Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2005, 11:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 28-02-2005 @ 12:14 :
De meeste dromen zijn bedrog

'één keer in de zoveel tijd komen drooooomeeeeenn uit'
Oud 28-02-2005, 12:07
Verwijderd
Ik vond M-M op het strand echt ontzettend grappig. "Jaaahaaaaaaaa".

Verder wel leuk dat iedereen echt verdachten heeft, ik heb dat helemaal niet. Ik kijk, maar bedenk helemaal niet wie de mol zou kunnen zijn. Misschien raar, maar ik wil geen gelijk hebben omdat ik verrast wil worden en dus denk ik er niet over na.

Dat was gewoon zo geweldig bij George als mol. Ik had dat écht niet door, wat vond ik hem goed zeg. Maar ja, als ik toen echt na was gaan denken had ik het misschien wel doorgehad.

Ja, ik wacht gewoon rustig op de ontknoping.

(En heerlijk die afleveringen op internet te kunnen kijken trouwens, ik ben zo vaak weg op vrijdag )
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 14:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 28-02-2005 @ 13:07 :
(En heerlijk die afleveringen op internet te kunnen kijken trouwens, ik ben zo vaak weg op vrijdag )
Ik heb afgelopen vrijdag een rit die ik normaal in 20 minuten fiets nu in 10 minuten gefietst, omdat ik Widm was vergeten op te nemen
Vrijdagavond is wel een rottijd ja.
Oud 28-02-2005, 15:29
geen punt.
geen punt. is offline
Zijn die afleveringen op internet duidelijk dan? Want als ik bvb weer eens vergeten was Het Glazen Huis te kijken kon ik het wel op internet kijken, maar het beeld was zo slecht dat ik het eigenlijk alleen kon volgen door het geluid wat wel prima was.
Oud 28-02-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 28-02-2005 @ 16:29 :
Zijn die afleveringen op internet duidelijk dan? Want als ik bvb weer eens vergeten was Het Glazen Huis te kijken kon ik het wel op internet kijken, maar het beeld was zo slecht dat ik het eigenlijk alleen kon volgen door het geluid wat wel prima was.
Jahoor, ik heb gewoon groot en uitstekend beeld op mijn computer
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 16:38
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-02-2005 @ 17:08 :
maar áls Isabelle de mol is, dan moeten er ook dingen zijn waardoor zij dingen fout laat lopen. En die dingen zie ik gewoon écht niet.
Ook zijn er dingen die ze ietsje minder goed had kunnen doen. Dan zou het nog steeds lijken alsof ze onwijs d'r best deed, maar tegelijkertijd kon ze dingen een beetje verknallen. Ik noem dat geschreeuw op de boot als voorbeeld: ze had ook minder hard kunnen roepen en dan 'ja, maar ik kon echt niet harder schreeuwen' als MM het niet goed verstaan had.
Of toen in dat vliegtuigje: iets minder omschrijvingen had ook gekund, maar nee; zij beschreef werkelijk élke beweging.
Ik denk dat Isabelle heel goed doorheeft wat voor chaos het zo vaak is / was in de groep en dat door al dat ge-egotrip ze niet zo heel erg mollerig hoefde te zijn aangezien (heeeeel) veel opdrachten bij voorbaat al mislukten (door al dat gemekker van iedereen) Daarom denk ik dat ze juist in die boot zo hard heeft lopen schreeuwen; om dan toch nog IETS van geld in de pot te krijgen...

btw wat ook nog kan zijn is dat Isabelle ingelicht werd door de mensen (regisseur, assistenten weetikveel wie) op het strand dat MM toch zijn eigen ding deed en dat het niet uitmaakte of ze nou de opdracht saboteerde of niet, want dat deed MM al voor haar..........

ofzoiets...

Maar ik denk ook: stille wateren, diepe gronden.... maarja zul je net zien ist gewoon Yvon
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 17:16
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Muzikale hint schiffers fm:

"nee ik heb ja niks te klagen
Wie dot mij wat, wie dot mij wat, wie dot mij wat vandage"
'k Soll wel zeggen ja het mag wel zo"

Van het liedje:

Skik - Op fietse
(vh album: "niks is zoas 't lek")

Dacht eerst van, heej.. de mol zit dus bij het fietsgroepje, maar lees net op het wieisdemol.nl forum dat Op fietse drents voor Uit fietsen is.. hmm..
Oud 28-02-2005, 18:14
geen punt.
geen punt. is offline
Tja die stomme muzikale hints...
Oud 28-02-2005, 21:19
Fay
Fay is offline
ik heb al vanaf begin gezegd yvon jaspers is de mol!

