Oud 16-08-2008, 09:49
Verwijderd
Ik vind fizzle niet meer zo verdacht, door de reactie van de Spelleider, i spose. Die reageert telkens op een vertederd toontje uitgebreid op fizzles n00bvragen, en als ze wolf was zou de Spelleider vast niet zo actief meespelen met haar snode toneelstukje, maar zich meer afzijdig houden. Denk ik.
Advertentie
Oud 16-08-2008, 10:50
Spelleider
Spelleider is offline
We zouden in beide gevallen antwoord hebben gegeven op dit soort vragen. of ze wolf was of niet. Even zodat je niets gaat afleiden aan ons ofzo
Oud 16-08-2008, 10:52
Verwijderd
Te laat en ik snap dat je in beide gevallen antwoord zou geven, het was de toon die t m deed ofzo.
Oud 16-08-2008, 11:46
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Te laat en ik snap dat je in beide gevallen antwoord zou geven, het was de toon die t m deed ofzo.
dat moet je zelf weten natuurlijk
Oud 16-08-2008, 12:42
geen punt :|
geen punt :| is offline
Heks dood, mooi! Nu de wolven nog
Oud 16-08-2008, 14:05
Azaelia
Azaelia is offline
Wat en enthousiasme weer Ik ga eerst de nacht eens afwachten.
Oud 16-08-2008, 14:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dus morgen is het nacht?
Oud 16-08-2008, 14:32
Verwijderd
Nee, dat is het vandaag. De dorpelingen hebben gisteren immers Krynn opgehangen.
Oud 16-08-2008, 14:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohja. Ik bedoelde vandaag.
Ugh -_-
Oud 16-08-2008, 16:38
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Dus morgen is het nacht?
Dat kan je ook gewoon aan je mede-wolven vragen via pm, he.
Oud 16-08-2008, 16:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat kan alleen als je een wolf bent.
Oud 16-08-2008, 20:30
Spelleider
Spelleider is offline
Het begon te regenen. Missy’s gezicht stond echter op lekker weer vandaag (hoe kon het ook anders) en ze stelde voor om op de boulevard een ijsje te gaan eten onder een afdakje. Door de meesten werd ze vreemd aangekeken, alleen Femic klaarde helemaal op. Ze had de afgelopen dagen veel te weinig ijs gezien, dus dit voorstel kon ze wel waarderen! In de snackbar kocht ze het grootste ijsje dat ze hadden, in alle kleuren van de regenboog. Femic vond hem niet groot genoeg. Vier ijsjes en nogal wat ‘hoe-lang-gaat-dit-nog-duren’-blikken later stond een breed glimlachende Femic weer buiten. Het regende nog steeds, maar dat deed haar niets. Ze stapte het strand op en riep naar de rest van de groep dat ze maar zonder haar naar het hotel moesten gaan en dat zij graag even alleen de wildernis van Nederland wilde betreden. Er was niemand die haar verstond, maar het zou wel goed zijn. De groep was er inmiddels al wel aan gewend dat de groep niet compleet was.

Dun Hout, onze Griekse halfgod, had zich al dagen op zitten vreten bij het zien van Basjeehs kunsten en zijn prachtige glimmende zwarte huid. Zijn kookpunt was bijna bereikt, en nu Basjeeh al hakkenbillend de snackbar verliet, was de maat vol. Hij wierp zich vol op de gevreesde Ethiopiër, die met zijn snoet in het zand viel en in ene niets meer weg had van een neger. ‘Wedstrijdje!’ riep Dun Hout en hij was al lang en breed vertrokken. Basjeeh stond op, knipoogde naar Sherco, die met liefde en twinkelende oogjes het zand van zijn gezicht veegde. Basjeeh zette zijn motortje aan en snelde in de richting van Dun Hout, die al uit het zicht verdwenen was. Hij liet een klont kwijlende vrouwen achter.

