|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer kun je naar de L&R Dott meet? (vr/za) | |||
7/8 maart |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 57.89% |
14/15 maart |
7 | 36.84% |
28/29 maart |
6 | 31.58% |
4/5 april |
8 | 42.11% |
11/12 april |
6 | 31.58% |
18/19 april |
7 | 36.84% |
25/26 april |
9 | 47.37% |
2/3 mei |
10 | 52.63% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wanneer wordt er nou een knoop doorgehakt? Anders zegt Dott gewoon wanneer, wie wel kan leuk en aardig, wie niet kan jammer dan. Want zo blijven we bezig
![]()
|
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ![]()
|
Oeh, hip! Ik weet nog niet wat ik dat weekend doe, maar zodra ik meer weet, weet je gelijk of ik meega of niet... ('t Zou zomaar kunnen zijn dat ik dat weekend in Antwerpen zit. Jeetje, zo kom ik nooit aan een meeting toe
![]()
||
Citaat:
ik uh... ben niet blond ofzo hoor ![]() L&R Meeting bij Dott Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen)
|
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig)
|
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig)
|
Verwijderd
|
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Sidhe (incl slaapplek please!) Laatst gewijzigd op 02-03-2008 om 15:30. |
![]() |
|
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei (tot zaterdag 3 mei) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2)
|
haha, oke, ik kan ongeveer 3 of 4 mensen in mijn huis hebben.
Ik heb een bank.. (best comfortabel) Maar jullie moeten zelf ff matjes/slaapzakken enz meenemen. En het kan zijn dat er hier en daar een kat langs je heen vliegt ![]() L&R Meeting bij Dott Wanneer? Vrijdag 2 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 3 mei, een uurtje of 16.00??) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2)[/
|
L&R Meeting bij Dott
Wanneer? Vrijdag 2 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 3 mei, een uurtje of 16.00??) Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott ![]()
||
Citaat:
Dan zit ik bij deze vol ![]() Dus iedereen die bij mij blijft, op neko na, ff een matje/kussen/slaapzak oid meenemen. Tenzij 1 van jullie op mijn bank wi slapen.. dan is er geen matje nodig
||||
Citaat:
En dan zorg ik wel dat de katten ff op een andere kamer zitten ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
oh ja echt wel ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Aangezien het pas in mei is en er tegen die tijd waarschijnlijk al wel een nieuw persoon in de vrije kamer zit, kan ik hier niet echt veel mensen herbergen. ![]()
||
Citaat:
hahaha, wat zeg je dat toch weer romntisch, kan zo in een vakantie brochure
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|