Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2012, 18:47
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja dat vond ik ook idioot. Ik bedoel ik vind het prima dat ze er iets aan verdienen, maar meer dan 400 euro slaat gewoon nergens op.
Ja, het is ook bijna niet te doen. Want dan ben je twee keer de huur kwijt aan de makelaar, dan nog één of twee keer de huur aan borg, én de huur van de eerste maand dat je er woont. Dus voor een kamertje van 400 euro zou je de eerste maand al €2000 kwijt zijn? Dat is toch niet normaal?

Ik weet ook niet of het bij iedere makelaar zo is, hoor. Bij Nederwoon is het geloof ik één keer de huur als bemiddelingskosten, maar dat vind ik eigenlijk al veel. Vooral omdat ik nooit "hulp" heb gezocht bij zoeken naar woningen, maar er zelf naar ging zoeken.

Oh en ik zie net op Google dat er zelfs een Anti-Nederwoon site is opgericht omdat heel veel mensen problemen met die lui hebben.
Advertentie
Oud 04-01-2012, 18:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik wil ik ook de groepsfoto van Schro's onderzoeksteam zien! /laaaat
Google op mijn naam.
Oud 04-01-2012, 18:51
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ja, dat neem ik aan. Maar het was een vrouw in een rolstoel, dus zo help ik de onfortuinlijken in de samenleving ook een beetje!
Zo heeft Darwin het niet gewild
Oud 04-01-2012, 18:53
Verwijderd
Ik voel me echt superprima en alles woohoo
Oud 04-01-2012, 18:53
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Google op mijn naam.
Raad eens wie ik morgen ga bellen
Oud 04-01-2012, 18:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik voel me echt superprima en alles woohoo
Oud 04-01-2012, 18:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Raad eens wie ik morgen ga bellen
Kan niet wachten!
Oud 04-01-2012, 19:11
Verwijderd
Om tien uur 's avonds wakker worden is toch niet echt heel handig.
Oud 04-01-2012, 19:12
Geel
Geel is offline
Nee. Waarom doe je het dan ook?
Oud 04-01-2012, 19:17
Verwijderd
Ik had vannacht héél weinig geslapen. Want, we bleven bij andere mensen slapen en ik was mijn medicijnen vergeten, maar ik kreeg een astma-aanval. Een kleintje maar, maar toen viel ik pas om drie uur in slaap. Vier uur later werd ik wakker omdat ik moest overgeven. Dat heb ik toen dus de hele ochtend gedaan, overgeven, en daarna moest ik drie uur in de auto (een Wolga die af en toe een beetje ophoudt en dan moet iemand uitstappen om op de voorkant te slaan) naar huis, over Russische wegen. Dat was een beetje vermoeiend. En thuis ging ik slapen en werd om tien uur wakker. Vandaar!
Oud 04-01-2012, 19:20
Verwijderd
Eigenlijk ben ik dus gewoon heel zielig.
Oud 04-01-2012, 19:24
Verwijderd
Ha, ik klikte net naar een ander schermpje en toen zag ik heel duidelijk mijn bff voor me. Ik dacht eerst 'wtf wat doet hij daar', maar hij staat natuurlijk op mijn bureaubladachtergrond. <3
Oud 04-01-2012, 19:37
Geel
Geel is offline
Is het die foto die je ook op msn hebt?
Oud 04-01-2012, 19:38
Verwijderd
Nee een heel heel heel briljante. Ik PM hem je wel.
Oud 04-01-2012, 19:52
Verwijderd
Ik had net mijn eetlust bijna terug (wat wil zeggen dat ik voelde dat ik vandaag nog niks heb gegeten, niet dat ik echt zin had om te eten) en nu voel ik me weer heel misselijk en ik ben bang dat ik zo weer moet spugen. En dat dat 's nachts gebeurt en dat ik niet op tijd mijn bed uit kom omdat het een zwiepend stapelbed van lucifers is.
Oud 04-01-2012, 19:54
Geel
Geel is offline
Kun je niet een emmertje of een teiltje of zo aan je bed hangen? Aan van die omhoogstekende stangen van het bed. Als je die hebt.
Oud 04-01-2012, 19:57
Verwijderd
Die heb ik niet. Geel, heb jij 1Q84 (of zoiets) van Haruku Murakami (of zoiets) gelezen?
Oud 04-01-2012, 20:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Errr, mijn tondeuse was op de grond gevallen en nu ligt de scheerkop en -mes los maar ik krijg hem met geen mogelijkheid weer in elkaar geklikt. Pluspunt, intern is ie wel weer brandschoon!

