Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2005, 20:58
yapo
yapo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 25-02-2005 @ 21:56 :
MM deed het op het strand wel slim. Hij wist niet dat de volgorde van Lottie de maatstaf voor sander was.
MM dacht vanuit Sander en legde de spullen zo neer dat Sander ze makkelijker zou herkennen.
Maar das mijn visie
Mark-marie is de mol, hij heeft continu onbegrip of interpreteerd de dingen anders dan ze bedoeld zijn en hij speelt zo verrekte goed in op de groep dat het hem niet verdacht maakt
Oud 25-02-2005, 21:00
Ilsch
Ilsch is offline
of marc-marie wordt enorm overschat (ook door mij )
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:01
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-02-2005 @ 21:53 :
oh oke. in dat geval heb je dan wel gelijk idd. als je weet dat iemand net zo'n tattoo heeft dan snap je dat vast wel.

Wat wat mij betreft wel tegen MM spreekt (of voor; net hoe je het bekijkt): hij wilde aan de telefoon op een gegeven moment met Isabelle spreken en niet meer met Yvon. En Yvon gaf lange en vage antwoorden terwijl Isabelle duidelijk was.
Als MM de mol was geweest, dan wilde hij toch juist lange antwoorden van Yvon? En bovendien zou hij dan ook niet zoeken naar iemand die betrouwbaar is (dan zou hij dus niet zeggen: geef me nu isabelle). Daardoor twijfel ik aan MM en vind ik hem toch geen mol.
En Yvon: er spreekt veel tegen haar, maar ik wil gewoon niet dat zij de mol is
Tja, daar heb je wel gelijk. Maar ik weet bij M-M niet of hij nou de mol is, of gewoon extreem dom.
Oud 25-02-2005, 21:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 25-02-2005 @ 22:01 :
Tja, daar heb je wel gelijk. Maar ik weet bij M-M niet of hij nou de mol is, of gewoon extreem dom.
ik denk niet dat hij dom is.
ik denk dat hij (net wat Yvon zei) enorm verwarring probeert te zaaien en dat je aan de dingen die ik noemde (telefoon willen van Isabel ipv Yvon) kan zien dat hij toch wel op zoek is naar de mol.

Maar goed, ik gok ook maar wat he?

En MM was idd geweldig op het strand! 'niet alleen ... maar ook DOOF!!!!'
Oud 25-02-2005, 21:14
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-02-2005 @ 22:07 :
ik denk niet dat hij dom is.
ik denk dat hij (net wat Yvon zei) enorm verwarring probeert te zaaien en dat je aan de dingen die ik noemde (telefoon willen van Isabel ipv Yvon) kan zien dat hij toch wel op zoek is naar de mol.

Maar goed, ik gok ook maar wat he?

Ik vond 'em ongeloofeloos irritant. Ik geloof er niets van dat hij bewust verwarring wil zaaien.
Oud 25-02-2005, 21:52
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
OMG sander weg.. ik dacht echt dat hij de mol was..

dan is het of yvon of marc marie...
Oud 25-02-2005, 22:30
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-02-2005 @ 22:07 :
Ja dat was echt geweldig grappig Ik vind hem zo leuk, ik HOOP dat hij de mol is zodat hij erin blijft..
En trouwens, een beetje slimme mol zou ook wel soms doen alsof hij gewoon een normaal deelnemertje is, i.v.m. met dat hij Isabelle aan de lijn wou hebben en niet Yvon. Dus hij zou het wel kunnen zijn opzich..

Als Yvon de mol is dan is ze wel een slechte mol want ze doet wel heel raar aldoor.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 00:41
peaceflower
peaceflower is offline
Wat heb ik me deze aflevering weer verschrikkelijk geirriteerd aan Yvon. Het is zo jammer dat zij nog in het spel zit. Zij verneukt gewoon de opdrachten en dat is niet leuk om naar te kijken.

En wat deed Isabelle toch haar best he. Wat heeft ze het goed gedaan. Behalve dat ze de foto's op de grond liet vallen zodat die door elkaar lagen, maar verder deed ze het fantastisch. Toch?
Nee! Isabelle is de mol. De andere 3 maken zichzelf verdacht door van die opvallende, verdachtmakende dingetjes. Isabelle wordt in beeld gebracht als iemand die het spel goed wil spelen, niet saboteert, maar ondertussen! Ik ga helemaal voor Isa!

