![]() |
||
Citaat:
Wat echt gaaf is fatty's een afkeurende blik toewerpen zodra ze ook maar iets in de richting van de mond werken. En natuurlijk dikzak schreeuwen. Verder maakte Tom laats kinderen nat in het water vond ik ook tof. Ik heb net KANKERHARD geneukt met mn chick was ook gaaf. Vanavond ga ik ook bbq-en want dan pas ben je populair. Soms heb ik zin om de honden pijn te doen gewoon omdat ik het zou kunnen maar uiteindelijk doe ik het nooit. Het regent, best vet. Gister was wel sjikkeren en een dude mepte zijn vriendin dat vond ik wel jammer dus boden we steun enz. Volgens mij moet ik kakken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder had ik het vooral erg benauwd en nu ben ik mn mp3 verzameling correct aan het taggen etc zzz. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=29167 |
![]() |
||
Citaat:
Tevens valt onder de semantiek van het woord recalcitrant het weerspannige, wat zoveel als het rebelse, balorige en het tegendraadse betekent. In die zin is een recalcitrante username volkomen gerechtvaardigd binnen deze context.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb net bij een vriendin van mn ouders ge-bbqd wat wel tof is, gratis eten. en daar vroeg haar dochter aan me of ik al ooit sex gehad en toen ik ja zei vond ze me een slet. ![]() en nu ga ik met mn zusje uit
Laatst gewijzigd op 22-07-2006 om 21:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -edit- gaarheid. Ik bedoel natuurlijk "dat is juist vet" / -edit-
Laatst gewijzigd op 23-07-2006 om 03:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het kan niet allemaal tegelijk natuurlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje de moeite waard? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ot: Gisteren blijven slapen bij m'n zus en toen hebben we Ben&Jerry's ijs gegeten en Hostel gekeken. Wat een kutfilm was dat zeg. Toen was er nog een The Office marathon of BBCprime, wat er in resulteerde dat ik pas om 5 uur sliep en om 9 uur liep mijn nichtje alweer te gillen. Gezellig. Naar de stad geweest, veels te warm natuurlijk en in de gehele stad nergens een normale korte broek te vinden. ![]() Wat bij de Ierse Pub gehangen, broodje gehaald bij subways (yummie) en snel de auto met airco weer in.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 153 | 05-10-2010 12:16 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 500 | 12-09-2006 22:17 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedaan? ~*~WiCkEd~*~ | 91 | 10-12-2002 16:18 |