Dus ik kan mijn hoofd niet meer millimeteren of mijn baard trimmen tot ik een nieuwe heb :\ Alleen nat scheren is nog een mogelijkheid, maar dat is voor paupers.
Oud 04-01-2012, 20:05
Geel
Geel is offline
Citaat:
Die heb ik niet. Geel, heb jij 1Q84 (of zoiets) van Haruku Murakami (of zoiets) gelezen?
Nee! Maar ik had het boek wel thuis gehaald en wilde hem echt gaan lezen, maar ik kon geen tijd vinden. Dus ik heb hem teruggebracht. Ik wil het nog wel lezen, ooit. Maar daar heb ik in deze vakantie ook al geen tijd. En geen zin. Ik heb me met moeite ertoe gezet om het laatste boek voor Engels (Brave New World, van Huxley) te lezen. Die heb ik bijna uit. Waar ik heel blij mee ben. Dan moet ik nog zo'n 5 boeken lezen voor Nederlands. En dat vind ik echt kut, want ik houd tegenwoordig niet van Nederlandse boeken.
Oud 04-01-2012, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Nee! Maar ik had het boek wel thuis gehaald en wilde hem echt gaan lezen, maar ik kon geen tijd vinden. Dus ik heb hem teruggebracht. Ik wil het nog wel lezen, ooit. Maar daar heb ik in deze vakantie ook al geen tijd. En geen zin. Ik heb me met moeite ertoe gezet om het laatste boek voor Engels (Brave New World, van Huxley) te lezen. Die heb ik bijna uit. Waar ik heel blij mee ben. Dan moet ik nog zo'n 5 boeken lezen voor Nederlands. En dat vind ik echt kut, want ik houd tegenwoordig niet van Nederlandse boeken.
O okee! Ik dacht wel dat je er ooit iets over gezegd/gepost had. Ik vind het tot nu toe een leuk boek. En, wat is er mis met Nederlandse boeken? Lees je nu alleen nog in het Engels?
Oud 04-01-2012, 20:11
Geel
Geel is offline
Citaat:
O okee! Ik dacht wel dat je er ooit iets over gezegd/gepost had. Ik vind het tot nu toe een leuk boek. En, wat is er mis met Nederlandse boeken? Lees je nu alleen nog in het Engels?
Ja, ik kan me ook herinneren dat ik daar ooit iets over gezegd heb!
Nederlandse boeken zijn ontzettende zeurderig. En, ik lees tegenwoordig heel weinig Maar als ik lees dan lees ik in het Nederlands. Hoewel ik nu HP5 in het Nederlands lees. Nou ja, sporadisch lees.
Oud 04-01-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kan me ook herinneren dat ik daar ooit iets over gezegd heb!
Nederlandse boeken zijn ontzettende zeurderig. En, ik lees tegenwoordig heel weinig Maar als ik lees dan lees ik in het Nederlands. Hoewel ik nu HP5 in het Nederlands lees. Nou ja, sporadisch lees.
Ik vind niet dat alle Nederlandse boeken zeurderig zijn! Maar terwijl ik dat aan het vinden was bedacht ik dat ik me ook niet zoveel Nederlandse boeken kan bedenken die het niet zijn. Misschien zijn Nederlanders gewoon een beetje zeurderig.
Oud 04-01-2012, 20:17
Geel
Geel is offline
Ow, wacht, ik bedoel natuurlijk dat ik in het Engels lees, als ik lees. Niet in het Nederlands.
Oud 04-01-2012, 20:19
Verwijderd
Ik lees ongeveer nooit in het Engels sinds het voor school niet meer hoeft. Ik snap ook niet waarom ik dingen in het Engels zou gaan lezen als ik ze ook in het NEDERLANDS<3 of RUSSISCH<3 kan lezen. (Of in het Frans, maar dat vind ik niet mooier dan Engels.)
Oud 04-01-2012, 20:38
Verwijderd
Waar komen al die tweehonderdvijftig lezers vandaan?
Oud 04-01-2012, 20:42
Vowel
Vowel is offline
Russische spionnen!
Oud 04-01-2012, 20:42
Verwijderd
Wtf, inderdaad
Oud 04-01-2012, 20:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waar kun je het aantal lezers ook alweer zien?
Oud 04-01-2012, 20:48
Verwijderd
Het staat tussen haakjes achter de subforumnaam en helemaal onderaan het subforum.
Oud 04-01-2012, 20:50
Verwijderd
2 leden, 248 gasten
Oud 04-01-2012, 20:50
Vowel
Vowel is offline
Actieve gebruikers op dit moment
262 (5 leden & 257 gasten)