Sander weg, kwam niet onverwachts. Ik heb hem vanaf het begin ook nooit verdacht.
Oud 26-02-2005, 10:12
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 25-02-2005 @ 23:30 :
En trouwens, een beetje slimme mol zou ook wel soms doen alsof hij gewoon een normaal deelnemertje is, i.v.m. met dat hij Isabelle aan de lijn wou hebben en niet Yvon. Dus hij zou het wel kunnen zijn opzich..
Of hij werd gewoon echt helemaal gek van Yvon

Citaat:
peaceflower schreef op 26-02-2005 @ 01:41 :
En wat deed Isabelle toch haar best he. Wat heeft ze het goed gedaan. Behalve dat ze de foto's op de grond liet vallen zodat die door elkaar lagen, maar verder deed ze het fantastisch. Toch?
Nee! Isabelle is de mol. De andere 3 maken zichzelf verdacht door van die opvallende, verdachtmakende dingetjes. Isabelle wordt in beeld gebracht als iemand die het spel goed wil spelen, niet saboteert, maar ondertussen! Ik ga helemaal voor Isa!
Ja das ook een theorie.... maar de foto's die ze op de grond had laten vallen konden ze weer op de goede volgorde leggen want ze waren genummerd.

Zou de fietsgroep echt 10 seconden later aangekomen zijn dan de bedoeling was, of zou er een stuk tussenuit geknipt zijn, en dat ze wel dik te laat waren...?
Oud 26-02-2005, 11:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ze had zelf de foto's genummerd. Dat lijkt me dan erg dom om te doen als mol. Ook was ze duidelijk en kortaf aan de telefoon.
En alle molstreken worden in beeld gebracht zeiden mensen die de vorige series ook gezien hebben, dus dat 'maar ondertussen' kan dan niet.

Overigens: ik heb de eerste paar minuten gemist van de aflevering. Hoe werd er bepaald wie op welke plek terecht kwam met het duiken, schreeuwen, enzovoorts?
Oud 26-02-2005, 11:24
yuck fou
yuck fou is offline
lottie is de mol denk ik, ze heeft al een paar opdrachten heel slim verziekt en verder stookt ze ook een beetje onrust in de groep. marc-marie is het iig niet die doet veel te hard zen best de mol te lijken. yvon zou het ook nog kunnen zijn. van isabelle denk ik dat ze het niet is, ze wil te graag winnen en doet veel opdrachten gewoon goed
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 11:55
geen punt.
geen punt. is offline
Van die opdracht op het strand is gewoon heel weinig af te leiden. Het was een zeer moeilijke opdracht die uberhaupt slecht tot een einde gebracht kon worden.

Lottie moest in haar eentje bepalen welke eigenschap bij welke persoon hoort... dat gaf ze door op die bordjes en dat ging prima. Yvon deed het één keer fout door de duim bij M-Ms been als muzieknoot te omschrijven. Isabelle gaf het prima door en M-M deed er totaal iets anders mee. Sander vervolgens wisselde twee namen om. Ik kan hier verdomd weinig uit afleiden, behalve dat Isabelle wederom niet verdacht is.

Yvon heeft de duikopdracht trouwens helemaal niet gesabotteerd (ze sabotteerd dus niet álles). En volgens mij ging het bij het fietsen dúidelijk fout door de fout van Sander, vandaar ook dat zinnetje in het dagboek van de mol dat ie beter op moest letten.

Yvon is cool, of ze nou de mol is of niet
Oud 26-02-2005, 11:57
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Aflevering 7, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Wie dacht dat ik Sander was komt nu dus bedrogen uit. Ik ben Sander niet. Sander was veel te fanatiek om de mol te zijn.

Als mol moet je zo nu en dan ook een beetje kunnen ontspannen . Even niet met het spel bezig zijn en dat kon Sander niet. Zag je de blik in z’n ogen toen hij het rode scherm kreeg? Hij was zo zeker van zijn zaak. Ik weet trouwens niet of ik hem juist deze twee dagen op het verkeerde been heb gezet. Bij de duikopdracht zat hij in een luxe hotel, deed helemaal niks en was nergens bij. En het fietsten, tja het fietsen… dat is waar ook… Daar had hij misschien toch wat beter moeten opletten.

Hmmm... lijkt me niet echt op MM van toepassing...
Oud 26-02-2005, 12:04
geen punt.
geen punt. is offline
Dat is alleen op Isabelle van toepassing, maar zij is de mol toch niet.
Oud 26-02-2005, 12:14
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-02-2005 @ 12:57 :
DAGBOEK VAN DE MOL
Wie dacht dat ik Sander was komt nu dus bedrogen uit. Ik ben Sander niet. Sander was veel te fanatiek om de mol te zijn.

Als mol moet je zo nu en dan ook een beetje kunnen ontspannen . Even niet met het spel bezig zijn en dat kon Sander niet. Zag je de blik in z’n ogen toen hij het rode scherm kreeg? Hij was zo zeker van zijn zaak. Ik weet trouwens niet of ik hem juist deze twee dagen op het verkeerde been heb gezet. Bij de duikopdracht zat hij in een luxe hotel, deed helemaal niks en was nergens bij. En het fietsten, tja het fietsen… dat is waar ook… Daar had hij misschien toch wat beter moeten opletten.

dat lijkt alsof de mol bij sander zat, bij het fietsen.. MM of Lottie..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:25
geen punt.
geen punt. is offline
Dat was ook mijn eerste ingeving ja, maar het kan ook Yvon zijn die dat zegt, omdat Yvon zei hoe Sander moest fietsen, maar Sander niet goed oplette (dat was wel duidelijk).
Oud 26-02-2005, 15:16
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:
Wat heb ik me deze aflevering weer verschrikkelijk geirriteerd aan Yvon. Het is zo jammer dat zij nog in het spel zit. Zij verneukt gewoon de opdrachten en dat is niet leuk om naar te kijken.

ik ook! Tis pcies wat jij zegt, NIEMAND verdenkt haar, want zij speelt het spel zooooooo goed mee! En dat is nou juist waar het hele spelletje om gaat: op het verkeerde been brengen van het publiek en je medespelers... en dat doet ze fantastico.

Isabelle is les mollos!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 15:18
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Heb trouwens heeeeel hard gelachen om MM op dat strand! Lag gewoon helemaal in een deukje! (en dat komt niet zo heel vaak meer voor)

toptelevisie
Stelletje idioten
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 16:03
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 26-02-2005 @ 13:04 :
Dat is alleen op Isabelle van toepassing, maar zij is de mol toch niet.
Stille wateren hebben soms diepe gronden, maar ik ben het met je eens dat ze niet echt dingen gedaan hebben die haar verdacht maken. Maar misschien is dat juist verdacht?
Oud 26-02-2005, 16:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 26-02-2005 @ 16:16 :
ik ook! Tis pcies wat jij zegt, NIEMAND verdenkt haar, want zij speelt het spel zooooooo goed mee! En dat is nou juist waar het hele spelletje om gaat: op het verkeerde been brengen van het publiek en je medespelers... en dat doet ze fantastico.

Isabelle is les mollos!
maar áls Isabelle de mol is, dan moeten er ook dingen zijn waardoor zij dingen fout laat lopen. En die dingen zie ik gewoon écht niet.
Ook zijn er dingen die ze ietsje minder goed had kunnen doen. Dan zou het nog steeds lijken alsof ze onwijs d'r best deed, maar tegelijkertijd kon ze dingen een beetje verknallen. Ik noem dat geschreeuw op de boot als voorbeeld: ze had ook minder hard kunnen roepen en dan 'ja, maar ik kon echt niet harder schreeuwen' als MM het niet goed verstaan had.
Of toen in dat vliegtuigje: iets minder omschrijvingen had ook gekund, maar nee; zij beschreef werkelijk élke beweging.
Oud 26-02-2005, 16:59
AlopiA
AlopiA is offline
Volgens mij is het Lottie. Bij de vragen aan het einde was een van de vragen 'Is de mol vandaag jarig'
Als Lottie de mol niet is, heeft ze voordeel bij die vraag, omdat ze de enige is die die vraag met zekerheid kan beantwoorden.
Lottie is de mol!
Oud 26-02-2005, 17:22
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-02-2005 @ 17:03 :
Stille wateren hebben soms diepe gronden, maar ik ben het met je eens dat ze niet echt dingen gedaan hebben die haar verdacht maken. Maar misschien is dat juist verdacht?
Nou nee daar is niet eens mijn niet-verdenking van Isabelle op gebaseerd eigenlijk, want ze heeft wel degelijk verdachte dingen gedaan (met de trein en met het vallen bij de koffertjes, welliswaar als zogenaamde hulpmol beide keren, maargoed). Waar het om draait is het percentage van 50%.

Niemand verdenkt Isabelle en daarom lijkt het me stug dat 50% van de vragen goed beantwoord is terwijl Isabelle de mol is.
Oud 26-02-2005, 17:27
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 26-02-2005 @ 17:59 :
Volgens mij is het Lottie. Bij de vragen aan het einde was een van de vragen 'Is de mol vandaag jarig'
Als Lottie de mol niet is, heeft ze voordeel bij die vraag, omdat ze de enige is die die vraag met zekerheid kan beantwoorden.
Lottie is de mol!
hoezo iedereen wist toch dat ze jarig was?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 18:29
geen punt.
geen punt. is offline
Ja maar Lottie weet of ze de mol is of niet dus is ze dat niet dan heeft ze die vraag altijd goed, dan antwoordt ze "nee". De anderen zouden daar dan "ja" kunnen antwoorden en hebben het zeker fout.

Maargoed er zitten wel vaker vragen in waarop de één het antwoord beter kan weten dan de ander en dus voordeel heeft.
Oud 26-02-2005, 18:34
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 26-02-2005 @ 19:29 :
Ja maar Lottie weet of ze de mol is of niet dus is ze dat niet dan heeft ze die vraag altijd goed, dan antwoordt ze "nee". De anderen zouden daar dan "ja" kunnen antwoorden en hebben het zeker fout.

Maargoed er zitten wel vaker vragen in waarop de één het antwoord beter kan weten dan de ander en dus voordeel heeft.
Ja, maar dit is een vraag die alleen lottie met 100% zekerheid kan beantwoorden..
Oud 26-02-2005, 18:37
foefighter
foefighter is offline
het maakt toch geen bal uit wat de mol stemt
die blijft er toch wel in
de mol stemt alleen voor de sier
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 18:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
foefighter schreef op 26-02-2005 @ 19:37 :
het maakt toch geen bal uit wat de mol stemt
die blijft er toch wel in
de mol stemt alleen voor de sier
en om het percentage omlaag te helpen.
Oud 26-02-2005, 18:44
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-02-2005 @ 19:40 :
en om het percentage omlaag te helpen.
Ik kan me niet voorstellen dat de mol meedoet voor het percentage... als dat zo is is 50% wel héél veel, dan kunnen Isabelle en M-M al helemaal de mol niet zijn.
Oud 26-02-2005, 19:15
Hyphen
Hyphen is offline
Het vervelende is gewoon dat iedereen verdacht is.. Zelfs Isabelle.. Als ze er de volgende keer nog in zit is ze de mol.
Of gewoon heel goed in het spel..
Oud 26-02-2005, 22:26
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 26-02-2005 @ 18:27 :
hoezo iedereen wist toch dat ze jarig was?
Ja.. inderdaad.. Ipv die vraag had er net zo goed kunnen staan "Draagt de mol altijd een hoedje" om MM verdacht te maken. Zo gemakkelijk zullen de programmamakers het ons nou ook weer niet maken.
Oud 27-02-2005, 08:42
Verwijderd

Idd. ik wist het

Bron : Dagboek van de Mol
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 09:54
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 26-02-2005 @ 19:44 :
Ik kan me niet voorstellen dat de mol meedoet voor het percentage... als dat zo is is 50% wel héél veel, dan kunnen Isabelle en M-M al helemaal de mol niet zijn.
ik denk hoe minder het aantal mensen hoe meer het percentage gemiddeld is..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 10:41
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 27-02-2005 @ 10:54 :
ik denk hoe minder het aantal mensen hoe meer het percentage gemiddeld is..
Ja tuurlijk, maar er zijn wel duidelijk conclusies uit te trekken en de mol zal echt niet meedoen voor dat percentage.
Oud 27-02-2005, 11:29
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 26-02-2005 @ 19:44 :
Waarom kan M-M de mol dan niet zijn?
Oud 27-02-2005, 11:34
Schoenveter
Schoenveter is offline
Omdat hij door zijn mede-spelers niet echt verdacht werd (hoogstens een beetje, maar nooit genoeg om een percentage van 50 % te halen).
Oud 27-02-2005, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-02-2005 @ 12:57 :
DAGBOEK VAN DE MOL

Lijkt me juist op Yvon van toepassing, die ging een beetje in het water dobberen, dus dat is mooi gezegd, dat ze ging ontspannen. Bovendien was ze ook akelig kalm tijdens die fiets-opdracht
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 12:10
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Schoenveter schreef op 27-02-2005 @ 12:34 :
Omdat hij door zijn mede-spelers niet echt verdacht werd (hoogstens een beetje, maar nooit genoeg om een percentage van 50 % te halen).
hmm ja okee..
Oud 27-02-2005, 12:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-02-2005 @ 23:26 :
Ja.. inderdaad.. Ipv die vraag had er net zo goed kunnen staan "Draagt de mol altijd een hoedje" om MM verdacht te maken. Zo gemakkelijk zullen de programmamakers het ons nou ook weer niet maken.
Ja, maar ook bij die vraag geldt dat. De vraag is 'is de mol jarig vandaag?'

Lottie gaat antwoorden: Lottie weet: ik ben zelf niet de mol. En dus stemt Lottie op 'nee'; op de rest dus.
Yvon, Sander, Isabel en MM gaan stemmen: zij weten niet of Lottie de mol is of dat een ander de mol is. De één stemt dus 'nee' en de ander stemt 'ja'.

Hieruit blijkt dus dat Lottie gegarandeerd die vraag goed heeft, terwijl de rest de vraag niet bij voorbaat al goed heeft. En dus is dat geen eerlijke vraag.

@geen punt.: vorige keer werd in het programma verteld dat Gijs en Jim op elkaar hadden gestemd en in een interview bleek dat toen niet waar te zijn. Dus he kan best dat wat men gezegd heeft (waarop men stemt) dat dat helemaal niet waar is.
Oud 27-02-2005, 12:32
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-02-2005 @ 13:21 :
@geen punt.: vorige keer werd in het programma verteld dat Gijs en Jim op elkaar hadden gestemd en in een interview bleek dat toen niet waar te zijn. Dus he kan best dat wat men gezegd heeft (waarop men stemt) dat dat helemaal niet waar is.
ja ik wou net zeggen, het klopt niet altijd wat ze zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 13:09
geen punt.
geen punt. is offline
Ja ok dat is zo, maar sowieso geeft niemand te kennen Isabelle ook maar een klein beetje te verdenken.

Zou het trouwens niet kunnen dat Lottie ipv die vraag een andere vraag krijgt?
Oud 27-02-2005, 15:32
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 27-02-2005 @ 12:42 :
Lijkt me juist op Yvon van toepassing, die ging een beetje in het water dobberen, dus dat is mooi gezegd, dat ze ging ontspannen. Bovendien was ze ook akelig kalm tijdens die fiets-opdracht
ik denk juist op Lottie, want die zei dat ze tijdens de fietstocht gewoon lekker van het landschap ging genieten, en zich verder nergens druk over maakte...

en merkten jullie ook dat et totaal niet duidelijk was op wie Sander stemde, is ook wel logisch, want als hij had gezegd, ik stem voor 100% op Yvon was et al zeker dat zij et niet was...
Voor de rest denk ik dus Lottie
Oud 27-02-2005, 15:40
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 27-02-2005 @ 14:09 :
Ja ok dat is zo, maar sowieso geeft niemand te kennen Isabelle ook maar een klein beetje te verdenken.
ja dat is bij mij dus ook altijd het geval haha dat het iemand is die ik niet of weinig verdacht vond..
dus als het weer waar is dan is het yvon of isabelle
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 18:18
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik vond yvon zo irritant! Zo mol-achtig! Het is bij mij echt onduidelijk, ik vind lottie, MM en Yvon verdacht maar ik denl dat Isabelle er uit gaat....
Oud 27-02-2005, 19:53
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-02-2005 @ 12:15 :
Ze had zelf de foto's genummerd. Dat lijkt me dan erg dom om te doen als mol. Ook was ze duidelijk en kortaf aan de telefoon.
En alle molstreken worden in beeld gebracht zeiden mensen die de vorige series ook gezien hebben, dus dat 'maar ondertussen' kan dan niet.

