Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik geloof nog steeds niet zo in die fizzle-act, maar Basjeeh is ook zojuist aan mijn verdachtenlijstje toegevoegd.. Ik slaap er nog een nachtje over..
|
Jammer van Azaelia, ze was erg actief en een leuke speler!
Verder vind ik Fizzle en Basjeeh helemaal niet verdacht. Fizzle door de n00bigheid met daarbij de reden die Katje aanhaalt. Basjeeh door zijn manier van posten die totaal verschilt van het vorige spel. Toen was ie wolf en dat was uit bijna iedere post wel af te lezen. Katje vind ik ook minder verdacht, dus m'n stem gaat naar iemand uit de overigen. Morgen eens kijken wie dat allemaal zijn, er komt nog geen voor de hand liggende naam + reden in me op.
||
Citaat:
Edit: wat betreft Fizzle ben ik het met Röps & Katje eens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Totaal aantal berichten: 321 Gebruikersnaam Posts Röps 27 Spelleider 26 Azaelia 26 fizzle-fluffy 26 Katje 21 Basjeeh 19 Dun Hout 19 Kunst 17 Ford Prefect 16 Femic 14 MadameMinke 10 Mutsieprutsie 9 Sherco 9 Krynn 9 Neko* 8 Uice 8 Lucky Luciano 8 ~~Fantôme~~ 7 Cherry Springs 7 TopDrop 6 Dark Phoenix 5 Kazet Nagorra 5 Kenichi 3 Lisaaah 3 sterrenmeisje 2 AllureV 2 Vlindertje 2 twinkebel 2 Pippeloen 2 ***ailá*** 1 amuse 1 Mr Soija 1 Toon topic & sluit venster |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed verhaal kindjes!!!
OT: eigenlijk verdenk ik basjeee niet, maar ik ben ook niet overtuigd van zijn onschuld. Wat mij opvalt is dat onze nieuwelijk mutsieprutsie als een van de weinige nieuwelingen niet opvalt, wat best een wolventruc kan zijn. Verder is uice heel stil, maar ik weet niet hoe hij normaal speelt (iemand?) Sherco en neko zijn ook heel stil, van neko* weet ik niet hoe ze speelt en ik kan me herinneren dat sherco meer zei, maar daar kan ik me in vergissen.. Het enge aan stille spelers vind ik dat ze niet opvallen en dus ook niet snel opgehangen worden.. Spelers en hoeveel ze gepost hebben (0f dat ze dood zijn) Uice 8 Ford Prefect 16 Kunst 17 Lucky Luciano (ziener) Röps 27 Cherry Springs (dorpeling/geliefde) Mutsieprutsie 9 Sherco 9 Katje 21 Femic 14 Basjeeh 19 fizzle-fluffy 26 Kazet Nagorra (dorpeling/geliefde) Krynn (leerlingheks) Azaelia (dorpeling) Dun Hout 19 Neko 8 Twinkebel (heks) |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'Jammer van Azaelia, ze was erg actief en een leuke speler!' ![]() Schattigerds! Wat is het toch dat ik altijd dood ga als ik feestjes heb ![]() Succes lieve goederikken!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Spelers en hoeveel ze gepost hebben op post hoeveelheid
8 Neko* 9 Mutsieprutsie 9 Sherco 9 Uice 14 Femic 16 Ford Prefect 19 Dun Hout 19 Basjeeh 20 Kunst 23 Katje 26 Fizzle-fluffy 27 Röps Eigenlijk wil ik stemmen op iemand die weinig post, want het is voor een wolf erg handig om niet op te vallen, terwijl een dorpeling juist zo veel mogelijk moet zeggen en theorieen moet spuien om achter de wolven te komen. Ik ga even posts van neko, mutsie, sherco en uice terug zoeken. Of er iets tussenstaat. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Neko* en Sherco hebben een lager post aantal omdat ze de laatste 2 dagen naar lowlands zijn.
Neko* had de eerste keer een wel heel toevallige random stem op twink en daarna stemde ze ook mee met de grote groep stemmers. Wat wel opvalt is haar opmerking over krynn, voor wie ze het opneemt tegen over katje, ze stemt zelfs een keer op katje omdat ze het zo gek vindt dat die Krynn verdenkt. Daarna gaat ze (als iedereen het doet) toch maar mee en stemt ook op Krynn. Ik vind het wel heel sterk tegenstrijdig, zeker voor iemand die niet zo veel zegt. (hieronder staat de verdachtmaking)
Spoiler
Sherco Stemde twee keer random en een keer op Krynn, maar dat deed volgens mij iedereen??? Verder heeft ze geen idee en valt ze vooral niet op! UiceZet aantekeningen bij fizzle (???) en stemde daarvoor op lucky. De eerste ronde stemde hij op twinkelbel omdat iedereen het deed en hij bang was voor gelijkspel (of een wolf die bang is om niet in het grootste lijstje te komen). Nu dat fizzle de aandacht krijgt, gaat hij er een beetje mee op in, maar hij zegt (nog) niet dat hij op haar wil stemmen. Mutsieprutsie Heeft weinig gezegd. In de zelfde ronde als Uice ging ze voor Lucky en daarna stemde ze op Krynn. Verder vind ik haar (voor een nieuweling) erg stil en ze stemt erg laat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, er zijn al 6 mensen dood, 1/3e van het totaal
![]() Op dit moment vind ik Kunst, Röps, Sherco, Femic, Basjeeh, Fizzle en mezelf niet tot een weinig verdacht. Blijven over: Uice, Ford Prefect, Mutsie, Dun Hout, Neko. Uice speelt leuk en goed, dus die krijgt mijn stem nog niet. Ford Prefect is een n00b, dus die krijgt nog even het voordeel van de twijfel. Neko is op Lowlands, en heeft dus nog niet veel kunnen posten, die krijgt dus ook nog het voordeel van de twijfel. Dun Hout speelt actief mee, dat wordt ook beloond. Kom ik uit op Mutsieprutsie. Ook een n00b, maar heeft maar heel weinig gepost, en niks interessants ingebracht. Die krijgt dus mijn stem denk ik zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb er over nagedacht en besloten dat ik op Neko*, sherco of op Mutsie wil stemmen want uice is best slim en kan zomaar ineens met een brilliante opmerking komen waardoor we er een wolf uit halen in de volgende ronde!!
Neko* en sherco zijn er twee dagen (drie?) niet geweest dus daar stem ik niet op. Die krijgen nog even de kans om zich te ontpoppen tot super spelers! Dus ga ik net als katje voor MutsiePrutsie! Ik stem nog niet, want ik wil even weten wat anderen van mijn info vinden (ik heb zoo veel gepost). Misschien zie ik iets over het hoofd |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Daar heb je gelijk in uice, daarom wachtte ik ook op reacties en vind ik jou eigenlijk niet verdacht.
maar het verschil in hoeveel verschillende spelers postte is heel groot. Jou verdenk ik eigenlijk niet omdat je wel nuttige dingen post, mutsie daarentegen post erg weinig en nog minder nuttigs.. Ik vind ook niet alle stille mensen verdacht, maar ik vind het de moeite van het checken waard. Daarm heb ik opgezocht wat ze allemaal gezegd hebben ![]() |
![]() |
|
Hmja, Mutsie. Ik weet het niet. Ik vind 'die post weinig' toch vaak een beetje een riskant fenomeen, sommige mensen bedenken gewoon niet zo veel. Aan de andere kant, beter een dorpeling die 'voor spek en bonen' meespeelt eruit dan een die veel goede ideeën heeft.
|
Verwijderd
|
Ik denk oprecht dat ze stil is zodat ze niet op valt en lekker met de andere wolven kan dooreten! Want een nieuw iemand zou toch gemotiveerd moeten zijn om te spelen en vol vragen en enthousiaste (domme) ideeen moeten zitten. Maar ze zegt niets en speelt daarbij slimmer dan je zou denken, dus mss wordt ze gestuurd door een speler met meer ervaring (die samen met haar wolft)
Sowieso stemt ze laat, alsof iemand zegt ' nu kun je dat stemmen want dat is niet verdacht' en stemt ze standaard met de grote groep mee.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En verder zou ik ook niet weten op wie ik anders zou moeten stemmen, dus tot nu toe staat mijn stem op Röps. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, volgens mij is hij in de eerste quote vrij overtuigd van zijn opmerking maar daarna stemt 'ie toch maar met de groep mee op Krynn en hij 'verklaart' waarom LL niet op Krynn stemde. Ik weet het zelf eigenlijk ook niet echt, het is ook niet echt een verdachtmaking maar ik vind het gewoon een vreemde post.
En anders heb ik ook helemaal geen idee op wie ik moet stemmen, en volgens mij kun je niet blanco stemmen. ![]() |
![]() |
|
Jeetje we zijn 't wel lekker met elkaar eens.. Ik ga toch weer voor fizzle. De 'mutsie praat te weinig dus die is vast wolf' theorie dig ik niet zo. De ene keer wordt iemand opgehangen omdat ie te veel praat, de volgende keer omdat ie te weinig praat. Het gaat er imo meer om wát iemand zegt. Ik vind fizzle's n00b-gedrag niet overtuigend, als je de regels leest, weet je toch wanneer en hoe je moet stemmen??
![]()
|
Sorry dat ik zo weinig post nu. Ik kom niet echt tot theorieën en lees nu even vanuit de trein op m'n mobiel bij. Ik loop ook nog 2 verhalen achter.
Ik stoor me enorm aan basje voor het maar half quoten van mijn post. In diezelfde post kwam namelijk een edit en die heeft ie niet meegenomen. Volgens mij is hij verrader. Eerst die zwakke redenen voor azaelia en nu die fraud-quote. Ik kom dus terug op wat ik eerder zei en stem wel op hem. |
![]() |
||
Ik vind Basjeeh, Neko en Sherko het verdachtst. Basjeeh eigenlijk alleen maar omdat ik zijn gedachtengang vaak niet goed kan volgen. De redenen van Dun Hout om hem te verdenken vond ik niet echt overtuigend (zoals ik eerder heb aangegeven). Als ik eerlijk ben vind ik Neko en vooral Sherko verdacht omdat ze vrij weinig hebben gezegd en zoals Uice al terecht zei is dat niet echt een goede reden. Wat betreft Neko vond ik dat Kunst hiermee wel een goed punt had:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 | |
De Kantine |