Oud 04-01-2012, 20:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh ja, dat vroeg ik me ook al af. Misschien weer een link in geenstijl, Fok! of een ander forum.
Oud 04-01-2012, 20:52
Vowel
Vowel is offline
Of misschien zijn het al jouw minnaressen die je in de gaten houden!
Oud 04-01-2012, 20:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat kan ook.
Oud 04-01-2012, 20:59
Vowel
Vowel is offline
Het worden er steeds meer!

Actieve gebruikers op dit moment
282 (5 leden & 277 gasten)

Zeg, hoeveel heb je er wel niet?
Oud 04-01-2012, 21:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Duizenden.
Oud 04-01-2012, 21:07
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 04-01-2012, 21:19
Martiño
Martiño is offline
<33
Oud 04-01-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Of misschien zijn het al jouw minnaressen die je in de gaten houden!
Oud 04-01-2012, 21:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind die cabaretvoorstelling van Marc-Marie Huijbregts eigenlijk echt geen ZAK aan.
Oud 04-01-2012, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die cabaretvoorstelling van Marc-Marie Huijbregts eigenlijk echt geen ZAK aan.
Oh kut, ik wilde hem zien, maar ik kwam net zo verregent en kapot aan dat ik was neergeploft en NIKS MEER KON.
Oud 04-01-2012, 21:22
Verwijderd
Pluspunt is dat ik bier en pizza heb.
Oud 04-01-2012, 21:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
WTF ik wilde een woning bezichtigen op het Spui, krijg ik een mailtje terug of ik me eerst wil inschrijven bij hun makelaarskantoor. Dus ik lees dat formulier door; het komt erop neer dat ik 35 euro moet betalen om een woning te bezichtigen
Welkom op de particuliere huurmarkt! Verhuurmakelaars en verhuurders zijn allemaal een stelletje uitzuigers die je oplichten waar je bij staat.
Verhuurkantoren zijn in feite gewoon verlengstukken van de pandjesbazen, en die houden weer de samen de prijzen hoog. In de meeste grote steden zijn meestal alle huurpanden uiteindelijk gewoon in handen van drie of vier bedrijfjes, met allerlei vage BV's daar tussenin.
Oud 04-01-2012, 21:24
Verwijderd
Ik dacht tot ongeveer anderhalf jaar geleden dat Marc-Marie Huijbregts heel erg nep was. Alsin, dat hij een masker ophad en een stemmetje deed en gewoon een typetje was, net als de Hoofdpiet ofzo. Maar hij is gewoon ECHT ZO. Dat verbaast me nog steeds heel erg.
Oud 04-01-2012, 21:35
Verwijderd
Heeft Marc-Marie het ook weleens over iets anders dan familiegeschiedenissen met rare ooms?
Ik ken niet veel van hem, maar het gaat altijd over zulke dingen.
Oud 04-01-2012, 21:36
Verwijderd
Wat zou er door je heengaan als je je kind Marc-Marie noemt?
Oud 04-01-2012, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Een vooruitziende blik
Oud 04-01-2012, 21:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
'Met zo'n naam zal ie het vast goed doen bij de vrouwtjes'
Oud 04-01-2012, 22:08
Verwijderd
Net heb ik een kop thee en een biscuitje goed binnengehouden. <3 En terwijl ik thee aan het drinken was kwam Bantik me gezelschap houden, dat was lief van hem. Ik vind het zo fijn dat ik hier gewoon 's nachts thee mag drinken als ik dat wil. <33
Oud 04-01-2012, 22:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik mag hier 's nachts ook thee drinken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten