de ruzies komen altijd goed dus.
Dan heb ik nog een lief vriendje. Daarmee hang ik vaak in de kroeg en we sm00ken ook samen. Met hem kan ik gewoon erg lachen en we praten dan meestal ook over de leukere dingen des levens.
Ehm. Ik had een hele goede vriend, maar die is nu op kamers in Verweggistan dus die spreek ik eigenlijk nooit meer. En hij is heel erg veranderd, wat ik heel jammer vind. We konden het goed met elkaar vinden.

Met alledrie ben ik best wel lichamelijk. Een knuffel&een kus af en toe is geen schande. Oke, met mijn ex is het anders. Maar ik vind het niet raar als een jongen aanrakerig is en andersom.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 14:07
Fruitcake
Fruitcake is offline
IK heb zeer veel goede vrienden, ik op een paar van hen wel even verliefd geweest maar dat waaide uiteindelijk allemaal weer rustig over. Ik heb dit nooit tegen die jongens in kwestie verteld maar dat maakt niks uit denk ik. Ik kan ook vaak beter mijn hart eens luchten bij een jongen.
Oud 12-03-2005, 14:20
Vice
Vice is offline
Oja, ik ben helemaal niet lichamelijk bij vrienden. Zou ik om eerlijk zijn ook niet prettig vinden.
Oud 12-03-2005, 15:35
analese
analese is offline
k vind dat wel kunnen
heb dr ook wel een paar
maar k heb altijd t id, dat als je zo goed met ze omgaat dat ze verliefd op je worden...en dat vind ik echt niet coowl
denk je even gezellig een goede vriend te hebben zoekt ie er weer wat achter en moet je dus eigenlijk weer een beetje afstand van nemen...

met een ging ik wel lichamelijk om, gewoon ff knuffel als we elkaar zagen enzo, en heb ook wel een keer met m gezoend...maar nu ga ik niet meer zo veel met m om, in ieder geval niet zo...omdat ik nu een vriendje heb.. en dat werkt niet zo goed samen

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 13:49
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Mijn meeste goede vrienden zijn van het andere geslacht kan veel beter met meisjes opschieten.
En ben niet lichamelijk met ze, ook geen behoeft aan.
Ook nooit verliefd op een van hun is gewoon te veel drama
En voor zover ik weet ook niet een van hun op mij. dus komt goed uit.
Oud 14-03-2005, 14:09
jettje
jettje is offline
ik heb veel vrienden, eigenlijk net zoveel als vriendinnen.
mn beste vriend heb ik 3 jaar geleden leren kennen door mn beste vriendin.
eerst hadden we wat maar dat ging al snel weer uit en ik zoen m af en toe wel maar ik voel me niet aangetrokken tot hem en ben ook niet verliefd op m( hij wel op mij ). maar hij weet ook heel veel van me en ik vertel m ook altijd wie ik leuk vind enzo en op feestjes, als er niemand is die we leuk vinden gaan we maar wat met elkaar doen, knuffelen enzo. mn andere beste vriend is mn vriendje hij weet egt alles van me, al mn trekjes, dus als ik op een bepaalde manier kijk weet ie meteen wat ik denk enzo en andersom> dat is egt zo fijn. maar als het uitgaat tusse ons gaat de vriendschap niet over denkik, dat zou egt zo jammer zijn. maar met alle jongens die ik ken ben ik best wel lichamelijk, heel vaak kuffelen en af en toe een kusje, omdat de meeste gewoon heel lief en aardig zijn, maar daar zoeken ze dan altijd wat achter, behalve mn allerbeste vriend en mn vriendje, want die kennen me t beste en weten dat ik dat doe omdat ik , als vrienden, van ze hou.
emn ze weten ook dat als ik ze leuk vond egt wel wat duidelijker zou zijn.

Jet
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 15:00
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik heb 1 beste jongensvriend. Ik ken m nog niet zo lang (sinds september 2004), maar hij weet echt alles van mij. Ik kan altijd met m praten enzo. In het begin bloeide er wat tussen ons, maar er is niks van gekomen. Ik ben nog steeds verliefd op hem, maar hij is pas echt mijn beste vriend geworden nadat het niks geworden is. Een beetje vreemd allemaal maargoed
Oud 14-03-2005, 22:27
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik heb een beste vriend, tegen wie ik alles kan vertellen. Maar ik ben helemaal niet lichamelijk met hem, hoogstens een kus op de wang wanneer we elkaar tegenkomen. Ik heb wel ooit gevoelens voor hem gehad, maar dat duurde niet lang, ik wou de vriendschap niet verpesten (en toen kwam ook zijn broer... )
Oud 15-03-2005, 00:45
Tryptamine
Tryptamine is offline
Ik krijg altijd het probleem van de ongewilde spanning. Ik heb al bijna 3 jaar een vriendin, maar daarnaast toch best de behoefte om een gewone goede 'vriendin' te hebben. Elke keer dat er zoiets ontstaat komt die spanning er toch weer bij. De eerste keer werd ik half aangerand (ze was dronken, maar toch), de tweede keer ging niet veel anders en de derde keer (3 verschillende meisjes dus) was het wat minder direct, maar ik voelde al de hele avond die spanning van haar af komen, je zag het ook in haar blik, en toen we tegen elkaar aan zaten voelde ik haar hart zo'n beetje in mijn keel kloppen. Redelijk frustrerend, want ik heb daar geen zin in en zij hoop ik ook niet. Wel begrijpelijk, want ik vond vroeger ook wel ns een goede vriendin leuk (maar meer eigenlijk ook niet).
Oud 21-03-2005, 12:57
Verwijderd
Heb 2 beste vrienden (naast mijn vriend dan) die ik al een lange tijd ken. Ik knuffel of dans wel eens met ze, maar daar houdt het ook mee op. Ben niet zo'n aanraak mens met anderen, wordt ik helemaal kriegel van. Ben ook nooit verliefd op ze geweest en zal ook niet gebeuren aangezien ik ze zie als broers...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:33
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 12-03-2005 @ 13:55 :
in dit geval wel.. omdat t gewoon op een grappige manier stiekem is
gewoon omdat het geen ramp is als we 'betrapt' worden, omdat het vroeg of laat toch wel uitkomt
hm ja, das wel leuk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 20:39
Jets
Jets is offline
eigenlijk al mijn goede vrienden zijn mannelijk niet omdat ik zoveel sjans heb met ze... maar ik vind ze gewoon beter dan vrouwen... niet negatief bedoeld... maar in de zin van: beter met ze kletsen, kunt ze beter vertrouwen, roddelen niet zo snel over dingen, en de meeste zijn rustiger dan meisjes...

en ik ben trouwens ook niet zo'n meisjes meisje... If you know what I mean... ik ben meer jongensachtig... dus ik trek ook meer met jongens op
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 19:52
Lhoesje
Lhoesje is offline
Citaat:
Jets eigenlijk al mijn goede vrienden zijn mannelijk niet omdat ik zoveel sjans heb met ze... maar ik vind ze gewoon beter dan vrouwen... niet negatief bedoeld... maar in de zin van: beter met ze kletsen, kunt ze beter vertrouwen, roddelen niet zo snel over dingen, en de meeste zijn rustiger dan meisjes...

( ik ben niieuw..) hehe, maar ja ik ben ook zo iemand. Alleen ik heb dan wel al een paar keer prolemen gehad, want bepaalde jongens waar ik alleen vriende mee wil zijn, die vinde mij dan wel leuk .. En jaa.. dan gaat er sOms wel is een vriendschap verlore
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten