Advertentie | |
|
![]() |
|
miss congeniality met sandra bullock --> erg leuke film
![]() gister While you were sleeping ook met Sandra --> kheb m al tig keer gezien, maar hij blijft leuk ![]() oh en ik heb de 1e 8 afl van Friends gezien, maar das geen film ![]()
|
Death to smoochy. (met Edward Norton, robin williams, catherine keener) Over kinder televisie. Wel een leuke film, maar niet echt dat je zegt 'wow die wil ik nog een keer zien'. Edje zag er trouwens wel schattig uit in z'n roze hippo pak.
||
Citaat:
![]() met 2 goeie acteurs erin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Veel meer dan de naam en de mini's delen de nieuwe en de oude italian job overigens niet. |
![]() |
|
2 fast 2 furious en LOTR TTT. De eerste vond ik erg vermakelijk, ook al had ik deel 1 nog niet gezien. Slecht verhaal dat wel, maar de actie maakte weer een hoop goed. Over LOTR TTT ben ik minder enthousiast, ik vond hem langdradig, langzaam en saai.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder -> Shallow Grave. Aardig gegeven, maar uitwerking zit helaas vol gaten. |
![]() |
|
The Shining. Wat een goede film! De ijzingwekkende sfeer, de ijzingwekkende muziek, de ijzingwekkende scenes (de badkamer in 237, brrr) en niet te vergeten: alles ziet er zo prachtig uit! De gangpaden, de hal, de goldenclub, het rode toilet, het doofhof. En dan de manier hoe het gefilmd is, subliem!
Sommige hebben het over overacting in the shining, ik vind het juist goed en het helemaal bij de film passen. Die mimiek van Nicholson is krankzinnig en dat moet ook. Beste Horror/Thriller die ik tot nu toe heb gezien. De trailer op de DVD is trouwens ook erg mooi! |
![]() |
|
Lara Croft - The cradle of life
Mooie film, alleen wat overbodige spanningsmomenten, vooral op het laatst als ze echt de doos van pandora gaan zoeken. Met die rare wezens. Dat deel had wel wat realistischer gekund. Ook in het begin, als Lara ontsnapt uit dat paleis in zee, wat instort, dan komt er een haai op haar af en zij slaat hem in zijn gezicht, beetje vaag...maar al met al wel goede film. |
![]() |
|
The Italian Job, uit '69
![]() ![]() dikke ![]()
|
Verwijderd
|
Dat was Pirates Of The Caribbean in de bios vorige week
![]() Ik ga deze week nog naar de remake van The Italian Job in de bios. Ben erg benieuwd, want heb het origineel een paar weken geleden op tv gezien en die vond ik erg leuk! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 6 | 16-10-2003 20:03 |