Oud 28-04-2016, 22:11
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik was te lui om naar buiten te gaan en het weer(bericht) hielp me niet actief te worden
Ik had net een aantal dagen achter elkaar gewerkt en maandag laat en dinsdag vroeg moeten werken had me een beetje gesloopt. Ik wou eigenlijk DH in voor bandjes enzo, maar na 3 uur slaap en een dienst van 8,5 uur pleurde ik bijna om.
Gisteren moest ik echt bijkomen en voelde ik me extreem kut. Ik had ook nog es geen boodschappen kunnen halen, dus gisteren had ik een tosti voor ontbijt, cruesli met yoghurt als avondeten en een zak cassavechips als midnight snack (slecht idee).
Vandaag voel ik me gelukkig wel beter. Het college over Blade Runner was echt de shit. Al bleek maar weer wat een derps er bij mij in de klas zitten, want veel ervan vonden de film maar dom en hadden nog nooit van Kraftwerk gehoord. Behalve de dude naast me, die dat heel duidelijk liet weten en aan mij ging uitleggen dat de docent de muziek had opgezet omdat Kraftwerk zich op het podium bewoog als robots. JOH!
En hij beschreef Lord of the Rings als Sci-Fi. Ga uit m'n ogen, douchenugget!
Oud 30-04-2016, 00:10
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb morgen een date en ik ben nu al zenuwachtig omdat ik vermoed als een blok te vallen
Oke, hier zijn levenslessen geleerd
Oud 30-04-2016, 01:12
Verwijderd
Welke lessen?
Oud 30-04-2016, 01:25
ecnelis
ecnelis is offline
Vooral het telefoonnummer van Korrelatie :;:d
Oud 30-04-2016, 02:09
ecnelis
ecnelis is offline
Ik overdrijf een beetje. Levensles is denk ik, grenzen beter aangeven
Oud 30-04-2016, 03:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er staan onder mijn balkon 2 auto's met x aantal mensen die door open raampjes luidruchtig met elkaar praten. Om half 4. Wtf dudes, ga naar huis
Oud 30-04-2016, 05:29
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Zullen wel terugkomen van het uitgaan
Oud 30-04-2016, 11:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dag mensen
Oud 30-04-2016, 11:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat voor grenzen heb je slecht aangegeven ecnelis?
Oud 30-04-2016, 14:13
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Vooral het telefoonnummer van Korrelatie :;:d

Citaat:
Ik overdrijf een beetje. Levensles is denk ik, grenzen beter aangeven
Oud 30-04-2016, 14:13
Dekaloog
Dekaloog is offline
Oud 30-04-2016, 14:32
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
De tienmiljoenmiljardste afwijzing op een sollicitatie en ik vind het. Echt. Niet. Meer. Leuk.
Wat voor baan zoek je, Klovor? En het moet iets in Z-city zijn, neem ik aan?
Oud 30-04-2016, 16:20
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 30-04-2016, 19:49
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Wat voor baan zoek je, Klovor? En het moet iets in Z-city zijn, neem ik aan?
ets administratiefs met UITDAGING en DOORGROEIMOGELIJKHEDEN en hoe beter de baan, hoe verder ik bereid ben te reizen.
Oud 30-04-2016, 21:27
Verwijderd
Ik ben Ertur en werk voor een vrij groot financieel bedrijf met waarschijnlijk wel kantoren in de buurt van Z. (Zo lang dat niet Zuidlaren of Zimbabwe is ). Stuur een pm met je opleiding en ervaring en ik zal eens kijken bij ons
Oud 30-04-2016, 21:30
Verwijderd
Oh en als je ook nog stuurt welke plaats Z-city is en hoe ver je ongeveer wilt reizen dan kan ik echt kijken
Oud 30-04-2016, 21:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zoetermeer? Of juist Zwolle? Heb je Facilicom al eens geprobeerd?
Oud 01-05-2016, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Ertur en werk voor een vrij groot financieel bedrijf met waarschijnlijk wel kantoren in de buurt van Z. (Zo lang dat niet Zuidlaren of Zimbabwe is ). Stuur een pm met je opleiding en ervaring en ik zal eens kijken bij ons
Mijn z
Oud 01-05-2016, 01:05
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik hoopte al dat jij het was
Oud 01-05-2016, 02:03
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Het college over Blade Runner was echt de shit. Al bleek maar weer wat een derps er bij mij in de klas zitten, want veel ervan vonden de film maar dom en hadden nog nooit van Kraftwerk gehoord. Behalve de dude naast me, die dat heel duidelijk liet weten en aan mij ging uitleggen dat de docent de muziek had opgezet omdat Kraftwerk zich op het podium bewoog als robots.
Maar Kraftwerk heeft toch niks voor Blade Runner gedaan, Trimmuh! Dat was Vangelis.
Oud 01-05-2016, 03:07
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Maar Kraftwerk heeft toch niks voor Blade Runner gedaan, Trimmuh! Dat was Vangelis.
Ja weet ik, maar de docent had Kraftwerk opgezet voor de les begon. Ik zei 'why the fuck staat dit op?' en toen begon die gast naast me Kraftwerk uit te leggen. 'Ja ze deden robotmoves enzo'. NO shit maar dat bedoelde ik niet.
Oud 01-05-2016, 11:00
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Wat voor grenzen heb je slecht aangegeven ecnelis?
O.a. Culinair (wel samen een kaasplankje bestellen terwijl ik geen zuivel meer eet :;:;) en lichamelijk (meer dingen doen dan je eigenlijk wilt of leuk vindt)