en marc-marie, die man is echt grappig, hij snapt het spel echt heel goed
Oud 28-02-2005, 21:47
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 28-02-2005 @ 18:16 :
Dacht eerst van, heej.. de mol zit dus bij het fietsgroepje, maar lees net op het wieisdemol.nl forum dat Op fietse drents voor Uit fietsen is.. hmm..
Ja? Nou? Wat dacht jij dan wat 'op fietse' was? Dat je op een fiets zit? Dat is bij 'uit fietsen' tog ook zo?
Ik snap het niet..
En ik denk dat Marc-marie de mol is. En ik ga vanaf nu gewoon altijd op hem stemmen bij de pool. Niet meer spreiden voor mij.
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog? Weinig zeker..
Geen eeuwige eer voor mij
Oud 28-02-2005, 21:54
geen punt.
geen punt. is offline
Ja ik snap het verschil op/uit fietsen ook niet

Even kijken hoor, er komt nu nog één aflevering waarin iemand afvalt (#8), nog één aflevering waarin ze met z'n drieen zijn (#9) en dan vlák voor de bekendmaking wordt deze beeindigd en dan wordt het in de laatste aflevering bekend (#10) en dan laat de mol z'n streken zien en komen de hints naar voren. Het zou ook kunnen dat er volgende aflevering niemand uit gaat en dat er dus 11 komen.

Het schijnt trouwens dat er gigantisch veel spelvouten overal in zitten of letters teveel. Op wieisdemol.com staan er een hoop bij elkaar en een groot deel van die letters vormt een groot deel van de naam van Marc-Marie Huijbregts. Dat vond ik wel erg opvallend, mss dat ze dit jaar in plaats van stomme nummers stomme letters doen...
Oud 28-02-2005, 22:04
Hyphen
Hyphen is offline
Okee, danku geen punt.
Maar ik vind het egt zo moeilijk.. Misschien moet ik ook maar es actief op widm.nl gaan puzzelen.
Je sait doet het trouwens niet bij mij.. Het ligt niet aan dot.tk want die banner van hun doet het wel..
Oud 28-02-2005, 22:47
geen punt.
geen punt. is offline
Hmm nee ik kom er ook niet in... bandwith probleempske misschien. Mss dat ie het morgen (1 maart) weer doet en anders zoek ik wel een andere oplossing.
Oud 28-02-2005, 23:05
Balance
Balance is offline
Hier staat een mp3 van MM en Isabels avontuurtje op het strand

GEWELDIG
Oud 01-03-2005, 10:31
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 28-02-2005 @ 22:47 :
Ja? Nou? Wat dacht jij dan wat 'op fietse' was? Dat je op een fiets zit? Dat is bij 'uit fietsen' tog ook zo?
Ik snap het niet..
En ik denk dat Marc-marie de mol is. En ik ga vanaf nu gewoon altijd op hem stemmen bij de pool. Niet meer spreiden voor mij.
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog? Weinig zeker..
Geen eeuwige eer voor mij
Ik ben echt wazig bezig de laatste tijd. Vergeet steeds neer te zetten wat ik eigenlijk wil zeggen. Het zou misschien kunnen betekenen dat het gaat over "Uit fietsen gestuurd worden"? En dat de mol dus niet in het fietsgroepje zit?
Oud 01-03-2005, 10:33
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
ow, en antwoord op je andere vraag:

Nog 2. Deze week gaat er nog 1 iemand uit en de finale is dan tussen de overgebleven 3. 1 is de winnaar, 1 de mol, en 1 de verliezer.

Edit:

11 maart is de finale, 18 maart de ontknoping. Mensen van widm.nl hebben naar de avro gebeld erover

Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 11:26.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 12:07
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 01-03-2005 @ 11:33 :

Edit:

11 maart is de finale, 18 maart de ontknoping. Mensen van widm.nl hebben naar de avro gebeld erover
Erheen gebeld? Hehe.. Wat een verslaafden..
Maar met 'uit fietsen' wordt dat denk ik niet bedoeld hoor! Daarmee wordt bedoeld dat je erop 'uit' gaat, en dus in het fietsgroepje zit. Denk ik hoor..
Oud 02-03-2005, 12:31
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 01-03-2005 @ 13:07 :
Erheen gebeld? Hehe.. Wat een verslaafden..
Maar met 'uit fietsen' wordt dat denk ik niet bedoeld hoor! Daarmee wordt bedoeld dat je erop 'uit' gaat, en dus in het fietsgroepje zit. Denk ik hoor..
Zou natuurlijk ook kunnnen. Stelletje verwarringzaaiers daar..
Oud 04-03-2005, 13:11
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline

ik weet t niet meer!!!

