Oud 03-02-2010, 14:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ok. Dat doe ik ook nooit meer.

dat duiken??? wadan?
Advertentie
Oud 03-02-2010, 14:15
Verwijderd
Hebben jullie ervaring met het overmaken van geld naar iemand van marktplaats en je adres geven? Het gaat maar om een paar euro maar ik heb geen zin om genaaid te worden. hoe kan je nou weten of je iemand kunt vertrouwen.
Oud 03-02-2010, 14:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hebben jullie ervaring met het overmaken van geld naar iemand van marktplaats en je adres geven? Het gaat maar om een paar euro maar ik heb geen zin om genaaid te worden. hoe kan je nou weten of je iemand kunt vertrouwen.
niet, maar meestal kom je er in de communicatie wel achter.

als de tekst op marktplaats geen indruk geeft moet je even een mailtje sturen en kijken hoe het antwoord er uitziet.
Oud 03-02-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Geen ervaring, maar je kan misschien een adres of naam van de aanbieden vragen voor de zekerheid? Mocht ie je dan oplichten om die paar euro, heb je iig iets om je aan vast te klampen.
Verwijderd
Citaat:
ik heb alleen ervaring met het opsturen van spullen naar mensen van marktplaats maar heb altijd netjes mijn geld gekregen
Missy
Missy is offline
Citaat:
dat duiken??? wadan?
Koud vooral. In een meer is toch een stuk minder leuk dan gewoon in het zwembad. We mochten ons ook gaan omkleden waar iedereen bij was. Niet zo'n succes.
Oud 03-02-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
niet, maar meestal kom je er in de communicatie wel achter.

als de tekst op marktplaats geen indruk geeft moet je even een mailtje sturen en kijken hoe het antwoord er uitziet.
ja, zie net dat ik een mailtje terug heb. Het ziet er wel betrouwbaar uit, ik kan ze ook ophalen maar dan moet ik helemaal naar het wateringse veld (of wateringse kankerveld zoals ze dat hier noemen) en daar ben ik meer dan 1 keer verdwaald.
Oud 03-02-2010, 14:19
Verwijderd
Oke DK'ers hebben dus over het algemeen goede ervaringen. Dan ga ik ze maar laten opsturen
voor die paar euro is het dan maar jammer als het toch niet te vertrouwen blijkt.
Oud 03-02-2010, 14:22
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Gaan jullie ook verkleed nineties style?
Is wel de bedoeling, ik zoek wel wat kleuren bij elkaar die niet bij elkaar passen.
Oud 03-02-2010, 14:22
Tink*
Tink* is offline
Ik heb net een leren jas van marktplaats binnen die ik heb betaald + adres gegeven en dat is goedgegaan gelukkig.
Oud 03-02-2010, 14:24
Verwijderd
Ik heb 2 paar beenwarmers besteld bij marktplaats.
Oud 03-02-2010, 14:24
Verwijderd

zal ik hier gaan wonen?
Oud 03-02-2010, 14:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oke DK'ers hebben dus over het algemeen goede ervaringen. Dan ga ik ze maar laten opsturen
voor die paar euro is het dan maar jammer als het toch niet te vertrouwen blijkt.
je moet het ook zo zien: niemand neemt de moeite om iemand op te lichten voor 2 euro. dat doe je met laptops of auto's ofzo
Oud 03-02-2010, 14:26
Verwijderd

windows
Oud 03-02-2010, 14:26
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 03-02-2010, 14:28
Verwijderd
en ik heb hoofdpijn en de bovenbuurman luistert herrie, dus ik moet naar buiten. Maar het is te koud om zomaar buiten rond te gaan hangen. Wat zal ik buiten gaan doen?
Oud 03-02-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
en ik heb hoofdpijn en de bovenbuurman luistert herrie, dus ik moet naar buiten. Maar het is te koud om zomaar buiten rond te gaan hangen. Wat zal ik buiten gaan doen?
Naar een winkel sjokken de supermarkt ofzo
Verwijderd
eerst maar eens boodschappen. Ja.
Verwijderd
heeft de WSPA jou ook beren"foto's" gestuurd rationeel?
Verwijderd
oeh ja te voet ernaartoe, dat is een goed idee, het is heel zonnig hier
Oud 03-02-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
je moet het ook zo zien: niemand neemt de moeite om iemand op te lichten voor 2 euro. dat doe je met laptops of auto's ofzo
Ja dat zei ik gister ook tegen elmer, maar toen zei hij weer van ja maar misschien licht diegene iedereen op voor kleine bedragen maar goed het zal wel loslopen allemaal.
Citaat:
Oud 03-02-2010, 14:35
Verwijderd
Geachte heer, mevrouw,

Er is binnen een straal van 5 kilometer van uw woonadres Q-koorts vastgesteld op een melkgeiten- of melkschapenbedrijf.

Ik woon in Utrecht niet in Schin op Geul ofzo
Oud 03-02-2010, 14:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
heeft de WSPA jou ook beren"foto's" gestuurd rationeel?
per post of per email? ik heb namelijk nog niets

en wat zijn "foto's"?
Oud 03-02-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
per post of per email? ik heb namelijk nog niets

en wat zijn "foto's"?
Post. En dat zijn plaatjes die zo zijn vormgegeven dat het de bedoeling is dat je denkt dat ze vers uit de polaroid van de fotograaf zijn gerold. Met een persoonlijk tekst van hem op de achterkant.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
No picz.