Kunst en Mutsieprutsie, intussen de beste vriendinnen geworden, besloten om even het dorp te gaan verkennen. Kunst kon wel een koffietje gebruiken en Mutsieprutsie had nog geen wodka gevonden in haar minibar. Fizzle-fluffy besloot met hen mee te gaan, voor een Engelse thee met melk. Ze voelde zich een beetje leeg van binnen na de vrijpartijen met de Zweedse broeders en de dood van haar echtgenoot. Kunst ving blijkbaar vaker mensen in moeilijkheden op, dus daar kon ze wel even haar ei kwijt.
Een uurtje later zaten de dames in de plaatselijke kroeg. Fizzle wilde een sigaret opsteken, maar die werd bruut uit haar handen getrokken door de barman, onder voor haar onverstaanbaar gebrabbel. De dames tegenover haar hadden haar ook al weinig begrijpelijks te melden, want Kunst weigerde het om een andere taal dan haar eigen vertrouwde Frans te spreken. Verder was ze heel aardig, hoor. De sigaret was voor Fizzle de druppel. Ze barstte in tranen uit en mepte haar hete thee van tafel, net op het moment dat de barman met pannen vol mosselen voorbij kwam lopen. Hij krijste het uit van de pijn, liet de pannen vallen, en viel voorover met zijn hoofd tegen de bar. De mosselen kwamen op Mutsieprutsies hoofd terecht en de Franse welgestelde Kunst kon wat van de goedkope Aldi-wijn opvangen. Even was het stil in het café. Toen stortte iedereen zich met veel woede op Fizzle-fluffy. Zelfs de altijd zo vriendelijke Kunst kon zich niet meer goed houden. Tienduizenden “Merde!”s ving de arme Fizzle op. Ze vluchtte in paniek de kroeg uit en liet een gruwelijke ravage achter, waarvan Kunst en Mutsieprutsie de schade mochten betalen. Dit zou voor Fizzle een nare vakantie worden, besloten de twee.

De rest van de groep was weer aangekomen bij het hotel. Iedereen ging zich rustig installeren en Missy ging na een half uurtje even alle kamers langs, omdat ze toch vaag het idee had dat de groep enigszins uitgedund was. Op kamer 13 vond ze een huilende Dun Hout, die treurige liedjes op zijn gitaar speelde. Missy sloot zachtjes de deur, ze kon niet goed tegen huilende mensen. Daarna ging ze naar de kamer van de Zweedse broers, die waren altijd vrolijk, dus dat was een mooie compensatie na het arme schouwspel van daarvoor. Op de badkamer stond Røps zijn blonde haren te parfumeren, terwijl Jøce oude afleveringen van het Eurovisie Songfestival op zijn laptop bekeek. Missy glimlachte, hier was alles ok. In de volgende kamer zat Ford Prefect. Hij had een erg grote kamer, die eigenlijk voor drie bedoeld was, maar hij was duidelijk niet gevuld. Ford vroeg Missy daarom om een drankje met hem te drinken in zijn kamer. Missy schrok van het aanbod, maar nam het al blozend toch maar aan. “Alles om mijn gasten tevreden te houden”, dacht ze. Bovendien had ze niet erg goed op zijn zoons gelet en had ze nog wat goed te maken. “Take a seat”, zei Ford Prefect, en hij glimlachte. Drie wijntjes later zat Mister Ford nog maar tien centimeter van Missy vandaan. Ze werd er een beetje verlegen van. Hij aaide haar over haar wang en zei haar dat ze zich eens moest ontspannen. Missy schrok. Ze stond op en verliet de kamer. Ford was zwaar teleurgesteld. Vorig jaar was hij zijn vrouw verloren, en om zijn zonen een plezier te doen, had hij sindsdien nooit meer een andere vrouw over de vloer gehad. Hij had, zeker nu, in al zijn eenzaamheid, erg veel behoefte aan wat genegenheid. En hij zou het verdomme krijgen ook! Op de gang was Azaelia de eerste vrouw die hij tegenkwam. Dat val niet tegen! Een Mexicaanse schone was misschien illegaal in zijn eigen land, maar hier, op het Nederlandse strand, kon hij vast wel even legaal met haar van bil gaan. De altijd gewillige Azaelia zei natuurlijk geen nee.
Na de hemelse vrijpartij in de branding gebeurde er iets verschrikkelijks. Azaelia begon te trillen over haar hele lichaam. Ford sloeg haar tegen haar wang, gooide wat zeewater over haar heen en schreeuwde uit alle macht haar naam, maar er kwam geen respons. Sterker nog, het werd erger en erger. In paniek belde Ford naar Røps, dat was een vriendelijke jongen die hem vast wel uit de brand kon helpen. “Yo, what the fuck man, this girl, she’s all shaking man, I don’t know what to do you know?” Røps pakte zijn rubberbootje in en nam de eerste bus naar het strand. Azaelia werd met het bootje mee op zee genomen en erin gedumpt. Dat leek Røps het beste idee. Ford Prefect zuchtte opgelucht. Waar Zweden toch allemaal niet goed voor waren. Sjonge jonge, moest hem weer overkomen… Maar van het eng trillende meisje was hij af en hij had geen enkel spoor nagelaten. Maar Femic, die vele kilometers over het strand had gelopen, had vanuit de verte toegekeken naar het avontuur op zee en vond het toch maar behoorlijk verdacht... Ze besloot Mister Ford en die gekke geparfumeerde Zweed maar eens goed in de gaten te gaan houden...

