Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het onjuist dat je voorbij gaat in het feit dat als iemand 'voor de staat werkt' hij ook voor zichzelf werkt. De staat zorgt voor gezondsheidszorg, onderwijs en politie!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
SP: ik houd niet van communisme, en deze partij gaat toch wel aardig die kant op...
Groenlinks: Als die Paul Rosenmüller nog er zat, zou ik deze partij nog wel overwegen. PvdA: Ik vond die Wim Kok een hele goeie. Hij is echt de stem van het volk en hij straalt vertrouwen uit. CDA: Als Jaap de Hoop Scheffer nog lijsttrekker was, dan zou ik op deze partij stemmen. Ik vond het zwak van de heer Balkenende dat hij de formatie met de PvdA heeft afgebroken vanwege 'gebrek aan chemie'. Iedereen kan begrijpen dat dit een inhoudsloze kreet is. VVD: Je kunt niet alsmaar doorbezuinigen, want dat schaadt het land ook weer (ik denk aan de tijd toen Lubbers aan de macht was), iets wat de heer Zalm uit het oog verliest. LPF: ik kan niet begrijpen dat iemand daarop stemt. Zeker als je gehoord hebt dat Pim Fortuyn ook geen vertrouwen had in zijn lijstleden. (Ach ja, nog altijd beter dan het Vlaams Blok van Fillip de Winter, waar tegenwoordig geloof ik 25% van de stemmen naartoe gaat. Ik vind dat het Vlaams Blok wel alle problemen van integratie ziet enzo, maar er geen enkele oplossing voor heeft. ) SGP: Net wat te conservatief Christelijk. CU: Hier zou ik dus op stemmen.
||
![]() |
Citaat:
Noem je dat nou sociaal? |
![]() |
||
Citaat:
5 euro is op een bedrag van 10 euro veel. 25 euro is op een bedrag van 500 euro weinig. Kan er dan dus best wel af, ook al is het 5 keer meer.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politieke partij voor Jongeren Annefleur28 | 37 | 03-12-2011 08:44 | |
Jouw politieke partij WärteR | 153 | 21-11-2006 18:07 | |
De ideale politieke partij ijscoman | 18 | 05-11-2006 12:27 | |
Lid politieke partij Barry K | 159 | 23-02-2006 21:14 | |
Wat zijn de plannen van politieke partijen als het gaat om studeren? DaaF | 5 | 21-10-2002 11:18 | |
Wat is het nut van een politieke partij? Yvet | 11 | 11-05-2002 13:16 |