Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() @ Pip. Ik ben het vaak zat met Kazet eens. @ Kazet: ik vind zware drugsverslaafden even (niet) zielig als zware anorexiapentiënten. In fact heb ik er in 99,9% van de gevallen geen gevoel bij, maar ik kan er niet tegen als er onjuistheden worden gescandeerd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En over de hardheid en gevoelloosheid van Kazet; ik kan het niet anders zien dan hard en gevoelloos en bovenal zwaar kortzichtig wat hij hier allemaal zegt hoor. Het spijt me zeer. En ja, dat raakt me persoonlijk in dit geval, omdat ik anorexia ken, dicht bij me in de buurt. En dan begin jij (pip) over een anti-Kazethouding. Het zou fijn als hij eens wat minder een anti-houding had.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk is elk festival leuk als je met vrienden bent; maar voor wat men gemiddeld voor 3 dagen Lowlands kwijt is kan je dus ook 9 dagen in Hongarije zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En helaas kan ik je te kennen geven dat een zéér direct familielid voor de tweede optie gekozen heeft óndanks alle steun die (onder andere) ik 'm gegeven heb. En dan ben je een volbloed loser. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je vraagt je dan niet af waaróm mensen voor de tweede optie gaan? (en ik zeg bewust niet 'ervoor kiezen', want ik denk ook dat veel mensen er allesbehalve bewust in staan). Overigens vind ik dit geen vergelijking met anorexia hoor, ik vraag me af of mensen die anorexia ontwikkelen bewust bij zichzelf te raden gaan of ze verslavingsgevoelig zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
toch altijd fascinerend dat er mensen zijn die de moeite nemen om dit soort dingen uit te typen:
http://www.azlyrics.com/lyrics/daftp...dtheworld.html
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk denk ik zelfs ook wel dat ze er deels bewust voor gaan, hoor. Dat kan niet anders. Als je lichamelijke verslaving achter de rug is en je bent niet bereid om een battle of mindgames met jezelf aan te gaan -- want dát is het hoor, niet meer en niet minder -- want "ach er is toch al zoveel verloren gegaan, nu maakt het ook niet meer uit" dan is het toch iets anders dan er niet bewust voor kiezen. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh shit ik moet om zeven uur eten op tafel hebben staan en heb nog geen boodschappen gedaan en oooh miepmiepmiep! Doei! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zou die ook echt alles uitgetypt hebben of 100 x CTRL V hebben gedaan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien een slechte vergelijking maar ik probeerde ermee te zeggen dat men zich niet persoonlijk aangesproken hoeft te voelen als elmer bijv zegt dat hij anorexia meisjes aandachtshoeren vindt, dat je dat dan meteen op je eigen leven betrekt.
Ik kom er niet helemaal uit met uitleggen. |
![]() |
|
|