Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ouders die boos worden bij de efteling omdat hun kutkinderen geen geduld hebben als je zelf ook door wat raampjes wil kijken om te zien wat er is
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan alsnog ga ik niet naar het Sprookjesbos, vind dat gewoon niet zo bijzonder boeiend. Maar het lijkt me wel awesome om er later met mijn kinderen heen te gaan <333 Omg het idee alleen al! *maant eierstokken tot stilte* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nog ff the sound op violence op standje hard ![]() zo kut dat mijn vriend deze week zo ziek vroeg op moet, dan kan ik hem amper spreken ![]() Ik had een gekke avond op werk! eerst een meeuw die vastzat op een piepklein balkonnetje, hij was simpelweg te groot om zijn vleugels uit te slaan en weg te komen. Ik dacht ik pak dat beest gewoon ff op met een handdoekie en weg is ie. Maar hij was moeilijk agressief. Toen hebben we de dierenambulance gebeld. En vet stoere, gespierde knul pakte dat beest beet, keek hem ff na en gooide hem toen weg. Was allemaal prima met de meeuw. Dierenambulanceboy had wel een flinke jaap in zijn arm van de bek van die agressieve vogel, mij hij wilde geen pleister. Wat een stoere vent ![]() toen nog een weglopertje die we gelukkig bij de deur konden tegenhouden en nog een vrouw die tegen me begon te schreeuwen omdat ik ene Eva in elkaar had geslagen en omdat ik haar geen info kon geven over de groep en de protesten ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|