Je verhaal spookt enorm door mijn hoofd, op een goede manier!
Oud 01-05-2016, 14:47
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ja weet ik, maar de docent had Kraftwerk opgezet voor de les begon. Ik zei 'why the fuck staat dit op?' en toen begon die gast naast me Kraftwerk uit te leggen. 'Ja ze deden robotmoves enzo'. NO shit maar dat bedoelde ik niet.
Hèhè, wat 'n dork!
Oud 03-05-2016, 02:24
ecnelis
ecnelis is offline
Half drie is altijd het cruciale deadline inkak moment Meer thee. Radio harder. Raam open.
Oud 03-05-2016, 20:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hebben de buren daar geen last van?
Oud 03-05-2016, 21:14
ecnelis
ecnelis is offline
Nee joh, zou niet durven. Heb zelfs een hobo waar ik niet op durf te spelen omdat ik geen buren tot last wil zijn. Luister radio met koptelefoon. Overigens woon ik wel ideaal want links van me zit een trappenhuis, onder me een berghok, rechts een huisgenoot die er nooit is en de bovenburen horen mijn muziek niet.
Oud 03-05-2016, 21:17
Verwijderd
Hey, krijg ik niet nog een pm van je terug, ecnelis?
Oud 03-05-2016, 21:53
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Hey, krijg ik niet nog een pm van je terug, ecnelis?
Ohja !!!
Oud 05-05-2016, 01:09
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ohja !!!
Kreeg ik er niet ook nog één met foto's?
Oud 05-05-2016, 01:23
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Gister was ik even in het stadhuis van Den Haag, toen zag ik daar de kunstenaar/uitvinder Theo Jansen lopen. Hij liep daar met een strandloper, door het stadhuis. Het was erg grappig hoe nonchalant hij dat deed, en hoeveel dierlijkheid zijn strandlopers oproept

Oud 05-05-2016, 13:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Gister was ik even in het stadhuis van Den Haag, toen zag ik daar de kunstenaar/uitvinder Theo Jansen lopen. Hij liep daar met een strandloper, door het stadhuis. Het was erg grappig hoe nonchalant hij dat deed, en hoeveel dierlijkheid zijn strandlopers oproept

[filmpje]
Wat gaaf dat hij zomaar los rondloopt. Dat strandbeest van 'm is echt cool en wereldwijd bekend.
Oud 05-05-2016, 22:11
Verwijderd
Theo Jansen is cool.
Oud 05-05-2016, 22:24
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Kreeg ik er niet ook nog één met foto's?
Ben in oosterhout! (heb geen harde schijf hier). Had je die op mijn photobucket gezien?
Oud 06-05-2016, 23:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een plek op de bal van mijn voet en het jeukt als een MOEDERNEUKER mijn hele voet ziet er altijd al heel droog en vellerig uit (en over het algemeen heb ik ook best droge voeten, dus smeer ze vaak in), maar dit stukje heeft echt velletjes. Maar als ik er dan aan trek omdat ik denk dat dat helpt, gaat het ineens bloeden en erger nog, dan jeukt het goddomme nog steeds.
Dacht eerst dat het een schimmel was, dus ik heb me gek gesmeerd met een zalfje, maar helaas. Ik weet niet wat het is, help? JEUK
Oud 07-05-2016, 00:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Koelen? Of menthol poeder?
Oud 07-05-2016, 01:01
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ben in oosterhout! (heb geen harde schijf hier). Had je die op mijn photobucket gezien?
Ik ken heel jouw photobucket niet.
Oud 08-05-2016, 18:01
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
wij hebben een badje gekocht bij de action waar we de hele dag al in vertoeven. best gespendeerde 6 euro ooit.
Oud 08-05-2016, 20:31
Verwijderd
Ik moet jullie allemaal iets bekennen.

Ik vind de Tele2-reclames allemaal heel leuk
Oud 08-05-2016, 20:40
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik moet jullie allemaal iets bekennen.

Ik vind de Tele2-reclames allemaal heel leuk
Die van de Ouderen van Tegenwoordig vind ik ook heel fijn <3
Oud 08-05-2016, 21:15
Verwijderd
Jaa! <3

En deze Facebookpagina: https://www.facebook.com/diwmotz/
Oud 09-05-2016, 12:37
Verwijderd
Ik heb zwaar gefaald in het aan een baan helpen van Kloverhop. Met dit gezichtsverlies kan ik niet leven. Vaarwel.
Oud 09-05-2016, 18:40
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik heb zwaar gefaald in het aan een baan helpen van Kloverhop. Met dit gezichtsverlies kan ik niet leven. Vaarwel.
:''(
Oud 09-05-2016, 20:02
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik wilde een schuldbelijdenis posten in de vorm van een plaatje van Lucretia die zelfmoord pleegt. Er waren veel geschikte kanshebbers, maar deze wint:

Oud 09-05-2016, 20:03
Klovorhop
Klovorhop is offline
"zit mijn hart aan deze kant?"
Oud 09-05-2016, 20:05
bloodyb
bloodyb is offline
Normaal gesproken aan de andere maar misschien wilde ze eigenlijk geen eigenmoord doen.
Oud 09-05-2016, 21:03
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat een goed plaatje.
Oud 09-05-2016, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Iedereen kan berichten die ze aan deze Verwijderd willen sturen aan mij richten en ik zorg ervoor dat ze bij de goede persoon komen. Alvast bedankt.
Oud 09-05-2016, 21:11
Verwijderd
Citaat:
"zit mijn hart aan deze kant?"
"Nee ik voel toch echt het knobbeltje niet waar Richard het van de week over had."
Oud 10-05-2016, 11:07
Verwijderd
"nee, dit voelt toch niet lekker"
Oud 10-05-2016, 21:19
Klovorhop
Klovorhop is offline
achgossie HIHGH Kevin

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten