![]() |
||
Citaat:
![]() 'één keer in de zoveel tijd komen drooooomeeeeenn uit'
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vrijdagavond is wel een rottijd ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
btw wat ook nog kan zijn is dat Isabelle ingelicht werd door de mensen (regisseur, assistenten weetikveel wie) op het strand dat MM toch zijn eigen ding deed en dat het niet uitmaakte of ze nou de opdracht saboteerde of niet, want dat deed MM al voor haar.......... ![]() ![]() ![]() ![]() ofzoiets... Maar ik denk ook: stille wateren, diepe gronden.... maarja zul je net zien ist gewoon Yvon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap het niet.. ![]() En ik denk dat Marc-marie de mol is. En ik ga vanaf nu gewoon altijd op hem stemmen bij de pool. Niet meer spreiden voor mij. Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog? Weinig zeker.. Geen eeuwige eer voor mij ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar met 'uit fietsen' wordt dat denk ik niet bedoeld hoor! Daarmee wordt bedoeld dat je erop 'uit' gaat, en dus in het fietsgroepje zit. Denk ik hoor..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Isabelle is eruit. Ik denk nog steeds dat MM niet de mol is, omdat dat teveel voor de hand lag de afgelopen afleveringen. Daarbij hield hij zich vandaag erg rustig, alleen bij het godzilla spel was hij erg irritant, maar meer op een kinderachtige manier dan op een mol manier. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De biechten tijdens de test zijn gemonteerd naar keuze, tis een grote crap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In d'r dagboek zegt ze dat ze een duidelijk gevoel had (Lottie) maar dat ze uiteindelijk met d'r verstand gestemd heeft.
||
Citaat:
![]() ik ben echt benieuwd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af! ![]() Nog niet eerder voorgekomen. Maar ik denk dus dat Marc-Marie de mol is, en Yvon en Lottie stemmen op dit moment nog op elkaar. Dus als dat zo blijft en ik heb gelijk... ![]() Dan klopt het dus niet wat Madame Groothuizen zegt: Wie wordt de winnaar? Wie weet het antwoord op de vraag: "Wie is de mol?" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of moeten ze in de laatste test enkel een naam noemen en niet meer al die vragen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja tuurlijk, dat verwacht ik ook. Maar het zou wel een beetje een anticlimax zijn. Dan is de winnaar toch geen echte winnaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou me niks verbazen als een van de kandidaten de mol al een tijd in de smiezen heeft, was vorig seizoen ook zo, behalve dan in de biechten. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk: Mol: M-M Winnares: Lottie Verliezer: YvoN (maar ik hoop zó dat ze wint, ze is gaaf!!) Mocht YvoN de mol zijn dan denk ik dat M-M wint. Als Lottie de mol is wint YvoN. Leuke driehoek ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie is de mol? #2.1 Biertank 52 | 4 | 19-04-2009 22:42 | |
De Kantine |
Wie is de mol? Verwijderd | 500 | 22-02-2009 22:33 | |