Overigens: ik heb de eerste paar minuten gemist van de aflevering. Hoe werd er bepaald wie op welke plek terecht kwam met het duiken, schreeuwen, enzovoorts?
Het ging eigenlijk heel gemakkelijk, ze bekeken welke eigenschappen het best bij een persoon paste. En het kwam allemaal precies goed uit. Ze waren er dan ook binnen een minuutje mee klaar.

Ik denk ook niet dat Isabelle de mol is.
Is het zo dat er, als je weet wie de mol is, een compilatie aflevering is van alle molstreken met uitleg?
Want als dat zo is, dan heeft Isabelle er maar heel weing, en het lijkt me sterk als ze met allemaal streken komen die wij nog nooit gezien hebben... De enige 2 streken van haar die ik me kan herinneren waren 2 streken als hulpmol.

Citaat:
geen punt. schreef op 27-02-2005 @ 14:09 :

Zou het trouwens niet kunnen dat Lottie ipv die vraag een andere vraag krijgt?
Nee dat denk ik niet, dat zou niet eerlijk zijn...
Oud 27-02-2005, 19:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
Seãnlover schreef op 27-02-2005 @ 16:32 :
en merkten jullie ook dat et totaal niet duidelijk was op wie Sander stemde, is ook wel logisch, want als hij had gezegd, ik stem voor 100% op Yvon was et al zeker dat zij et niet was...
Voor de rest denk ik dus Lottie
dat is altijd zo. Bij de stemming kun je al horen wie er uit moet, omdat van die persoon niet wordt gezegd op wie diegene gestemd heeft.
Oud 27-02-2005, 20:03
Sasz
Sasz is offline
ik volg het sinds kort ook, is eigenlijk best leuk!

ben er van overtuigd dat het Yvon is!! Ze saboteerd echt de boel enorm!
Oud 27-02-2005, 20:19
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 27-02-2005 @ 20:53 :
Ik denk ook niet dat Isabelle de mol is.
Is het zo dat er, als je weet wie de mol is, een compilatie aflevering is van alle molstreken met uitleg?
Want als dat zo is, dan heeft Isabelle er maar heel weing, en het lijkt me sterk als ze met allemaal streken komen die wij nog nooit gezien hebben... De enige 2 streken van haar die ik me kan herinneren waren 2 streken als hulpmol.
ik moet zeggen dat je er aardig in kunt vergissen hoor, tenminste dat had ik wel bij de andere seizoenen.
je zag misschien niet echt duidelijke molstreken, maar dan zag je in de laatste aflevering dingen die ze niet hebben laten zien op tv.
maar goed ik denk ook niet dat isabel het is
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 21:56
M-Leentje
M-Leentje is offline
Dit jaar heb ik werkelijk geen flauw idee.. De ene keer gaat mijn gevoel naar de ene, dan weer naar de andere..

Ik zie het nog wel.. Kijken wie ik de volgende keer verdenk..
Oud 27-02-2005, 22:58
Balance
Balance is offline
Ik heb vanacht over WIDM gedroomd
Ik droomde dat de laatste aflevering was geweest en dat MM de mol bleek te zijn. Iedereen keek verontwaardigd omdat ze niet dachten dat hij het was en hij begon vervolgens heel erg te lachen (zoals ie dat jurylid uitlachte bij Wie van de 3, ook met zo'n uitgestrekte vinger en echt heel veel lol hebbend ).
Was wel even raar toen ik later besefte dat het maar een droom was en dat ik nou dus alsnog niet weet wie de mol is.
Oud 28-02-2005, 11:14
geen punt.
geen punt. is offline
De meeste dromen zijn bedrog
Reageren

Regels voor berichten