Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Naief vind ik jouw mening...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En tegen Abt van Sion zou ik willen zeggen: Hey Abbie, ga lekker een relatie-hulpboek schrijven als je het zo goed weet, maar val ons niet lastig met je arrogante superioriteitsgevoel. ![]() Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 14:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Opeleidingsniveau wil lang niet altijd wat zeggen. Door omstandigheden kan iemand die ontzettend intelligent is, belanden op het VMBO en iemand met een niet al te hoog intellect kan misschien wel de HAVO of het VWO gedaan hebben.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk gaat het om het denkniveau. Het is naief om te denken dat mensen echt puur op de termen mbo, hbo en wo afgaat. Vrijwel niemand doet dat. Je merkt aan de persoon zelf op welk niveau hij of zij werkelijk zit. Maar over het algemeen zitten voornamelijk vmbo'ers wat mij betreft op een te laag denkniveau. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-> Wie zij is bepaalt wat voor school en studie ze doet/gedaan heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() IQ hangt dan wel samen met opleidingsniveau, over het algemeen doet iemand met een hogere IQ een hogere opleiding. (natuurlijk zijn er wel weer uitzondering: mensen met een hogere IQ die problemen hebben met leren of gewoon geen zin hebben/niet gemotiveerd/niet kunnen en daarom een lagere of geen opleiding doen etc). Ik doe ook HBO omdat ik het veel leuker vind, terwijl ik WO makkelijk aankan. Waar het belang in een realtie daarom denk ik eerder mee te maken heeft is EQ (dat ook weer samenhangt met IQ denk ik). Weer over het algemeen hebben, denk ik, mensen met een hogere IQ ook een hogere EQ. En als je op dat gebied op hetzelfde niveau zit klikt het. Daarnaast zijn er zat mensen die heel intelligent (IQ) zijn, maar die gewoon op sociaal niveau niet zo ontwikkeld zijn (EQ). Of mensen die geen hoge IQ hebben, maar dit juist gecompenseerd wordt met een hoge EQ. Hierdoor zouden mensen met een lage en hoge opleidingsniveau ook gewoon op dezelfde lijn kunen zitten omdat ze met hun EQ ook op hetzelfde niveau ztten. Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 12:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er iets irritant is, dan is het wel het uiterst misplaatste beeld dat veel (v)mbo'ers blijkbaar hebben van vwo'ers en studenten, die allemaal lui zouden zijn en maar van geluk moeten spreken dat het ze allemaal komt aanwaaien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Liefde & Relatie |
opleiding- en intelligentieniveau belangrijk? Sanoeske | 197 | 02-05-2005 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen vallen op mannen met een vlotte babbel??? PierdeRegenworm | 75 | 10-02-2005 17:21 | |
Liefde & Relatie |
MBO= afknapper voor je moeder? Verwijderd | 88 | 05-06-2003 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Enquete (kleine moeite..) lady short | 50 | 14-12-2002 16:09 |