Oud 01-08-2010, 21:48
Martiño
Martiño is offline
Je hoeft niet in Londen te wonen, maar het is niet verkeerd om er te wonen.
Oud 01-08-2010, 21:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Ja, daar kan ik het natuurlijk niet mee oneens zijn.
Zeker omdat in Londen wonen betekent dat je een hoop geld hebt, anders kan je de huur niet eens betalen.
Oud 01-08-2010, 21:50
Verwijderd
LOWLANDS

20 augustus

14.00 uur I am Kloot
15.30 uur Selah Sue
16.50 uur Broken Bells
19.15 uur Jónsi (Sigur Rós)
22.30 uur Jeroen Leenders

21 augustus

(11.30 uur Theatergroep Siberia)
14.50 uur Laura Marling
16.20 uur Mumford & Sons
18.20 uur Marina & the Diamonds
20.00 uur Local Natives
22.00 uur Beach House

22 augustus

(13.40 uur Moss)
15.30 uur Yeasayer
17.10 uur The National
19.00 uur The XX
19.40 uur Hot Chip
21.00 uur Massive Attack
21.45 uur QOTSA

Sann naamzoek
Oud 01-08-2010, 21:54
Verwijderd
@Trimm Trabb:
Neeee, hoeveel neem jij mee dan? Op festivals kook je niet toch? Of wel?
Ik moet nog veel leren hoor voor ik naar Lowlands ga.
Oud 01-08-2010, 22:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
@Trimm Trabb:
Neeee, hoeveel neem jij mee dan? Op festivals kook je niet toch? Of wel?
Ik moet nog veel leren hoor voor ik naar Lowlands ga.
Ik heb meestal een klein koffertje bij me met een gasstel erin. Scheelt heel veel in de kosten. Water kan je gratis bijvullen daar en pakjes noedels oid kosten geen drol. Naar Dour nam ik meestal broodjes en eieren en spek mee, mmmmm....

Verder neem ik mee:
- 2 persoons luchtbed (onderop in rugzak)
- gigantische slaapzak/dekbed (los in grote weekendtas)
- campingstoeltje (los in klein tasje)
- 3-persoons zebratent. (bovenop rugzak)
- 'gewone' rugzak voor op festivalterrein.

+ 4 shirts, extra broek, extra schoenen, wegwerp washandjes, naaisetje, plastuit, toilettas (met oa droogshampoo. handig!)

Het weegt aardig wat en sjouwen met 3 tassen is niet handig, maar ik slaap altijd heerlijk en heb voor alle noodgevallen wel iets bij me.
Oud 01-08-2010, 22:06
Verwijderd
Dit is mijn eerste festival waar ik ook overnacht op een terrein -groen-. Maar ik ga niet koken, lijkt me veel gedoe enzo. En ik moet binnenkort maar even gaan winkelen want ik heb geen tent of stoel of iets dergelijks.
Oud 01-08-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb meestal een klein koffertje bij me met een gasstel erin. Scheelt heel veel in de kosten. Water kan je gratis bijvullen daar en pakjes noedels oid kosten geen drol. Naar Dour nam ik meestal broodjes en eieren en spek mee, mmmmm....

Verder neem ik mee:
- 2 persoons luchtbed (onderop in rugzak)
- gigantische slaapzak/dekbed (los in grote weekendtas)
- campingstoeltje (los in klein tasje)
- 3-persoons zebratent. (bovenop rugzak)
- 'gewone' rugzak voor op festivalterrein.

+ 4 shirts, extra broek, extra schoenen, wegwerp washandjes, naaisetje, plastuit, toilettas (met oa droogshampoo. handig!)