Ik zit partymuziek te verzamelen voor mijn nineties feest. Echt jezus wat een kutpaupermuziek. Dat wordt een supermooi feestje.
Wil je de cd-collectie van mn vriend lenen? Je mag hem houden na afloop.
Verwijderd
Hoe dan ook, het zijn vet zielige beren meestal lees ik die shit die ze me sturen nooit want ik trek het maar slecht
Oud 03-02-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Martiño
Martiño is offline
Wat is de WSPA?
Verwijderd
World Society for the Protection of Animals
Oud 03-02-2010, 14:53
Rationeel
Rationeel is offline
ik ging doneren omdat ik dacht dat ik dan zo'n snowy zou krijgen, maar dat was een organisatie meteen andere afkorting
Oud 03-02-2010, 14:53
Martiño
Martiño is offline
Ah dat dacht ik al ja. Van die reclame met die beer in die kooi.

Goh Rationeel, had niet verwacht dat je daar lid van was!
Oud 03-02-2010, 14:54
Martiño
Martiño is offline
Oh
Rationeel
Rationeel is offline
Martiño
Martiño is offline
Hm, ik weet niet of een of een nu meer geschikt is
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Heeft jouw vriend allemaal hitzones ofzo? Ik mag voor je hopen dat ie ze niet vaak meer draait.
Tink*
Tink* is offline
Omg.
Rationeel
Rationeel is offline
maar ik doneer nu al heel lang braaf aan de wspa, wat ik eigenlijk nog een betere organisatie vind.
Verwijderd
Ik vind mijn post in het ovgettertopic zo leuk dat ik 'm ook hier post. Ik voelde me vandaag lekker bitchy

Citaat:
Ik stond op het station op de bus te wachten en rookte een sigaret op een plek waar ik niemand tot last was. Ik zie op een gegeven moment een meisje tegen haar vriendje gebaren dat ze niet tegen rook kan. Best leuk maar ze stond op dik 20 meter afstand. Whatever. Loopt ze op een gegeven moment in de bus en omdat het druk was gingen ze ook allebei achterin zitten. Zegt ze tegen die vriend in het Spaans 'oh bah moet ik naast kerel zitten die stinkt'. Dus ik gaf haar even mijn meeste arrogante blik ooit en zei 'El humo del tabaco es un regalo para ti. Sea mas cortes y tienes inconveniente en sus palabras, la gente en Holanda hablan espanol tambien, otro tiempo, callate la boca'. Wat zich ongeveer vertaald in: 'Die rook was een cadeautje voor jou. Wees in het vervolg wat beleefder en voorzichtiger met je woorden, mensen in Nederland spreken ook Spaans. Dus hou je grote bek in het vervolg'. Ze werden allebei lijkwit, hebben niks meer gezegd en gingen ergens anders zitten toen een ander stelletje opstond. Ik voelde me best een beetje stoer .
Oud 03-02-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
ik ging doneren omdat ik dacht dat ik dan zo'n snowy zou krijgen, maar dat was een organisatie meteen andere afkorting
Snowy?
Citaat:
Ah dat dacht ik al ja. Van die reclame met die beer in die kooi.

Goh Rationeel, had niet verwacht dat je daar lid van was!
Dunno, dit gaat over beren in Pakistan die met honden moeten vechten ;(
Oud 03-02-2010, 14:55
Verwijderd
Oh ik loop een beetje achter
Oud 03-02-2010, 14:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heeft jouw vriend allemaal hitzones ofzo? Ik mag voor je hopen dat ie ze niet vaak meer draait.
Ja, en foute dancemuziek enzo En hij vindt het prachtig dat 2 unlimited weer gaat optreden, dus hoop nog maar wat harder!

Citaat:
Ik vind mijn post in het ovgettertopic zo leuk dat ik 'm ook hier post. Ik voelde me vandaag lekker bitchy
You go girl! Het lijkt me zo gaaf om dat eens te kunnen doen, helaas spreek ik niet zoveel talen.
Oud 03-02-2010, 14:59
Rationeel
Rationeel is offline
de taal van de liefde is all you need martino
Oud 03-02-2010, 14:59
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 03-02-2010, 15:00
Verwijderd
Heb jij Spaans gehad op de middelbare WT, of op de uni?
Oud 03-02-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Heb jij Spaans gehad op de middelbare WT, of op de uni?
Twee jaar op de middelbare en 1 jaar op het HBO. Maar mijn Spaans is echt achteruit gegaan nu ik Frans studeer.
Oud 03-02-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Twee jaar op de middelbare en 1 jaar op het HBO. Maar mijn Spaans is echt achteruit gegaan nu ik Frans studeer.
Maar jong geleerd is oud gedaan! En het is vast weer zo op peil als je Spaanse soaps gaat volgen ofzo
Oud 03-02-2010, 15:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
de taal van de liefde is all you need martino
ja, rationeel? echt?
Oud 03-02-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Maar jong geleerd is oud gedaan! En het is vast weer zo op peil als je Spaanse soaps gaat volgen ofzo
Ja dat is ook zo. Een vriend van mij komt uit Ecuador en na een paar biertjes spreek ik ook gewoon Spaans en vervang ik alle moeilijke woorden met Engels. Catalaans kan ik overigens erg goed spreken, ik spreek gewoon Frans en alles wat ik ken in het Spaans gebruik ik er gewoon door. Chauvinistische Catalanen vinden het prachtig.
Oud 03-02-2010, 15:07
Verwijderd
Damn nu wil ik naar Barcelona (L)
Oud 03-02-2010, 15:08
Verwijderd
Dat zeggen mijn ouders ook altijd, dat je je talen honderd keer beter spreekt na wat alcohol. Omdat dan de schaamtebarriere weg is zeg maar
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten