Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neeeeee, een plastuit, echt? Daar begin ik niet aan hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Droogshampoo is vreselijk spul. Een vriendin van me gebruikte het vroeger heel soms. Het haalt het vet geloof ik wel uit je haar maar het wordt er enorm dof en futloos van.
|
Mijn schema:
vrijdag: 14:00 I am Kloot 15:00 Katzenjammer 16:50 Broken Bells 17:30 Band Of Horses/ Fat Freddy's Drop 19:00 Caribou (klein stukje) 19:15 Jonsi 19:45 Air (of een stukje ervan, ligt eraan hoe goed Jonsi is) 21:10 The Specials (!!!!!!!) 23:15 Schlachthofbronx ... 4:00 Noisia Zaterdag 13:00 Lowlands Zingt! 13:50 Finntroll (stukje) 14:50 Laura Marling 15:30 Foals 16:20 Mumford & Sons/ Diablo Swing Orchestra (weet nog niet) 18:10 NOFX 19:00 The Gaslight Anthem 20:00 Local Natives 21:00 LCD Soundsystem 22:00 Holy Fuck 23:30 (film) The expendables - Lowlands Rave Zondag 11:30 Blaudzun 13:00 Serj Tankian 15:30 Yeasayer 16:25 Pendulum 17:10 The National 17:50 Die Antwoord (!!!!!!!!!!) 19:00 The XX (stukje) 19:40 Hot Chip 21:00 Massive Attack (stukje) 21:45 Queens Of The Stone Age (YAAAAAYYYYY!!!!!!!) en dan naar huis, want maandagochten 10:00 tentamen. ![]()
||
Citaat:
![]() Meestal douche ik ook wel eens op een festival hoor, maar op Dour gebruikte ik wegwerp washandjes en droogshampoo en dat werkte prima. Droogshampoo haalt trouwens het vet uit je haar, waardoor het schoner aanvoelt en soepeler valt. En de mijne ruikt naar kokos, dus ik ruik ook meteen lekker. ![]() Tip als je wilt douchen: Camping 3 heeft een douche die 24 uur open is. Ga dus 's nachts douchen en niet 's ochtends, want dan heeft iedereen hetzelfde idee en sta je meer dan een uur in de rij. ![]() Maar verder: screw die hygiene. Normaal stonk iedereen op lowlands, nu staan de meeste mensen een uur te tutten voor de spiegel. Jongeh, kappe nou! Festivals=viesheid.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar verklaar u nader, heer LL. Bedoel je dat ik Ramsey en Clarkson niet snap? Laurie was duizent keer beter met Fry en met Brits accent en passend sarcasme, Ramsey is een nepperd en ik kijk met grote regelmaat naar topgear en zelfs als klein Trimmetje al naar Clarkson's eigen talkshow (heb ik zelfs ooit nog gebruikt voor een natuurkunde proef).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
aber, ik bedoel maar dat er ZO veel meer is op de Britse TV. Niks mis met Clarkson, maar om hem de heerser van de Britse TV te noemen... nee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
The World According to Clarkson V1&V2 |
![]() |
||
Citaat:
Hier wat colums: http://www.guardian.co.uk/profile/charliebrooker imo is Charlie (samen met David Mitchell) de heerser van de Britse TV (/media)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
En nu moet ik naar bed want over uhmmm.. 4 uur begint er alweer 'n wekker te jammeren en niet gek lang daarna de andere twee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|