Het weegt aardig wat en sjouwen met 3 tassen is niet handig, maar ik slaap altijd heerlijk en heb voor alle noodgevallen wel iets bij me.
Ah ja, dat is zo. Die noodlesoepjes zijn goed te doen. En verder is mijn gaspitje + flesje heel erg klein en zaten ze ook in de rugzak die ik hier bij me had. Maar die kunnen dus best mee. Campingstoeltje... hmm, weet ik niet. Ik neem meestal op vakantie gewoon zo'n zitmatje voor op de grond mee. Die is plat en kan gewoon in je rugzak. En mijn slaapzak is klein, dat scheelt. En ik slaap op een yogamatje, dat scheelt ook
Neeeeee, een plastuit, echt? Daar begin ik niet aan hoor Droogshampoo lijkt me handig ja. Wat voor spul is dat en waar koop je het? Ik voel me echt een leek
Oud 01-08-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Dit is mijn eerste festival waar ik ook overnacht op een terrein -groen-. Maar ik ga niet koken, lijkt me veel gedoe enzo. En ik moet binnenkort maar even gaan winkelen want ik heb geen tent of stoel of iets dergelijks.
Jij wilde zo'n opgooirotding he? Ik heb een heel fijn goedkoop koepeltentje, die best ruim is en makkelijk op te zetten,
Oud 01-08-2010, 22:09
Verwijderd
Wat is droogshampoo, wtf
Oud 01-08-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Wat is droogshampoo, wtf
soort poeder dat je in je haar kan spuiten en dan lijkt het niet meer vet.
Oud 01-08-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Wat is droogshampoo, wtf
Ja, ik ken het ook niet, maar het klinkt als shampoo die je kan gebruiken op droog haar en dat lijkt me vrij ideaal op zo'n festival
Verwijderd
Citaat:
soort poeder dat je in je haar kan spuiten en dan lijkt het niet meer vet.
Oh. Lijkt het niet meer vet. Hm.
Rivka
Rivka is offline
Droogshampoo is vreselijk spul. Een vriendin van me gebruikte het vroeger heel soms. Het haalt het vet geloof ik wel uit je haar maar het wordt er enorm dof en futloos van.
Verwijderd
Oh maar je doucht toch wel dus dan heb je dat poeder toch niet nodig
Oud 01-08-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar hoop ik eigenlijk ook wel op
Oud 01-08-2010, 22:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn schema:

vrijdag:
14:00 I am Kloot
15:00 Katzenjammer
16:50 Broken Bells
17:30 Band Of Horses/ Fat Freddy's Drop
19:00 Caribou (klein stukje)
19:15 Jonsi
19:45 Air (of een stukje ervan, ligt eraan hoe goed Jonsi is)
21:10 The Specials (!!!!!!!)
23:15 Schlachthofbronx
...
4:00 Noisia

Zaterdag

13:00 Lowlands Zingt!
13:50 Finntroll (stukje)
14:50 Laura Marling
15:30 Foals
16:20 Mumford & Sons/ Diablo Swing Orchestra (weet nog niet)
18:10 NOFX
19:00 The Gaslight Anthem
20:00 Local Natives
21:00 LCD Soundsystem
22:00 Holy Fuck
23:30 (film) The expendables
- Lowlands Rave

Zondag

11:30 Blaudzun
13:00 Serj Tankian
15:30 Yeasayer
16:25 Pendulum
17:10 The National
17:50 Die Antwoord (!!!!!!!!!!)
19:00 The XX (stukje)
19:40 Hot Chip
21:00 Massive Attack (stukje)
21:45 Queens Of The Stone Age (YAAAAAYYYYY!!!!!!!)

en dan naar huis, want maandagochten 10:00 tentamen.
Oud 01-08-2010, 22:21
Verwijderd
Ik heb niet echt een heel strak programma. Bravo is 'mijn' muziek en overdag indie-achtige bandjes bezoeken. Ooh en ik hoop op heel mooi weer
Oud 01-08-2010, 22:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hahaha, festival n00bie.

Meestal douche ik ook wel eens op een festival hoor, maar op Dour gebruikte ik wegwerp washandjes en droogshampoo en dat werkte prima. Droogshampoo haalt trouwens het vet uit je haar, waardoor het schoner aanvoelt en soepeler valt. En de mijne ruikt naar kokos, dus ik ruik ook meteen lekker.

Tip als je wilt douchen: Camping 3 heeft een douche die 24 uur open is. Ga dus 's nachts douchen en niet 's ochtends, want dan heeft iedereen hetzelfde idee en sta je meer dan een uur in de rij.

Maar verder: screw die hygiene. Normaal stonk iedereen op lowlands, nu staan de meeste mensen een uur te tutten voor de spiegel. Jongeh, kappe nou! Festivals=viesheid.
Oud 01-08-2010, 22:24
Verwijderd
Thanks voor de tip, al had ik dat al stiekem gehoord Ik ga gewoon iedere nacht douchen, wel zo fijn.
Oud 01-08-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
ja, daarom had ik hem gisteren al meteen uitgenodigd mee uit te gaan maar hij wilde niet, de lullo!
WAT
Oud 01-08-2010, 22:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zou trouwens die mythe kloppen dat je bij 10 bandjes gratis mag? Want dan neem ik ze natuurlijk mee.
Of mss naai ik ze op een shirt ofzo, lekker showen.
Oud 01-08-2010, 22:28
Verwijderd
Goeieavond iedereen!
Oud 01-08-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Thanks voor de tip, al had ik dat al stiekem gehoord Ik ga gewoon iedere nacht douchen, wel zo fijn.
Ik ook
En een uur tutten voor de spiegel. Ik neem dan ook mijn föhn en stijltang en poederdoos en manicureset mee
Oud 01-08-2010, 22:30
Verwijderd
Ik ben waarschijnlijk zo'n vreselijk type dat door de 'echte lowlandsgangers' ontzettend op neer wordt gekeken
Oud 01-08-2010, 22:33
Verwijderd
Hm, die mensen moeten dan niet zo zeuren en een lekker festival sfeertje maken. Niet van dat elite gezeik.
Oud 01-08-2010, 22:35
Verwijderd
Ik kende dat The XX helemaal niet zo goed, wist wel ergens dat ik het 'volgens mij wel mooi vond' maar nu geniet ik er echt met volle teugen van. Wow <3 Waar dat Lowlands allemaal niet goed voor is
Oud 01-08-2010, 22:54
Verwijderd
Hell yeah. Mijlpaal.

Oud 01-08-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ben waarschijnlijk zo'n vreselijk type dat door de 'echte lowlandsgangers' ontzettend op neer wordt gekeken
Nou ehm ik heb al héél wat festivals achter de rug maar ook ik vind het fijn om te douchen op festivals heurrrr. Of op z'n minst wassen met koud water bij die grote watertroggen Then again; 's ochtends moet er sowieso gedoucht worden anders dan kom ik niet op gang.

Citaat:
Hell yeah. Mijlpaal.

[afbeelding]
Oh nice, ik heb maar iets van 1000 plays meer dan jij
Oud 01-08-2010, 23:10
Verwijderd
Aloha.

Ik kijken wat die zomergasten-film is, heeft die drol gekozen voor Nosferatu uit 1979...Doe dan die van 1922!
Oud 01-08-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:

Oh dear boy, you have so much to learn.

.
Nee als vrouw begrijp je dat soort dingen niet
Oud 01-08-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft niet in Londen te wonen, maar het is niet verkeerd om er te wonen.
Ik ken iemand die heeft stage gelopen in londen, STAGE, en die kreeg 3000 pond per maand stagevergoeding
Oud 01-08-2010, 23:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee als vrouw begrijp je dat soort dingen niet
Hahaha, ik ben precies de verkeerde vrouw waar je dat tegen zegt, want ik heb een gruwelijke grafhekel aan typische vrouwendingen.

Maar verklaar u nader, heer LL. Bedoel je dat ik Ramsey en Clarkson niet snap?
Laurie was duizent keer beter met Fry en met Brits accent en passend sarcasme, Ramsey is een nepperd en ik kijk met grote regelmaat naar topgear en zelfs als klein Trimmetje al naar Clarkson's eigen talkshow (heb ik zelfs ooit nog gebruikt voor een natuurkunde proef).
Oud 01-08-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ken iemand die heeft stage gelopen in londen, STAGE, en die kreeg 3000 pond per maand stagevergoeding
Slavernij!
Oud 01-08-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ik ben precies de verkeerde vrouw waar je dat tegen zegt, want ik heb een gruwelijke grafhekel aan typische vrouwendingen.

Maar verklaar u nader, heer LL.
Het feit dat ik me nader moet verklaren zegt al voldoende. Jeremy Clarkson in zonder meer de heerser van de britse tv
Oud 01-08-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Slavernij!
Stiekem baal ik nog steeds dat ik toen ik 2 maanden bezig was met afstuderen de mogelijkheid kwam om bij Panasonic in Japan stage te lopen, voor 4 maanden, 2000 e per maand
Oud 01-08-2010, 23:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het feit dat ik me nader moet verklaren zegt al voldoende. Jeremy Clarkson in zonder meer de heerser van de britse tv
Ik had geedit maar was te laat dus...

aber, ik bedoel maar dat er ZO veel meer is op de Britse TV. Niks mis met Clarkson, maar om hem de heerser van de Britse TV te noemen... nee.
Oud 01-08-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Oh nice, ik heb maar iets van 1000 plays meer dan jij
Dat wordt battelen!
Oud 01-08-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ik had geedit maar was te laat dus...

aber, ik bedoel maar dat er ZO veel meer is op de Britse TV. Niks mis met Clarkson, maar om hem de heerser van de Britse TV te noemen... nee.
Ik heb nu net een verjaardagscadeau bedacht, daar heb ik altijd een weektaak aan. Dus ik moet dit even onthouden.

The World According to Clarkson V1&V2
Oud 01-08-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Dat wordt battelen!
Maar ik ben 8 maanden langer aan het scrobblen dan jij dus.. Je hebt al gewonnen zonder het te weten
Oud 01-08-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben 8 maanden langer aan het scrobblen dan jij dus.. Je hebt al gewonnen zonder het te weten
En dan moet je ook nog even weten dat ik een groot deel van die tijd geen internet had thuis. Hell yeah! Ik voel me al een beetje een winnaar
Oud 01-08-2010, 23:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb nu net een verjaardagscadeau bedacht, daar heb ik altijd een weektaak aan. Dus ik moet dit even onthouden.

The World According to Clarkson V1&V2
Als je houdt van zijn schrijfstijl, check dan ook de boeken/tv programma's/alles van Charlie Brooker. Al zou Charlie zelf dat niet waarderen, want hij háát Clarkson...

Hier wat colums: http://www.guardian.co.uk/profile/charliebrooker

imo is Charlie (samen met David Mitchell) de heerser van de Britse TV (/media)
Oud 01-08-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ramsey is een nepperd
Ik stoor me altijd aan mensen die dingen op tv nep noemen als kritiek punt. Dat zeg je toch ook niet als je naar MacBeth kijkt
Oud 01-08-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
En dan moet je ook nog even weten dat ik een groot deel van die tijd geen internet had thuis. Hell yeah! Ik voel me al een beetje een winnaar
Moet wel gezegd dat ik 4 devices heb waarmee ik scrobble (of kán scrobblen) maar dat er eigenlijk maar 2 of 3 daadwerkelijk aan het swingen zijn naar last.fm toe, maar ja. Details schmetails. *maakt een diepe buiging*
Oud 01-08-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Moet wel gezegd dat ik 4 devices heb waarmee ik scrobble (of kán scrobblen) maar dat er eigenlijk maar 2 of 3 daadwerkelijk aan het swingen zijn naar last.fm toe, maar ja. Details schmetails. *maakt een diepe buiging*

Danku danku.
*bloemen in ontvangst neemt*
Oud 01-08-2010, 23:30
Verwijderd
Avond.
Oud 01-08-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:

Danku danku.
*bloemen in ontvangst neemt*
En vergeet het applaus niet

Citaat:
Avond.
O hai thar.

En nu moet ik naar bed want over uhmmm.. 4 uur begint er alweer 'n wekker te jammeren en niet gek lang daarna de andere twee. Slaap lekker eenieder die gaat slapen, vroeg of laat!
Oud 01-08-2010, 23:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik stoor me altijd aan mensen die dingen op tv nep noemen als kritiek punt. Dat zeg je toch ook niet als je naar MacBeth kijkt
Ik vind hem als persoon nep. Dat dingen op TV niet echt zijn snap ik natuurlijk ook wel, ik ben niet debiel. Het programma is ook wel vermakelijk, maar ik mag Ramsey gewoon niet. Dat geschreeuw en gevloek is een gimmick die ik nu wel ken en door interviews die ik gezien heb met hem vind ik 't een eikel.
Oud 01-08-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem als persoon nep. Dat dingen op TV niet echt zijn snap ik natuurlijk ook wel, ik ben niet debiel. Het programma is ook wel vermakelijk, maar ik mag Ramsey gewoon niet. Dat geschreeuw en gevloek is een gimmick die ik nu wel ken en door interviews die ik gezien heb met hem vind ik 't een eikel.
Dat kan, maar ik houd er nu eenmaal als mensen beledigd worden
Oud 01-08-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat het nep is; een topchef word je niet als vriendelijke, gevoelige people's man -- en al helemaal niet van 't kaliber Ramsay. Ik heb ook wel eens footage gezien van andere (top)restaurants in verschillende docu's et al en daaruit blijkt dat je 't met Ramsay niet eens zo heel slecht getroffen hebt.

Welke interviews heb je gelezen/gezien met hem dan? *benieuwd*
Oud 01-08-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Neh, pasta is ook maar zo-zo.
Ben je bekend met bijvoorbeeld bulgur; quinoa, gierst of spelt?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten