| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
:;:; ) en lichamelijk (meer dingen doen dan je eigenlijk wilt of leuk vindt) Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Nee joh, zou niet durven. Heb zelfs een hobo waar ik niet op durf te spelen omdat ik geen buren tot last wil zijn. Luister radio met koptelefoon. Overigens woon ik wel ideaal want links van me zit een trappenhuis, onder me een berghok, rechts een huisgenoot die er nooit is en de bovenburen horen mijn muziek niet.
|
|
|
|
|
|
Gister was ik even in het stadhuis van Den Haag, toen zag ik daar de kunstenaar/uitvinder Theo Jansen lopen. Hij liep daar met een strandloper, door het stadhuis. Het was erg grappig hoe nonchalant hij dat deed, en hoeveel dierlijkheid zijn strandlopers oproept
|
|
||
|
Citaat:
Dat strandbeest van 'm is echt cool en wereldwijd bekend.
|
|
|
|
Ik heb een plek op de bal van mijn voet en het jeukt als een MOEDERNEUKER
mijn hele voet ziet er altijd al heel droog en vellerig uit (en over het algemeen heb ik ook best droge voeten, dus smeer ze vaak in), maar dit stukje heeft echt velletjes. Maar als ik er dan aan trek omdat ik denk dat dat helpt, gaat het ineens bloeden en erger nog, dan jeukt het goddomme nog steeds.Dacht eerst dat het een schimmel was, dus ik heb me gek gesmeerd met een zalfje, maar helaas. Ik weet niet wat het is, help? JEUK
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|