Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had vannacht héél weinig geslapen. Want, we bleven bij andere mensen slapen en ik was mijn medicijnen vergeten, maar ik kreeg een astma-aanval. Een kleintje maar, maar toen viel ik pas om drie uur in slaap. Vier uur later werd ik wakker omdat ik moest overgeven. Dat heb ik toen dus de hele ochtend gedaan, overgeven, en daarna moest ik drie uur in de auto (een Wolga die af en toe een beetje ophoudt en dan moet iemand uitstappen om op de voorkant te slaan) naar huis, over Russische wegen. Dat was een beetje vermoeiend. En thuis ging ik slapen en werd om tien uur wakker. Vandaar!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had net mijn eetlust bijna terug (wat wil zeggen dat ik voelde dat ik vandaag nog niks heb gegeten, niet dat ik echt zin had om te eten) en nu voel ik me weer heel misselijk en ik ben bang dat ik zo weer moet spugen.
![]() |
![]() |
|
Errr, mijn tondeuse was op de grond gevallen en nu ligt de scheerkop en -mes los maar ik krijg hem met geen mogelijkheid weer in elkaar geklikt. Pluspunt, intern is ie wel weer brandschoon!
![]() Dus ik kan mijn hoofd niet meer millimeteren of mijn baard trimmen tot ik een nieuwe heb :\ Alleen nat scheren is nog een mogelijkheid, maar dat is voor paupers.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nederlandse boeken zijn ontzettende zeurderig. En, ik lees tegenwoordig heel weinig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verhuurkantoren zijn in feite gewoon verlengstukken van de pandjesbazen, en die houden weer de samen de prijzen hoog. In de meeste grote steden zijn meestal alle huurpanden uiteindelijk gewoon in handen van drie of vier bedrijfjes, met allerlei vage BV's daar tussenin.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|