Azaelia is opgegeten door de hongerige wolven. Zij was een onschuldige dorpeling. Morgen mogen haar vrienden wraak nemen! Stemmen voor 20.30 uur graag.

Uice
Ford Prefect
Kunst
Lucky Luciano (ziener)
Röps
Cherry Springs (dorpeling/geliefde)
Mutsieprutsie
Sherco
Katje
Femic
Basjeeh
fizzle-fluffy
Kazet Nagorra (dorpeling/geliefde)
Krynn (leerlingheks)
Azaelia (dorpeling)
Dun Hout
Neko
Twinkebel (heks)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
paars = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 16-08-2008, 20:34
Verwijderd
Wat een geniaal verhaal.
Oud 16-08-2008, 20:36
Verwijderd
Ik denk dat ik voor Basjeeh ga, omdat hij een klootzak is in het verhaal, en, nog veel belangrijker, hij Azaelia steeds verdacht.
Oud 16-08-2008, 20:37
Verwijderd

Ik was anders zwaar inspiratieloos vandaag...
Oud 16-08-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:

Ik was anders zwaar inspiratieloos vandaag...
Dat is er niet aan te zien!
Oud 16-08-2008, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Wat een geniaal verhaal.
Citaat:
Ik denk dat ik voor Basjeeh ga, omdat hij een klootzak is in het verhaal, en, nog veel belangrijker, hij Azaelia steeds verdacht.
Mijn eerste stem op Azaelia was random, de tweede omdat ze zei dat ze ook maar wat aanknopingspunten zocht toen werd gezegd dat haar theorie raar was. En mijn derde stem was vanwege gebrek aan beter, en Krynn zou toch wel opgehangen worden, dus zo veel maakte het niet uit.
En zo raar is het trouwens niet dat ze is opgegeten, ze verdacht Krynn en die bleek (leerling)heks te zijn, dus waarschijnlijk vinden de wolven haar een te slimme speler, om diezelfde reden hebben ze Kazet gegeten.
Oud 16-08-2008, 21:03
Femic
Femic is offline
Citaat:
Mijn eerste stem op Azaelia was random, de tweede omdat ze zei dat ze ook maar wat aanknopingspunten zocht toen werd gezegd dat haar theorie raar was. En mijn derde stem was vanwege gebrek aan beter, en Krynn zou toch wel opgehangen worden, dus zo veel maakte het niet uit.
En zo raar is het trouwens niet dat ze is opgegeten, ze verdacht Krynn en die bleek (leerling)heks te zijn, dus waarschijnlijk vinden de wolven haar een te slimme speler, om diezelfde reden hebben ze Kazet gegeten.
Ik ben blij dat jij zo goed weet wat de wolven denken... Misschien dat je regelmatig meeoverlegt..? En dit is echt een kutargument:
Citaat:
En mijn derde stem was vanwege gebrek aan beter, en Krynn zou toch wel opgehangen worden, dus zo veel maakte het niet uit.
Dan had je net zo goed op ieder ander kunnen stemmen..

Ik geloof nog steeds niet zo in die fizzle-act, maar Basjeeh is ook zojuist aan mijn verdachtenlijstje toegevoegd.. Ik slaap er nog een nachtje over..
Oud 16-08-2008, 22:07
Jammer van Azaelia, ze was erg actief en een leuke speler!

Verder vind ik Fizzle en Basjeeh helemaal niet verdacht. Fizzle door de n00bigheid met daarbij de reden die Katje aanhaalt. Basjeeh door zijn manier van posten die totaal verschilt van het vorige spel. Toen was ie wolf en dat was uit bijna iedere post wel af te lezen. Katje vind ik ook minder verdacht, dus m'n stem gaat naar iemand uit de overigen. Morgen eens kijken wie dat allemaal zijn, er komt nog geen voor de hand liggende naam + reden in me op.
Oud 16-08-2008, 22:28
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
omdat hij Azaelia steeds verdacht.
Waarom is dat een reden om op Basjeeh te stemmen? Hij verdacht Azaelia overduidelijk. Stel dat hij inderdaad een wolf is, dan wilde hij dus expres een andere dorpeling verdacht maken om op die manier de aandacht van zichzelf af te leiden. Hoe langer die dorpeling erin blijft, hoe geloofwaardiger Basjeehs verdachtmakingen worden en hoe minder verdacht hij zelf wordt. Dus dan zou Basjeeh als wolf willen voorkomen dat zijn 'afleid-dorpeling' opgegeten wordt, toch?