Yvon of Isabelle eruit denk ik... als Yvon er uit gaat is Isa de mol en als Isa er uit gaat dan is Yvon de mol...

of MM...

IKKE NIET MEER WETEN
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 20:58
Anne
Anne is offline
Dit is echt mijn beste seizoen tot nu toe! Aflevering 1 voorspelde ik de finale precies zoals het er nu uitziet: Yvon, Marc-Marie en Lottie.
Oud 04-03-2005, 21:46
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 04-03-2005 @ 14:11 :

ik weet t niet meer!!!

Yvon of Isabelle eruit denk ik... als Yvon er uit gaat is Isa de mol en als Isa er uit gaat dan is Yvon de mol...

of MM...

IKKE NIET MEER WETEN

Isabelle is eruit.

Ik denk nog steeds dat MM niet de mol is, omdat dat teveel voor de hand lag de afgelopen afleveringen. Daarbij hield hij zich vandaag erg rustig, alleen bij het godzilla spel was hij erg irritant, maar meer op een kinderachtige manier dan op een mol manier.
Oud 04-03-2005, 21:48
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Aflevering 8, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
On-be-grij-pe-lijk. Isabelle is naar huis. Er zijn mensen (ik noem geen namen) die graag in haar schoenen hadden gestaan. Hij (oeps) had er wel raad mee geweten.

Maar goed, het waren weer twee mooie dagen. Lekker weer, een dagje op het strand, lekker eten en we konden ons eens heerlijk uitleven met een schietspelletje. Behalve Isabelle dan, want zij had wat last van haar maag. Bij dat zoeken naar de vliegers had ik trouwens wel de indruk dat we een beetje op vakantie waren met z’n allen. Laten we wel wezen: dat zijn toch
eigenlijk dingen die je als kind op vakantie deed. Grappig om te zien hoe zo’n groepje redelijk volwassen mensen daarmee omgaat. Net als dat schieten trouwens; het leek wel kermis. Het is maar goed dat de finale voor de deur staat, want ik denk dat de wil om geld te verdienen een beetje is verdwenen. En voor een mol als ik is daar weinig eer aan te behalen. Eens kijken of ik in de laatste aflevering de pot nog een beetje verder kan laten slinken.

* * * * * * * * * * * * * * * *

Denk persoonlijk niet dat we iets met die verspreking kunnen, want misschien dat de mol zelf ook misschien naar huis wil, en kan mm dus de mol zijn, of juist niet de mol zijn.
Oud 04-03-2005, 23:17
Briseïs
Briseïs is offline
Ha, ik wist dat Isabelle eruit ging !

Ik ga nog steeds voor Lottie. Denk ik.
Oud 04-03-2005, 23:26
Faerie
Faerie is offline
Ik heb het verdorie gemist. Wel door een etentje bij de Griek dus dat is verder niet erg....
Maar nu wil ik op mijn gemakje lekker Aflevering 8 gaan kijken op de pc krijg ik een error
Is dat bij jullie ook?

Kuz!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 09:52
Severus
Severus is offline
Een leuke aflevering, ik vond vooral dat schietgedoe met Godzilla heel cool. Wel grappig dat Yvon heel goed was met dat schieten, en dat Yvonne in seizoen 2 dat ook was (die was ook kolonel in het leger, maar verloor helaas wel met dat schietspelletje).

Ik moet wel zeggen dat ik het vuil vond van Marc-Marie om iedereen te gaan afschieten, maar we zullen maar zeggen - boontje komt om zijn loontje.

Ik vond het allemaal wel een beetje zielig voor Isabelle, ze was echt een beetje een buitenstaander geworden.

Maar goed, mijn Mollenlijstje is nu:

1. Yvon.
2. Marc-Marie.
3. Lottie.
Oud 05-03-2005, 11:43
Verwijderd
Je Moeder!

Eerste opdracht was saai, maar Godzilla was leuk. Marc-Marie die iedereen afschoot....
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 11:54
Freshh~
Freshh~ is offline
ja dat 'killer-queen' hoofd dat hij trok
alle mensen die ik nièt verdacht vond zijn eruit (eindelijk een keer goed) behalve yvon dus en ik ben bang dat zij de mol is
daar gaan mijn punten..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 12:48
Goede Fee
Goede Fee is offline
Marc-Marie tegen Yvon, als zij schreeuwt dat hij dichterbij moet komen om Godzilla af te schieten:
"Ja...euh, volgens mij is Godzilla jouw vriendin!"

OMG! Ik kwam niet meer bij!
Oud 05-03-2005, 13:58
Zozo
Zozo is offline
Ik vond deze drie zo overduidelijk fouten maken, dat ik ze van m'n lijstje afhaalde. Nu zijn ze dus nog over. Slechte mollen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 14:07
Verwijderd
Van Isabelle kon ik ook nog wel voorspellen dat ze de mol niet was. Gaat ze eruit
Ze zouden het alle 3 kunnen zijn. Dan maar Lottie, die heb ik de meeste stemmen gegeven in de poule
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 14:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
Zozo schreef op 05-03-2005 @ 14:58 :
Ik vond deze drie zo overduidelijk fouten maken, dat ik ze van m'n lijstje afhaalde. Nu zijn ze dus nog over. Slechte mollen
een mol is niet slecht als hij/zij duidelijk fouten maakt. Een mol is slecht als iedereen ziet dat hij/zij de mol is. Als iemand zó veel fouten maakt dat je bijna denkt 'dat kan hem dan toch niet zijn', dan doet een mol het toch goed.
Oud 05-03-2005, 15:38
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Wat wel zwaar irritant was, was die muziek tijdens die vliegeropdracht.

uit The Last Samurai trouwens, maar toch, iets te dramatisch..
Oud 05-03-2005, 16:12
Verwijderd
Ik denk al heel lang dat MM de mol is, en dat denk ik nog steeds.. Geen idee waarom, ik vind het gewoon echt een mol
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 16:32
Schoenveter
Schoenveter is offline
Grmbl, ik weet het niet!

Ik ging voor Lottie, maar dat ging Isabelle ook, en die ligt eruit.

Irritant!
Oud 05-03-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Schoenveter schreef op 05-03-2005 @ 17:32 :
Grmbl, ik weet het niet!

Irritant!
Dat wéét je dus niet.

De biechten tijdens de test zijn gemonteerd naar keuze, tis een grote crap.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 18:27
JCL
JCL is offline
Denk dat M-M de mol is. Hij ligt helemaal in de groep, hij is van zichzelf een mol en daarom valt hij niet op. Als hij het niet is dan wint hij, weet ik zeker.

B.t.w. die lottie is nog best wel lekker
Oud 05-03-2005, 19:20
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
JCL schreef op 05-03-2005 @ 19:27 :
Denk dat M-M de mol is. Hij ligt helemaal in de groep, hij is van zichzelf een mol en daarom valt hij niet op. Als hij het niet is dan wint hij, weet ik zeker.

B.t.w. die lottie is nog best wel lekker
yvon kan de mol ook heel goed zijn
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 19:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Schoenveter schreef op 05-03-2005 @ 17:32 :
Grmbl, ik weet het niet!

Irritant!
Isabelle heeft niet voor Lottie gekozen.
In d'r dagboek zegt ze dat ze een duidelijk gevoel had (Lottie) maar dat ze uiteindelijk met d'r verstand gestemd heeft.
Oud 05-03-2005, 20:50
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Milk schreef op 05-03-2005 @ 18:27 :
Dat wéét je dus niet.

De biechten tijdens de test zijn gemonteerd naar keuze, tis een grote crap.
ja dat bleek toen met jim en gijs ook zo te zijn
ik ben echt benieuwd
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:49
Hyphen
Hyphen is offline
Ben egt opgelucht dat Isabelle eruit is. Als zij nu in de finale was gekomen moest ze wel de mol zijn omdat ze echt zo dom overkomt soms, ze zou nooit die vragen goed kunnen hebben zo'n lange tijd. En dan was mijn hele theorie naar de kloten.
Maar goed, ze is er wel onwijs lang in gebleven, dus dom is ze niet. (of ze kan goed gokken.. )
Heb zin in de finale! Is het wel es gebeurd dat er geen winnaar was omdat de 2 niet-mollen op elkaar stemden? Of kan dat niet?
Oud 06-03-2005, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 06-03-2005 @ 15:49 :
Heb zin in de finale! Is het wel es gebeurd dat er geen winnaar was omdat de 2 niet-mollen op elkaar stemden? Of kan dat niet?
Ja haha!
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af!

Nog niet eerder voorgekomen.
Maar ik denk dus dat Marc-Marie de mol is, en Yvon en Lottie stemmen op dit moment nog op elkaar. Dus als dat zo blijft en ik heb gelijk...
Dan klopt het dus niet wat Madame Groothuizen zegt: Wie wordt de winnaar? Wie weet het antwoord op de vraag: "Wie is de mol?"
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 15:03
Hyphen
Hyphen is offline
Ik denk idd ook dat Marc-Marie de mol is.
En als de winnaar degene is die weet wie de mol is (en Yvon en Lottie stemmen op elkaar) dan wint Marc-Marie! Hahaha! Zou wel lollig zijn.
Oud 06-03-2005, 15:03
Verwijderd
Nog een reden voor mij waarom Marc-Marie de mol zou zijn:
Hij is een gangmaker in het programma. Daarom zou een keuze van de programmamakers kunnen zijn hem de mol te laten zijn, om hem tot het einde in het spel te houden.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 15:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 06-03-2005 @ 16:01 :
Ja haha!
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af!

Nog niet eerder voorgekomen.
Maar ik denk dus dat Marc-Marie de mol is, en Yvon en Lottie stemmen op dit moment nog op elkaar. Dus als dat zo blijft en ik heb gelijk...
Dan klopt het dus niet wat Madame Groothuizen zegt: Wie wordt de winnaar? Wie weet het antwoord op de vraag: "Wie is de mol?"
Ik denk dat dan gewoon de persoon die het grootste percentage van de vragen goed heeft wint.
Of moeten ze in de laatste test enkel een naam noemen en niet meer al die vragen?
Oud 06-03-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 06-03-2005 @ 16:54 :
Ik denk dat dan gewoon de persoon die het grootste percentage van de vragen goed heeft wint.
Of moeten ze in de laatste test enkel een naam noemen en niet meer al die vragen?
Nee nee.
Ja tuurlijk, dat verwacht ik ook.
Maar het zou wel een beetje een anticlimax zijn.
Dan is de winnaar toch geen echte winnaar.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 17:07
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 06-03-2005 @ 16:01 :

Maar ik denk dus dat Marc-Marie de mol is, en Yvon en Lottie stemmen op dit moment nog op elkaar.
Nogmaals: dat weet je dus niet.

Het zou me niks verbazen als een van de kandidaten de mol al een tijd in de smiezen heeft, was vorig seizoen ook zo, behalve dan in de biechten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 17:25
Severus
Severus is offline
Afgezien van de Mol, wie denken jullie dat de winnaar en verliezer kan/zal zijn?

Voor mij is het:

Mol: Yvonne.
Winnaar: Lottie.
Verliezer: Marc-Marie.

Oud 06-03-2005, 17:39
Balance
Balance is offline
Mol: Marc-Marie
Winnaar: Yvon
Verliezer: Lottie
Oud 06-03-2005, 19:14
peaceflower
peaceflower is offline
Ook deze serie zat ik weer op de verkeerde mol.
Isa weg, en nu weet ik het echt niet meer. Omdat ik vanaf het begin al denk dat de mol een vrouw is, en ik een gruwelijke hekel heb aan Yvon (ik hoop dat zij verliest!!) ga ik maar voor Lottie. En Marc-Marie zal dus de winnaar worden.
Oud 06-03-2005, 19:39
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-03-2005 @ 15:44 :
een mol is niet slecht als hij/zij duidelijk fouten maakt. Een mol is slecht als iedereen ziet dat hij/zij de mol is. Als iemand zó veel fouten maakt dat je bijna denkt 'dat kan hem dan toch niet zijn', dan doet een mol het toch goed.
Ja vind ik ook. Vooral YvoN heeft dat slim aangepakt dan, want die was de hele serie zó verdacht dat ik haar nooit echt verdacht vond.

Ik denk:
Mol: M-M
Winnares: Lottie
Verliezer: YvoN (maar ik hoop zó dat ze wint, ze is gaaf!!)

Mocht YvoN de mol zijn dan denk ik dat M-M wint. Als Lottie de mol is wint YvoN. Leuke driehoek
Reageren

Regels voor berichten