Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wuhh..Ik stond er eigenlijk nooit zo bij stil dat het 'anders' was ofzo, maar ik hoor de laatste tijd echt heeel vaak dat ik een witte huid heb. En dan steenvast gevolgd door de volwassenen die zeggen 'maar dat maakt niet uit hoor'. (Waarom zeg je het dan? Ja ik weet dat ik een witte huid heb..Do I care..
![]() Ik ben trots op mijn witte melkhuidje en ik weet dat het nooit bruin word. Ja, das pech.. Kan ik niet mee zitten. Ik heb wel altijd mn sproeten (heb er echt veel) vervloekt, maar ik begin ze nu onderhand ook wel een beetje te accepteren.. Er moet toch iemand op deze wereld zijn die het ook 'mooi' vindt en voor wie ik 'de mooiste' kan zijn?... Rood haar..mjaa..Mijn 'eigen' haarkleur wordt altijd anders genoemd. In mijn leven ben ik al blond, bruin, rood, oranje geweest. (nee het was dezelfde kleur, het werd alleen altijd anders genoemd). Het is eigenlijk gewoon een beetje rossig, er zit een soort van gloed overheen ofzo... Opzich ben ik wel tevreden met mn haarkleur.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
laat ik de *scheldwoorden* gaan opnoemen...
*ROOIE!!!* * Hee roodkapje!* *Zijn je luizen ongesteld ofzo* *stoplicht* *spring eens op groen!* *vuurtoren* *pipi langkous!!* Sneu eigenlijk....er had er veel meer...maar ik kom er niet neer op.. *zucht*
|
naja je hebt vele kleuren rood (of oranje of rossig enz.. ) haar en volgens mij is net zoals met andere haarkleuren geen een rooie hetzelfde qua haarkleur.......
Als ik de foto's hier zie is mijn haar toch weer donkerder rood, het meeste wat ik hier zie is wat oranjeger.. maar allemaal even mooi! ik had gewoon van stoplicht mn mailadres gemaakt.... en niemand die mn mailadres vergat hoor! |
![]() |
||
Citaat:
*rooie dakduivel....... *rood haar is biggetjeshaar en biggetjeshaar is lelijk....... |
![]() |
|
..uhm, niet anders dan andere meisjes?Ik bedoel, niet vanwege hun haarkleur in ieder geval. Denk ik.
Rood haar is opzich niet bijzonder, toch? Ik snap niet dat sommige mensen er altijd opmerkinen over moeten maken. "Stoplicht!" "Pippi Lankous!" En wat heb je nog meer. Maar ook positive reacties. Achja. Lief hoor. Maar valt het dan zo op. Vraag ik me af. (En ja. Ik heb rood haar. En ik ben er niet echt blij mee. Want zwart-wit haar is mooier. Maar dat staat niet. Maar stiekum is donkerrood ook wel leuk. Niet bijzonder. Maar wel leuk, toch. En wat een onzinnigheid. Maar wel leuk, hoor. Om eens over iets onzinnis te uhm...lullen.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ooooh rood , nu ben ik jaloers , echt waar rood haar vind ik meetsal erg mooi , het geeft gewoon iets speciaals ...
natuurlijk heeft het vaak wel veel negatieve punten (je bruint niet gemakkelijk , verbrand onmiddelijk) maar dat geeft toh ook iets speciaals , want er zijn ook weer mensen die van withuidjes houden . (niet slecht bedoelt) eerlijk je mag er trots op zijn op je rode haar , heb al vaak roodharige meisjes gezien waarvan ik dacht ik zou er ook wel zo willen uitzien |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit is misschien wel mijn mening, maar ga er maar vanuit dat dat de beste mening is! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lang rood haar bij een meisje? love-in-the-air | 89 | 22-09-2013 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 Vlindertje | 500 | 24-04-2009 21:54 | |
Psychologie |
scheldt jij mensen uit naar wat ze dragen? fuchsia | 143 | 07-12-2005 16:03 | |
Lifestyle |
Post hier je plaatjes van lekkere geile goths. Verwijderd | 346 | 07-07-2005 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Een discussie in de les Verwijderd | 8 | 18-05-2005 18:21 |