Edit: wat betreft Fizzle ben ik het met Röps & Katje eens.
Oud 16-08-2008, 23:21
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ow en mooi verhaal weer trouwens! Ondanks mijn enigszins dubieuze rol erin.
Oud 16-08-2008, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Spelers
  1. Uice
  2. Ford Prefect
  3. Kunst
  4. Lucky Luciano
  5. Röps
  6. Cherry Springs
  7. Mutsieprutsie
  8. Sherco
  9. Katje
  10. Femic
  11. Basjeeh
  12. fizzle-fluffy
  13. Kazet Nagorra
  14. Krynn
  15. Azaelia
  16. Dun Hout
  17. Neko
  18. Twinkebel
Spelleiders
  1. Minke
  2. ~~Fantôme~~

Totaal aantal berichten: 321
Gebruikersnaam Posts
Röps 27
Spelleider 26
Azaelia 26
fizzle-fluffy 26
Katje 21
Basjeeh 19
Dun Hout 19
Kunst 17
Ford Prefect 16
Femic 14
MadameMinke 10
Mutsieprutsie 9
Sherco 9
Krynn 9
Neko* 8
Uice 8
Lucky Luciano 8
~~Fantôme~~ 7
Cherry Springs 7
TopDrop 6
Dark Phoenix 5
Kazet Nagorra 5
Kenichi 3
Lisaaah 3
sterrenmeisje 2
AllureV 2
Vlindertje 2
twinkebel 2
Pippeloen 2
***ailá*** 1
amuse 1
Mr Soija 1
Toon topic & sluit venster
Oud 16-08-2008, 23:53
Verwijderd
Goed verhaal kindjes!!!

OT: eigenlijk verdenk ik basjeee niet, maar ik ben ook niet overtuigd van zijn onschuld.

Wat mij opvalt is dat onze nieuwelijk mutsieprutsie als een van de weinige nieuwelingen niet opvalt, wat best een wolventruc kan zijn. Verder is uice heel stil, maar ik weet niet hoe hij normaal speelt (iemand?)
Sherco en neko zijn ook heel stil, van neko* weet ik niet hoe ze speelt en ik kan me herinneren dat sherco meer zei, maar daar kan ik me in vergissen..

Het enge aan stille spelers vind ik dat ze niet opvallen en dus ook niet snel opgehangen worden..

Spelers en hoeveel ze gepost hebben (0f dat ze dood zijn)
Uice 8
Ford Prefect 16
Kunst 17
Lucky Luciano (ziener)
Röps 27
Cherry Springs (dorpeling/geliefde)
Mutsieprutsie 9
Sherco 9
Katje 21
Femic 14
Basjeeh 19
fizzle-fluffy 26
Kazet Nagorra (dorpeling/geliefde)
Krynn (leerlingheks)
Azaelia (dorpeling)
Dun Hout 19
Neko 8
Twinkebel (heks)
Oud 17-08-2008, 03:15
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
...dus waarschijnlijk vinden de wolven haar een te slimme speler...

'Jammer van Azaelia, ze was erg actief en een leuke speler!'

Schattigerds! Wat is het toch dat ik altijd dood ga als ik feestjes heb Geen feestjes meer voor mij! Nu eerst maar gaan slapen. Truste!
Succes lieve goederikken!
Oud 17-08-2008, 03:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is een bekende n00bwolvenfout, je indekken door je onnozeler voor te doen dan je bent. Ik geloof er niks van, dus de volgende hangronde ga ik voor fizzle. Vandaag stem ik overigens op Krynn, maar dat had ik al gepost.
Mja, aan de ene kant is het best een goede reden, maar ik vind het vreemd dat je dit postte voor de eetronde. Een n00bwolf zie ik er wel voor aan om direct iedereen die hem of haar bedreigt op te peuzelen.
Oud 17-08-2008, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Mja, aan de ene kant is het best een goede reden, maar ik vind het vreemd dat je dit postte voor de eetronde. Een n00bwolf zie ik er wel voor aan om direct iedereen die hem of haar bedreigt op te peuzelen.
Dan hadden WIJ wel geweten dat katje gelijk had...? DUs misschien was het wel een goede zet geweest, of zeg ik iets doms want ik heb het gevoel dat uice gelijkig heeft.
Oud 17-08-2008, 09:35
Verwijderd
Een n00bwolf heeft altijd nog twee medewolven, dus daar ben ik niet bang voor, nee.
Oud 17-08-2008, 09:37
Verwijderd
Maar ik richtte mijn pijlen al niet meer op fizzle. Ik hou je in de gaten, Uice, want ik vind je opmerking maar vreemd.
Oud 17-08-2008, 09:50
Verwijderd
Spelers en hoeveel ze gepost hebben op post hoeveelheid

8 Neko*
9 Mutsieprutsie
9 Sherco
9 Uice
14 Femic
16 Ford Prefect
19 Dun Hout
19 Basjeeh
20 Kunst
23 Katje
26 Fizzle-fluffy
27 Röps

Eigenlijk wil ik stemmen op iemand die weinig post, want het is voor een wolf erg handig om niet op te vallen, terwijl een dorpeling juist zo veel mogelijk moet zeggen en theorieen moet spuien om achter de wolven te komen.

Ik ga even posts van neko, mutsie, sherco en uice terug zoeken. Of er iets tussenstaat.
Oud 17-08-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Neko*
Nee, maar op deze manier mist ze maar 1 stemronde, ipv 2 (dat geld ook voor mij trouwens). Daarbij kan je moeilijk nu al voorspellen wat er dán gaat gebeuren.. Je weet niet wie er allemaal...

Forum: De Kantine 13-08-2008, 20:20
Ik heb zojuist katje gestemd.

Forum: De Kantine 13-08-2008, 11:20
Wow ik ben nu al verdacht, dat is nieuw! De verdachtmaking van azaelia vind ik maar raar, want waarom zou je zelf de functie moeten hebben om te zien dat hij mist? Maar dit is ook al tig keer...

Forum: De Kantine 12-08-2008, 10:49
...

Forum: De Kantine 11-08-2008, 11:29
Ja, mijn GR gaf een random nummer, en toevallig was dat Twinkebel.

Forum: De Kantine 11-08-2008, 11:14
Mijn random stem gaat naar Twinkebel. En inderdaad súpergaaf verhaal!

Forum: De Kantine 09-08-2008, 13:37
Hmm. Ok, ik doe wel mee.

Forum: De Kantine 08-08-2008, 16:59
Opzich wil ik wel meedoen, maar omdat ik naar Lowlands ga, kan ik dan dus niet stemmen(vrijdag tot en met zondag). Maar als dit geen probleem is, doe ik wel mee.
Citaat:
Uice
Forum: De Kantine Vandaag, 04:19
Mja, aan de ene kant is het best een goede reden, maar ik vind het vreemd dat je dit postte voor de eetronde. Een n00bwolf zie ik er wel voor aan om direct iedereen die hem of haar bedreigt op te...

Forum: De Kantine 15-08-2008, 12:18
Ik heb mijn stem op Krynn ingediend.

Forum: De Kantine 15-08-2008, 11:57
Ja, anders geldt je stem niet. Dat je in het topic je stem bekend maakt is alleen maar voor de andere spelers, het is niet verplicht en bovendien mag je ook op iemand anders stemmen dan je hier...

Forum: De Kantine 15-08-2008, 01:19
Daar ga je, Krynn.

Forum: De Kantine 13-08-2008, 18:31
Ik heb mijn stem op Lucky Lusjano ingediend. Nogmaals, een erg goede reden om op hem te stemmen heb ik niet, maar die zie ik voor geen van de spelers. Lucky's onlogische verdachtmaking richting Katje...

Forum: De Kantine 13-08-2008, 11:15
Nou, dat gaat wel lekker tot nu toe, met de heks en de geliefden eruit.

Er valt nog niet echt iets zinnigs te zeggen wat betreft stemmen, de verdachtmakingen richting Lucky doen me nog het meest....

Forum: De Kantine 11-08-2008, 19:25
Ik zal het antidiscriminatiefront eens bellen over dat verhaal.

Forum: De Kantine 11-08-2008, 12:20
Ik ga mee op Twinkebel. Iets anders zit er toch niet in, lijkt me.

Forum: De Kantine 08-08-2008, 00:10
Ik wil ook wel.
Citaat:
Sherco
Forum: De Kantine 14-08-2008, 12:09
Ziener
Ik ga zometeen richting Lowlands, dus ik heb nu alvast gestemd voor morgenavond, wat hopelijk mag van de spelleiders. Mijn stem gaat naar Krynn, gezien de overduidelijke aanwijzing van LL....

Forum: De Kantine 13-08-2008, 16:26
Ik vrees dat ik toch voor een random stem ga, want ik weet het verder echt niet. De nummer generator zei 16, dat is Dun Hout.

Forum: De Kantine 13-08-2008, 12:15
Hm, geliefdes eruit. Inderdaad zowel goed als slecht voor ons. Ik heb eigenlijk totaal nog geen verdachten, dus ik hoop dat er voor 5 uur (dan moet ik werken) nog een geweldige theorie komt! Zo niet,...

Forum: De Kantine 12-08-2008, 13:51
...

Forum: De Kantine 10-08-2008, 20:04
Nou, laat ik dan gelijk maar de eerste stem uitbrengen, aangezien ik morgen de hele dag moet werken en daarna naar de IKEA ga. Ik stem random, want ik heb verder geen idee, op nummer 10, en dat is...

Forum: De Kantine 10-08-2008, 18:52
Jeuj, eindelijk

Forum: De Kantine 09-08-2008, 15:08
We kunnen het toch ook weer met minder spelen, net als de vorige keer?

Forum: De Kantine 08-08-2008, 12:47
Sinds wanneer zit jij in Dragons Den
Schiet niet echt op zo... Waar zijn alle vaste die-hards?

Forum: De Kantine 08-08-2008, 11:29
Ik doe mee!

Citaat:
Mutsieprutsie
Forum: De Kantine 15-08-2008, 20:50
Surprise !

Forum: De Kantine 14-08-2008, 23:05
Ik ga ook voor Krynn, de reden lijkt me duidelijk! En wat een mooie uitslag
Ook vind ik Fizzle en Basjeeeeeeeeeeh wel een beetje verdacht. Maar het kan natuurlijk ook dat Fizzle echt even in de...

Forum: De Kantine 13-08-2008, 21:40
Helemaal vergeten te posten op wie ik gestemd heb, maar het verhaal en de uitslag zijn er ook nog niet dus kan het nu ook nog wel zeggen gelukkig Ik heb op LL gestemd.

Forum: De Kantine 13-08-2008, 15:56
Hmmm moeilijk...ik weet het nog even niet. Ik ga straks wel stemmen. Eerst kijken of er nog leuke theorietjes komen!

Forum: De Kantine 12-08-2008, 10:01
Heks weg, leerling-heks.

Forum: De Kantine 10-08-2008, 21:28
Nee ik ben vrouwelijk..tenminste..toen ik voor het laatst checkte wel
Enne ook ik stem random..13..Kazet it is!

Forum: De Kantine 09-08-2008, 10:47
Ik doe mee

Forum: De Kantine 08-08-2008, 11:37
Oke, dan moet ik nog even wachten
Zag wel dat ik een hele tijd geleden wel heb meegedaan met het weerwolfspel #15 haha Was ik al weer vergeten.

Forum: De Kantine 08-08-2008, 11:05
Ik wil heel graag meedoen..maaaaaar ik kom hier al jaren zonder te posten, dus denk niet dat ik mee kan doen he?
Oud 17-08-2008, 10:12
Verwijderd
Neko en muts zijn ook wel verdacht, eigenlijk. hmm...
Oud 17-08-2008, 10:13
Verwijderd
Waarom?
Oud 17-08-2008, 10:15
Verwijderd
Dat rondom nummer op twinkebel bij neko en muts post vrij weinig, en al helemaal geen verdachtmakingen.
Oud 17-08-2008, 10:24
Verwijderd
Neko* en Sherco hebben een lager post aantal omdat ze de laatste 2 dagen naar lowlands zijn.

Neko* had de eerste keer een wel heel toevallige random stem op twink en daarna stemde ze ook mee met de grote groep stemmers.

Wat wel opvalt is haar opmerking over krynn, voor wie ze het opneemt tegen over katje, ze stemt zelfs een keer op katje omdat ze het zo gek vindt dat die Krynn verdenkt. Daarna gaat ze (als iedereen het doet) toch maar mee en stemt ook op Krynn.
Ik vind het wel heel sterk tegenstrijdig, zeker voor iemand die niet zo veel zegt.

(hieronder staat de verdachtmaking)

Spoiler

Sherco Stemde twee keer random en een keer op Krynn, maar dat deed volgens mij iedereen??? Verder heeft ze geen idee en valt ze vooral niet op!

UiceZet aantekeningen bij fizzle (???) en stemde daarvoor op lucky. De eerste ronde stemde hij op twinkelbel omdat iedereen het deed en hij bang was voor gelijkspel (of een wolf die bang is om niet in het grootste lijstje te komen).
Nu dat fizzle de aandacht krijgt, gaat hij er een beetje mee op in, maar hij zegt (nog) niet dat hij op haar wil stemmen.

