![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik denk dat hij (net wat Yvon zei) enorm verwarring probeert te zaaien en dat je aan de dingen die ik noemde (telefoon willen van Isabel ipv Yvon) kan zien dat hij toch wel op zoek is naar de mol. Maar goed, ik gok ook maar wat he? ![]() En MM was idd geweldig op het strand! 'niet alleen ... maar ook DOOF!!!!'
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En trouwens, een beetje slimme mol zou ook wel soms doen alsof hij gewoon een normaal deelnemertje is, i.v.m. met dat hij Isabelle aan de lijn wou hebben en niet Yvon. Dus hij zou het wel kunnen zijn opzich.. Als Yvon de mol is dan is ze wel een slechte mol want ze doet wel heel raar aldoor. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Zou de fietsgroep echt 10 seconden later aangekomen zijn dan de bedoeling was, of zou er een stuk tussenuit geknipt zijn, en dat ze wel dik te laat waren...?
||
Citaat:
En alle molstreken worden in beeld gebracht zeiden mensen die de vorige series ook gezien hebben, dus dat 'maar ondertussen' kan dan niet. Overigens: ik heb de eerste paar minuten gemist van de aflevering. Hoe werd er bepaald wie op welke plek terecht kwam met het duiken, schreeuwen, enzovoorts?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Isabelle is les mollos! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ook zijn er dingen die ze ietsje minder goed had kunnen doen. Dan zou het nog steeds lijken alsof ze onwijs d'r best deed, maar tegelijkertijd kon ze dingen een beetje verknallen. Ik noem dat geschreeuw op de boot als voorbeeld: ze had ook minder hard kunnen roepen en dan 'ja, maar ik kon echt niet harder schreeuwen' als MM het niet goed verstaan had. Of toen in dat vliegtuigje: iets minder omschrijvingen had ook gekund, maar nee; zij beschreef werkelijk élke beweging.
||
Citaat:
Niemand verdenkt Isabelle en daarom lijkt het me stug dat 50% van de vragen goed beantwoord is terwijl Isabelle de mol is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lottie gaat antwoorden: Lottie weet: ik ben zelf niet de mol. En dus stemt Lottie op 'nee'; op de rest dus. Yvon, Sander, Isabel en MM gaan stemmen: zij weten niet of Lottie de mol is of dat een ander de mol is. De één stemt dus 'nee' en de ander stemt 'ja'. Hieruit blijkt dus dat Lottie gegarandeerd die vraag goed heeft, terwijl de rest de vraag niet bij voorbaat al goed heeft. En dus is dat geen eerlijke vraag. @geen punt.: vorige keer werd in het programma verteld dat Gijs en Jim op elkaar hadden gestemd en in een interview bleek dat toen niet waar te zijn. Dus he kan best dat wat men gezegd heeft (waarop men stemt) dat dat helemaal niet waar is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en merkten jullie ook dat et totaal niet duidelijk was op wie Sander stemde, is ook wel logisch, want als hij had gezegd, ik stem voor 100% op Yvon was et al zeker dat zij et niet was... Voor de rest denk ik dus Lottie
||
Citaat:
dus als het weer waar is dan is het yvon of isabelle ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik denk ook niet dat Isabelle de mol is. Is het zo dat er, als je weet wie de mol is, een compilatie aflevering is van alle molstreken met uitleg? Want als dat zo is, dan heeft Isabelle er maar heel weing, en het lijkt me sterk als ze met allemaal streken komen die wij nog nooit gezien hebben... De enige 2 streken van haar die ik me kan herinneren waren 2 streken als hulpmol. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
je zag misschien niet echt duidelijke molstreken, maar dan zag je in de laatste aflevering dingen die ze niet hebben laten zien op tv. maar goed ik denk ook niet dat isabel het is |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie is de mol? #2.1 Biertank 52 | 4 | 19-04-2009 22:42 | |
De Kantine |
Wie is de mol? Verwijderd | 500 | 22-02-2009 22:33 | |
De Kantine |
[spel]Wie is de mol? Verwijderd | 122 | 30-01-2009 13:07 | |