Advertentie | |
|
![]() |
|
Het kromme aan de situatie is dat als Jackson de boeken LETTERLLIJK scene voor scene zou verfilmen, de helft zou beginnen te mekkeren dat alles zo voorspelbaar en slaafs in elkaar gedraaid is. Ik heb duizend keer liever de aanpak die Jackson gekozen heeft, dan een saaie karbon copy. Ik ben overigens van mening dat de films de boeken ruimschoots overtreffen, ook mede dankzij de aanpassingen.
|
Heb best veel slecht films gezien. Maar de film die me het meest is bijgebleven (vanwege de ultraslechte rolkeuze van mijn held Alan Rickman (HOE HEEFT HIJ DAT IN GODESNAAM KUNNEN DOEN))
An Awfully Big Adventure. Nou, dat adventure is een groot misbaksel, een disaster. Wat een saaie drolfilm. Niemand kent hem hier denk ik ook... (wees blij)
|
ik lees vaak iets over een film voor ik hem kijk, en als ik wat ga huren vraag ik aan een vriend van me die daar werkt wat ik echt moet zien, daarom zie ik niet zo veel hele slechte films.
Ik heb wel een keertje in de sneak previeuw wind talkers ofzo gezien, met nicolas cage. Die film is ZO SLECHT, elk cliche dat er bestaat is daar overduidelijk aanwezig, en de aktie is zo fake, ik bedoel, de dooie japaners vliegen je om de oren, ik moest denken aan hot schots, en das geen goed teken voor een oorlogs drama. Tuurlijk zijn die drama fims op rtl4 nog veel slechter, maar die zijn gemaakt met een buget niet veel groter dan mijn kleed geld ![]() Zo dat lucht op ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Friday after next.. echt mensen daar zit geen verhaal in of niks, het is heel saai, tenzij je een 'nigga' bent, misschien vind je het dan geweldig... ik hoor daar niet bij..
Volle maan is nog slechter, vooral die stomme nep accenten (ik zeg niet dat ik het beter kan, maar ze hadden het net zo goed niet kunnen doen) Jeepers Creepers (eerste deel.. tweede heb ik niet gezien) op meer kan ik even niet komen |
![]() |
|
Niet de slechtste film ooit, maar 'Good Bye Lenin' vond ik erg tegenvallen. Die film deed me echt helemaal niks. Misschien lag het aan mijn stemming op dat moment. Ik zal 'm nog eens kijken gezien de lovende recensies die de film krijgt.
Gayniggers from Outer Space is geweldig. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Games |
Gizmondo v.s Nintendo DS v.s Sony PSP ?? freakinaround | 45 | 07-11-2004 11:36 | |
Films, TV & Radio |
ik heb me net toch een slechte film gezien!!! sjappie666 | 33 | 19-08-2004 19:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
Ga niet naar "Black hawk down"! Verwijderd | 47 | 07-03-2002 18:42 |