Mutsieprutsie Heeft weinig gezegd. In de zelfde ronde als Uice ging ze voor Lucky en daarna stemde ze op Krynn. Verder vind ik haar (voor een nieuweling) erg stil en ze stemt erg laat.
Oud 17-08-2008, 10:48
Verwijderd
Pff, er zijn al 6 mensen dood, 1/3e van het totaal en betere theorieën dan 'Pietje is verdacht, want hij post een beetje vreemd' zijn er n og niet, omdat er in de hangrondes steeds vrij duidelijk een grote meerderheid op één persoon stemde, waardoor je daar eigenlijk geen informatie uit kunt halen. Wat dat betreft is het voordeliger om de stemmen wat meer verdeeld te laten zijn. Maar aangezien er vandaag nog niet één persoon duidelijk de sjaak is, zal dat wel gebeuren deze hangronde..
Op dit moment vind ik Kunst, Röps, Sherco, Femic, Basjeeh, Fizzle en mezelf niet tot een weinig verdacht.

Blijven over: Uice, Ford Prefect, Mutsie, Dun Hout, Neko.

Uice speelt leuk en goed, dus die krijgt mijn stem nog niet.
Ford Prefect is een n00b, dus die krijgt nog even het voordeel van de twijfel. Neko is op Lowlands, en heeft dus nog niet veel kunnen posten, die krijgt dus ook nog het voordeel van de twijfel. Dun Hout speelt actief mee, dat wordt ook beloond.
Kom ik uit op Mutsieprutsie. Ook een n00b, maar heeft maar heel weinig gepost, en niks interessants ingebracht. Die krijgt dus mijn stem denk ik zo.
Oud 17-08-2008, 11:34
Verwijderd
ik heb er over nagedacht en besloten dat ik op Neko*, sherco of op Mutsie wil stemmen want uice is best slim en kan zomaar ineens met een brilliante opmerking komen waardoor we er een wolf uit halen in de volgende ronde!!

Neko* en sherco zijn er twee dagen (drie?) niet geweest dus daar stem ik niet op. Die krijgen nog even de kans om zich te ontpoppen tot super spelers!

Dus ga ik net als katje voor MutsiePrutsie!

Ik stem nog niet, want ik wil even weten wat anderen van mijn info vinden (ik heb zoo veel gepost). Misschien zie ik iets over het hoofd
Oud 17-08-2008, 11:40
Verwijderd
Als ik nu meega ben ik een meeloper. Ik ga voor Basjeeh. Reden is al gegeven.
Oud 17-08-2008, 11:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar ik richtte mijn pijlen al niet meer op fizzle.
Ik zie nu inderdaad dat je Fizzle minder verdacht vindt vanwege de reacties van de Spelleider, dat had ik eerder over 't hoofd gezien. Maar dat doet er voor mijn standpunt ook niet toe.

Citaat:
Eigenlijk wil ik stemmen op iemand die weinig post, want het is voor een wolf erg handig om niet op te vallen, terwijl een dorpeling juist zo veel mogelijk moet zeggen en theorieen moet spuien om achter de wolven te komen.
Daar moet je toch mee oppassen. Er zijn gewoon mensen die het niet noodzakelijk vinden om na iedere hangronde 'yes, wolf' of 'kut, dorpeling' te zeggen, dat heeft niet zoveel met hun rol in het spel te maken. Bovendien kan het voor een wolf ook handig zijn theorieën te spuien als hij daarmee expres dorpelingen verdacht maakt.
Oud 17-08-2008, 11:49
Verwijderd
Daar heb je gelijk in uice, daarom wachtte ik ook op reacties en vind ik jou eigenlijk niet verdacht.
maar het verschil in hoeveel verschillende spelers postte is heel groot.
Jou verdenk ik eigenlijk niet omdat je wel nuttige dingen post, mutsie daarentegen post erg weinig en nog minder nuttigs..

Ik vind ook niet alle stille mensen verdacht, maar ik vind het de moeite van het checken waard. Daarm heb ik opgezocht wat ze allemaal gezegd hebben
Oud 17-08-2008, 11:55
Uice
Uice is offline
Hmja, Mutsie. Ik weet het niet. Ik vind 'die post weinig' toch vaak een beetje een riskant fenomeen, sommige mensen bedenken gewoon niet zo veel. Aan de andere kant, beter een dorpeling die 'voor spek en bonen' meespeelt eruit dan een die veel goede ideeën heeft.
Oud 17-08-2008, 11:59
Verwijderd
Ik denk oprecht dat ze stil is zodat ze niet op valt en lekker met de andere wolven kan dooreten! Want een nieuw iemand zou toch gemotiveerd moeten zijn om te spelen en vol vragen en enthousiaste (domme) ideeen moeten zitten. Maar ze zegt niets en speelt daarbij slimmer dan je zou denken, dus mss wordt ze gestuurd door een speler met meer ervaring (die samen met haar wolft)

Sowieso stemt ze laat, alsof iemand zegt ' nu kun je dat stemmen want dat is niet verdacht' en stemt ze standaard met de grote groep mee..
Oud 17-08-2008, 11:59
Verwijderd
Ja ik heb mezelf overtuigd, ik stem op Mutsie!.
Oud 17-08-2008, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Verder denk ik inderdaad niet dat LL Krynn heeft opgevraagd. Anders zou hij wel op haar gestemd hebben. Hij stemde Katje.
Citaat:
Ik stem ook wel op Krynn dan. Mja het heeft niet zo heel veel zin om iets anders te stemmen en dat van die pukkel zal Lucky inderdaad niet gezegd hebben als hij het niet zeker wist. Hij stemde niet (openlijk) op Krynn omdat ze anders door zou hebben dat Lucky ziener is. Dat zal het verklaren.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.
En verder zou ik ook niet weten op wie ik anders zou moeten stemmen, dus tot nu toe staat mijn stem op Röps.
Oud 17-08-2008, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.
En verder zou ik ook niet weten op wie ik anders zou moeten stemmen, dus tot nu toe staat mijn stem op Röps.
Ik vind het een redelijk logische gedachtengang, wat is er mis mee? naptniet:
Oud 17-08-2008, 12:37
Verwijderd
Nou, volgens mij is hij in de eerste quote vrij overtuigd van zijn opmerking maar daarna stemt 'ie toch maar met de groep mee op Krynn en hij 'verklaart' waarom LL niet op Krynn stemde. Ik weet het zelf eigenlijk ook niet echt, het is ook niet echt een verdachtmaking maar ik vind het gewoon een vreemde post.
En anders heb ik ook helemaal geen idee op wie ik moet stemmen, en volgens mij kun je niet blanco stemmen.
Oud 17-08-2008, 14:05
Femic
Femic is offline
Jeetje we zijn 't wel lekker met elkaar eens.. Ik ga toch weer voor fizzle. De 'mutsie praat te weinig dus die is vast wolf' theorie dig ik niet zo. De ene keer wordt iemand opgehangen omdat ie te veel praat, de volgende keer omdat ie te weinig praat. Het gaat er imo meer om wát iemand zegt. Ik vind fizzle's n00b-gedrag niet overtuigend, als je de regels leest, weet je toch wanneer en hoe je moet stemmen?? Dus ik ga weer voor fizzle. Basjeeh blijft in mijn vizier though, want die denkt wel érg goed met de wolven mee.. Maar ik wist niet dat ie vorige spel wolf was, dat zou 't wel kunnen verklaren op zich.. Je krijgt nog even het voordeel van de twijfel..
Oud 17-08-2008, 14:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik weet nu toch ook hoe ik moet stemmen?

Ik heb trouwens op Mutsie gestemd, omdat ik de argumenten van Kunst erg overtuigend vond.
Oud 17-08-2008, 17:34
Sorry dat ik zo weinig post nu. Ik kom niet echt tot theorieën en lees nu even vanuit de trein op m'n mobiel bij. Ik loop ook nog 2 verhalen achter.

Ik stoor me enorm aan basje voor het maar half quoten van mijn post. In diezelfde post kwam namelijk een edit en die heeft ie niet meegenomen. Volgens mij is hij verrader. Eerst die zwakke redenen voor azaelia en nu die fraud-quote. Ik kom dus terug op wat ik eerder zei en stem wel op hem.
Oud 17-08-2008, 18:02
Verwijderd
Ik heb mijn stem op bas ingediend.
Oud 17-08-2008, 18:20
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik vind Basjeeh, Neko en Sherko het verdachtst. Basjeeh eigenlijk alleen maar omdat ik zijn gedachtengang vaak niet goed kan volgen. De redenen van Dun Hout om hem te verdenken vond ik niet echt overtuigend (zoals ik eerder heb aangegeven). Als ik eerlijk ben vind ik Neko en vooral Sherko verdacht omdat ze vrij weinig hebben gezegd en zoals Uice al terecht zei is dat niet echt een goede reden. Wat betreft Neko vond ik dat Kunst hiermee wel een goed punt had:

Citaat:
Wat wel opvalt is haar opmerking over krynn, voor wie ze het opneemt tegen over katje, ze stemt zelfs een keer op katje omdat ze het zo gek vindt dat die Krynn verdenkt. Daarna gaat ze (als iedereen het doet) toch maar mee en stemt ook op Krynn.
Ik vind het wel heel sterk tegenstrijdig, zeker voor iemand die niet zo veel zegt.
Daarom stem ik vandaag op Neko.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten